بررسی بروکر PCM [ورود، ثبت نام، انواع حساب]

بروکر PCM که در این مقاله قصد بررسی و آموزش کامل آن را داریم، یکی از بهترین بروکرهای فارکس است که خدمات خود را به‌طور ویژه در اختیار ایرانیان گذاشته است. آموزش از ابتدایی‌ترین مفاهیم تا پیشرفته‌ترین آن‌ها در کنار امنیت بالا و تنوع حساب‌های معاملاتی از ویژگی‌هایی هستند که می‌توانند این بروکر را به یکی از گزینه‌های اصلی برای فعالیت در بازار فارکس تبدیل کنند. در ادامه، ثبت نام در بروکر pcm و ورود به کابین pcm و نحوه واریز و برداشت از آن را توضیح خواهیم داد.
سایت گار نیوز بروکر PCM را تایید یا تکذیب نمی کند و صرفا به آموزش نحوه استفاده از آن پرداخته و مسئولیت استفاده و بررسی امنیت این بروکر کاملا برعهده کاربر است.
چطور با تخفیف کارمزد در PCM ثبت نام کنیم؟
بدون نیاز به vpn و vps در بروکر PCM وارد شوید و خرید و فروش خود را انجام دهید.
برای ثبت نام و استفاده از بروکر PCM، کد تخفیف کارمزد معاملاتی را با وارد کردن کد OTUxNTE1Mzg5NDc4Ng== در قسمت ریفرال (referral)، هدیه بگیرید.
برای شروع از لینک زیر وارد شوید:
همین الان در بروکر PCM ثبت‌نام کنیدثبت نام

 
بررسی بروکر pcm
پیش از فعالیت در هر بروکری بهتر است آن را به‌خوبی بشناسید. بروکر PCM Brokers شناخته‌شده‌ترین شرکت از مجموعۀ شرکت‌های PCM است. این بروکر برای تریدرهایی که قصد معامله روی دارایی‌هایی همچون جفت‌ارزها، طلا و بازار بورس دوبی را داشته باشند، در سال 2006 طراحی شد. مکان جغرافیایی تأسیس این شرکت و بروکر، در منطقۀ آزاد تجاری DMCC در دبی است. نهاد نظارتی اسکا که یک نهاد ناظر بر بازارهای امارات است، بر این بازار نظارت دارد. نهاد اف اس سی (FSC) دیگر نهادی است که روی بروکر و دیگر شرکت‌های PCM نظارت دارد. بد نیست بدانید که نهاد FSC یکی از سازمان‌های نظارتی کشورهای مشترک‌المنافع بریتانیا است. همچنین، عضویت در سازمان بین‌المللی آیسکو (موردتأیید در ایالات متحده، بریتانیا و اروپا) یکی دیگر از مواردی است که بر اعتبار این نهاد و در پی آن بروکر PCM می‌افزاید.
ازجمله امتیازات بروکر PCM ارائۀ خدمات در سطح بالا به کاربران است که به‌روز نگه‌داشتن تکنولوژی‌های به کار گرفته‌شده در این بروکر همواره در دستور کار بوده و هست.
از دیگر مواردی که این بروکر را محبوب کرده است، داشتن بخش‌های مختلف در محیط وب‌سایت ازجمله آموزش و انتشار اخبار است که برای تریدرهایی از پنج قاره قابل‌دسترسی است.
ثبت نام در بروکر pcm
در ابتدا وارد وب‌سایت بروکر به آدرس www.pcmbrokers.com شوید. در این صفحه با کلیک روی گزینۀ بازکردن حساب، مراحل ایجاد حساب را پیش بگیرید. همچنین، درصورتی‌که پیش از این حسابی ساخته باشید، می‌توانید با کلیک روی گزینۀ «ورود به کابین» وارد کابین شخصی خود شده و فعالیتتان را در بروکر PCM شروع کنید.

پیش از هرچیز باید به این نکته توجه کنید؛ اطلاعاتی که قرار است توسط شما در کادرهای این بخش قرار گیرند، باید همگی به زبان انگلیسی باشند. در اولین کادر باید نوع حساب معاملاتی خود را باتوجه به نوع فعالیتی که خواهید داشت، انتخاب کنید. انواع حساب شامل Micro، Mini، Elite، Fixed-Spread، Zero-Spread، Leverage 1000، Crypto و VIP-Ultra-low-spread هستند. درصورتی‌که شما یک اسکالپر هستید، نوع حساب Zero-Spread به‌دلیل نداشتن اسپرد برای شما مناسب است و یا درصورتی‌که شما تنها قصد معامله روی ارزهای دیجیتال را داشته باشید، بهتر است که حساب Crypto را انتخاب کنید. درصورتی‌که هیچ آشنایی‌ای در رابطه با انواع حساب ندارید، بهتر است نوع MINI را انتخاب کنید. هرچند توصیه می‌شود ابتدا نوع فعالیت و استراتژی را بشناسید و سپس با آگاهی اقدام به انتخاب یک نوع حساب معاملاتی کنید.
در کادر بعد که برای برخی از انواع حساب وجود دارد، باید لوریج انتخابی برای حساب کاربری خود را انتخاب کنید. کادر سوم مربوط به نام کوچک شما است که باید با حروف انگیسی آن را وارد کنید. در کادر بعد نیز نام‌خانوادگی خود را باز هم با حروف انگلیسی وارد کنید.
در کادر بعد که با نام شناسۀ کاربری مشخص شده است، باید یک نام کاربری برای خود انتخاب کنید، درواقع این نام همان یوزرنیم یا ID شما است که در زمان فعالیت، شما با این نام شناخته خواهید شد.
در دو کادر بعد باید رمزعبور مطمئنی را برای خود انتخاب کنید و درنهایت یک ایمیل را در دو کادر بعد وارد کنید. توجه داشته باشید تا به ایمیلی که در این بخش وارد می‌کنید، دسترسی کامل داشته باشید.

در سه کادری که مربوط به شمارۀ موبایل شما است، باید شمارۀ خود را به این ترتیب وارد کنید: کد کشور خود در سمت چپ، کد استان بدون صفر در کادر وسط و باقی شمارۀ موبایل در کادر سمت راست. به این ترتیب، درصورتی‌که شمارۀ موبایل شما خط تهران باشد، باید +98 را برای کادر سمت چپ، 912 را برای کادر وسط و باقی شمارۀ موبایل خود را برای کادر سمت راست در نظر بگیرید.
در کادر بعد که مربوط به جنسیت است، باید جنسیت خود را از منو انتخاب کنید و سپس در کادر شهر، شهر محل زندگی خود را وارد کنید. پس از انتخاب شهر، حالا باید روش آشنایی خود با بروکر PCM را از گزینه‌های موجود در زیرمنویی که دارد، انتخاب کنید. درصورتی‌که شما با هیچ‌کدام از موارد آورده‌شده با این بروکر آشنا نشده‌اید، می‌توانید به‌راحتی گزینۀ Other را انتخاب کنید. موارد بعدی که مربوط به شرح آشنایی شما با بروکر و کد معرف هستند، اختیاری است. با این حال توصیه می‌شود که برای داشتن تخفیف در فعالیت خود در بروکر، در صورت داشتن کد معرف حتماً آن را وارد کنید.

در این بخش، قوانین را مطالعه کرده و سپس گزینۀ موافقت با قوانین را فعال کنید. پس از واردکردن کد امنیتی که از چند کاراکتر تشکیل شده است، روی گزینۀ «ارسال» در پایینِ سمت راست تصویر کلیک کنید. لازم به ذکر است که تمام کادرهایی که باید در بخش ایجاد حساب کاربری پر کنید، همه در یک صفحه هستند اما به‌دلیل نیاز به اسکرول، امکان نشان‌دادن همۀ بخش‌ها در یک تصویر ممکن نبود.

ورود به کابین pcm
برای فعال‌سازی کابین شخصی در بروکر PCM، پس از کلیک‌کردن روی گزینۀ ارسال در مرحلۀ پیش، به این صفحه منتقل خواهید شد. البته ثبت‌نام شما تکمیل شده اما در این مرحله باید کابین تریدری خود را فعال کنید. نام کاربری خود که در زمان ساخت حساب انتخاب کرده بودید را در کادر اول و رمز عبور خود را در کادر دوم وارد کنید و پس از تایپ کد امنیتی، روی گزینۀ «ورود» کلیک کنید.

در این مرحله، ایمیلی برای شما ارسال می‌شود که باید با بازکردن پیام و کلیک روی لینک «Active your account» حساب خود را فعال کنید. با فعال‌شدن حساب معاملاتی یک ایمیل دیگر برای شما ارسال می‌شود که اطلاعات موردنیاز برای ورود به پلتفرم متاتریدر و همچنین لینک دانلود متاتریدر و یک فیلترشکن در آن قرار گرفته است. می‌توانید متاتریدر را از لینکی که برای شما ارسال شده است دانلود کرده و پس از نصب آن روی سیستم خود، نام کاربری و رمزعبوری که بروکر برای شما تعریف کرده است را برای اتصال حساب کاربری خود به متاتریدر انتخاب کنید.
احراز هویت در بروکر پی سی ام
پس از ورود به حساب معاملاتی خود، حالا باید مدارک هویتی خود را آپلود کنید تا هویت شما احراز شود و رمز عبور مادر را از بروکر دریافت کنید. پس از ورود به حساب کاربری خود در بروکر باید روی گزینۀ «آپلود مدارک» در نوار بالای صفحه کلیک کنید.

در این مرحله، باید در ابتدا آدرس منزل و یا محل کار خود را وارد کنید. در بخش بعدی نیز باید دو تصویر از جلو و پشت کارت ملی خود آپلود کنید. پس از واردکردن کد ملی و تاریخ اعتبار آن (که باید بر حسب تاریخ میلادی آن را وارد کنید)، باید روی گزینۀ «ارسال» در سمت راستِ پایین تصویر کلیک کنید.

پس از کلیک روی گزینۀ ارسال در مرحلۀ پیش، باید چنین صفحه‌ای برای شما به نمایش درآید که اطلاع از موفقیت‌آمیز بودن آپلود تصاویر باشد. برای دریافت نتیجۀ تأیید و یا رد مدارک ارسالی، باید منتظر پیغام ارسالی از سوی تیم پشتیبانی باشید که ممکن است چند ساعت کاری طول بکشد. تیم پشتیبانی از ساعت 9 الی 17 در روزهای دوشنبه تا جمعه مشغول به کار هستند.

امنیت سرمایۀ کاربران بروکر PCM
فعالیت در بازارهای مالی همواره با ریسک همراه است اما ریسک فعالیت در این بازارها تنها محدود به ضررهای ناشی از معاملات نیست. هر تریدر یا سرمایه‌گذاری حق دارد از بروکری برای انجام معاملات خود استفاده کند تا از امنیت دارایی خود مطمئن باشد. در ادامه، امنیت بروکر PCM را از سه جنبه بررسی خواهیم کرد.
رگولاتوری PCM
نهاد نظارتی FSA با شمارۀ ثبت LLC 2593 بر عملیات بروکر پی سی ام نظارت دارد. نهاد نظارتی FSA یک ارگان برای ثبت شرکت و نظارت بر امور مالی بین‌المللی و مؤسسه‌های غیربانکی است که در وینست وگرنادین قرار گرفته است.
این بروکر در یازده کشور شعبه دارد. هر کدام از این یازده شعبه دارای رگوله‌های مختلفی هستند که تحت نظارت شرکت‌های متفاوتی قرار می‌گیرند.
حمایت از حساب‌های منفی‌شده
در شرایطی که بازار در وضعیت ناآرامی قرار دارد، ممکن است کل دارایی تریدر از دست برود. بروکر پی سی ام به‌طور خودکار دارایی تریدر را صفر نشان می‌دهد تا در حقیقت این اتفاق برای تریدر رخ ندهد.
بیمۀ سرمایۀ مشتریان
بیمۀ بین‌المللی موریشز همان شرکتی است که بروکر پی سی ام از خدمات آن برای جلوگیری از انواع ضررهایی (البته به جر ضررهای ناشی از معاملات تریدر) که ممکن است دارایی تریدر را تهدید کند استفاده می‌کند. این شرکت بیمه از بزرگ‌ترین شرکت‌های کشورهای مشترک‌المنافع است که در بریتانیا، اروپا و آسیا معتبر است. به عبارت دیگر، سرمایۀ تریدرها در بروکر PCM باتوجه به استاندارهای انگلیسی در رابطه با امور بازارهای مالی و همچنین استاندارهای FSC بیمه شده است. مبلغ بیمه‌شدۀ تریدرها می‌تواند حداکثر 125 هزار دلار برای هر حساب معاملاتی باشد. درحقیقت، تیم بروکر در تلاش هستند تا بستری امن را برای فعالیت‌های مالی کاربران خود فراهم کنند.
انواع حساب در PCM

سنت (Cent)
کوچک‌ترین نوع حساب معاملاتی در بروکر PCM، سنت است. سنت به این ویژگی مشهور است که سرمایۀ کاربران و به‌طور کلی دارایی‌ها در این نوع حساب بر حسب سنت (که واحد کوچک‌تر دلار است) بیان می‌شود. معمولاً افرادی که قصد دارند استراتژی‌های معاملاتی خود را امتحان کنند، ابتدا از این نوع حساب استفاده می‌کنند.
امکان معامله روی 28 جفت‌ارز و طلا برای این نوع حساب فعال است.
حداقل مبلغ واریزی برای حساب میکرو 1 الی 100 دلار است.
حداقل لات انتخابی باید 0.01 باشد.
اسپرد در این نوع حساب شناور است و حداقل مقدار آن 0.2 پیپ است.
همچنین، بیش‌ترین لوریج انتخابی برای حساب معاملاتی سنت، 1:100 است.
این نوع حساب کمیسیون ندارد و تنها امکان افتتاح حساب واقعی در آن امکان‌پذیر است و کاربران نمی‌توانند حساب دمو یا آموزشی از نوع سنت داشته باشند.

میکرو (Micro)
تریدرهایی که قصد فعالیت را با سرمایه‌های کم در بازار داشته باشند، می‌توانند از حساب میکرو استفاده کنند.
امکان انجام معامله روی 58 جفت‌ارز، سهام، ارزهای دیجیتال، شاخص دلار و… در این نوع حساب معاملاتی برای دارندگان آن فراهم شده است.
کاربرانی که حساب معاملاتی میکرو را انتخاب می‌کنند، باید 100 الی 2000 دلار مبلغ را به حساب خود واریز کنند.
حداقل لات انتخابی برای معاملات 0.01 لات خواهد بود.
اسپردها در این حساب از نوع شناور هستند و از 1.6 پیپ شروع می‌شوند.
حداکثر لوریج در حساب میکرو، 1:500 در نظر گرفته شده است.
هیچ کمیسیونی در این نوع حساب وجود ندارد.
کاربرانی که حساب معاملاتی میکرو داشته باشند، می‌توانند حساب واقعی و یا دمو ایجاد کنند.

مینی (Mini)
حساب معاملاتی مینی، از محبوب‌ترین نوع حساب‌های معاملاتی در بروکر PCM است که هم برای تریدرهای مبتدی و هم برای تریدرهای حرفه‌ای مناسب است.
امکان انجام معامله روی 58 جفت‌ارز، سهام، ارزهای دیجیتال، شاخص دلار و… در این نوع حساب معاملاتی برای دارندگان آن فراهم شده است.
مبلغ واریزی برای این نوع حساب 1000 دلار است.
کم‌ترین میزان لات معاملاتی این نوع حساب 0.1 است.
میزان اسپرد در حساب مینی از نوع شناور است که حداقل میزان آن 0.9 پیپ است.
حداکثر لوریج انتخابی برای این نوع حساب 1:200 در نظر گرفته شده است.
این نوع حساب کمیسیون ندارد و امکان ایجاد حساب واقعی و دمو برای کاربران در آن فراهم شده است.

ویژه – کم‌ترین اسپرد (VIP-Ultra-low-spread)
 
در این نوع حساب معاملاتی، اسکلپ‌کردن ممنوع است. درحقیقت، معاملات باید بیش از سه دقیقه باز باشند و نمودار دارایی معاملاتی بیش از سه پیپ حرکت کرده باشد.
امکان معامله روی 27 جفت‌ارز، نفت برنت و کرود، طلا و نقره و ارزهای دیجیتال برای کاربران فراهم شده است.
مبلغ واریزی برای این نوع حساب 1000 دلار است.
کم‌ترین میزان لات معاملاتی این نوع حساب 0.1 است.
اسپرد معاملات در این نوع حساب شناور است و می‌تواند از صفر تا 0.1 پیپ متغیر باشد.
حداکثر لوریج برای کاربران این نوع حساب 1:100 در نظر گرفته شده است.
به ازای انجام هر لات معاملۀ کمیسیون 18 دلاری برای کاربران تنظیم شده است.
سواپ به‌صورت روزانه محاسبه شده و درنهایت حساب‌ کاربران تنها می‌تواند از نوع واقعی باشد.
 

الیت (Elite)
 
حساب معاملاتی الیت شرایط بسیار مناسبی دارد که بهتر است تریدرهای حرفه‌ای و باتجربه از این نوع حساب که اسپرد پایینی هم دارد استفاده کنند.
امکان انجام معامله روی 58 جفت‌ارز، سهام، ارزهای دیجیتال، شاخص دلار، کالاها و CFD در این نوع حساب معاملاتی برای دارندگان آن فراهم شده است.
حداقل مبلغ واریزی باید 5 هزار دلار باشد.
حداقل مقدار لات برای معاملات باید 1 لات انتخاب شود.
اسپرد معاملات در حساب الیت شناور است و از 0.6 شروع می‌شود.
حداکثر میزان لوریج انتخابی برای این حساب 1:100 است.
برای هر لات معامله در این نوع حساب، 10 دلار به‌عنوان کمیسیون در نظر گرفته شده است.
حساب‌های الیت سواپ روزانه دارند و کاربران می‌توانند از نوع حقیقی و دموی آن استفاده کنند.

ای سی ان پرو (ECN Pro)
 
افرادی که قصد انجام معامله براساس اخبار را دارند و در عین حال تریدری حرفه‌ای هستند، می‌توانند از این نوع حساب معاملاتی که اسپرد پایین و سرعت اجرای سفارش‌های بسیار بالایی دارد، استفاده کنند.
امکان انجام معامله روی 27 جفت‌ارز، نفت برنت و کرود، ارزهای دیجیتال، طلا و نقره برای دارندگان این حساب فراهم شده است.
کاربران باید مبلغ 100 الی 2000 دلار را به حساب خود واریز کنند.
حداقل مقدار لات در این حساب باید 0.01 انتخاب شود.
اسپرد معاملات در حساب ای سی ان پرو شناور است و از 0.2 پیپ شروع می‌شود.
حداکثر لوریج انتخابی برای دارندگان حساب ECN Pro، مقدار 1:200 است.
تریدرها به ازای هر لات معامله باید 5 دلار کمیسیون پرداخت کنند.
درنهایت، این نوع حساب تنها برای ساخت حساب واقعی طراحی شده است.

فیکس اسپرد (Fixed-Spread)
 
همان‌طورکه از نام این نوع حساب معاملاتی انتظار می‌رود، اسپرد معاملات برای دارندگان این نوع حساب ثابت است. به عبارت دیگر، زمانی‌که شما معامله‌ای را باز کنید، معامله نه به میزان اسپرد، بالاتر یا پایین‌تر، بلکه در قیمت مد نظر شما باز می‌شود.
امکان معامله روی 23 جفت‌ارز، طلا و ارزهای دیجیتال در این نوع حساب تعبیه شده است.
مبلغ واریزی کاربران این نوع حساب باید در محدودۀ 200 الی 1000 دلار باشد.
0.01 حداقل میزان لات معاملات در حساب فیکس اسپرد است.
همان‌طورکه گفته شد، اسپرد معاملات در این نوع حساب ثابت است. اسپرد معامله روی جفت‌ارزهای اصلی 2 پیپ، اسپرد معامله روی جفت‌ارز USD/CAD و طلا 3 پیپ و اسپرد معامله روی جفت‌ارزهای فرعی 4 پیپ است.
حداکثر لوریج انتخابی برای کاربران می‌تواند 1:200 باشد.
کاربران حساب معاملاتی فیکس اسپرد نیازی به پرداخت کمیسیون ندارند.
در این نوع حساب امکان افتتاح حساب از هر دو نوع حقیقی و دمو وجود دارد.

زیرو اسپرد (Zero-Spread)
 
درصورتی‌که شما اسکلپر باشید، بهترین نوع حساب معاملاتی برای شما حساب‌ زیرو اسپرد خواهد بود.
امکان معامله روی 28 جفت‌ارز، طلا، نقره، نفت کرود و ارزهای دیجیتال در این حساب فراهم شده است.
کاربران این نوع حساب باید مبلغی در بازۀ 100 الی 2000 دلار را به حساب معاملاتی خود واریز کنند.
حداقل سایز معاملاتی کاربران این نوع حساب 0.01 است.
اسپرد برای دارنگان حساب زیرو اسپرد 0.2 در نظر گرفته شده است.
حداثر مقدار لوریج می‌تواند 1:200 باشد.
به ازای هر لات معامله مبلغ 16 دلار به‌عنوان کمیسیون در نظر گرفته شده است.
کاربران می‌توانند حسابی از نوع حقیقی و یا دموی زیرو اسپرد داشته باشند.

لوریج 1000 (Leverage 1000)
درصورتی‌که شما سرمایۀ کمی دارید اما حرفه‌ای هستید، می‌توانید از این نوع حساب استفاده کنید؛ زیرا تریدرها می‌توانند در این نوع حساب از لوریج 1000 استفاده کنند.
امکان معامله روی 58 جفت‌ارز، کالاها، CFD، سهام و ارزهای دیجیتال برای تریدرهایی که حساب لوریج 1000 را انتخاب می‌کنند وجود دارد.
مبلغ واریزی کاربران باید در محدودۀ 500 الی 2000 دلار باشد.
حداقل لات انتخابی برای معاملات باید 0.1 باشد.
اسپرد در این نوع حساب شناور است و از 1.6 پیپ شروع می‌شود.
حداکثر لوریج 1:1000 برای تریدرها تعیین شده است.
حساب‌های لوریج 1:1000 کمیسیون ندارند و معامله‌گران می‌توانند حساب‌هایی از نوع حقیقی و دمو داشته باشند.

کلام آخر
بروکر PCM که محل جغرافیایی شرکت آن در دبی قرار گرفته است، با فراهم‌کردن امکانات مناسب ازجمله امکان واریز و برداشت با ریال، محیط کاربری فارسی پلتفرم و امکان ارتباط با پشتیبانی به زبان فارسی، فعالیت در این بروکر را برای ایرانی‌ها بسیار ساده کرده است. این بروکر امنیت قابل‌قبولی دارد و امکان معامله روی دارایی‌های مختلفی را برای کاربران خود فراهم کرده است. فعالیت در بازارهای مالی به پلتفرم امن و مطمئن با ویژگی‌های مناسب نیاز دارد که کسب سود بیش‌تر در شرایط بهتر را برای شما ساده کند. ما در این مقاله سعی کردیم بروکر PCM را به‌طور کامل بررسی کنیم و فعالیت در این بروکر را به شما آموزش دهیم. درصورتی‌که ویژگی‌های این بروکر موردتأیید شما هم هستند، می‌توانید طبق آنچه گفته شد، از این بستر برای فعالیت‌ مالی خود در بازارهای جهانی استفاده کنید.
سؤالات متداولآیا کاربران ایرانی امکان فعالیت در بروکر PCM را دارند؟بله. کاربران ایرانی می‌توانند به‌راحتی و با مدارک هویتی خود در بروکر پی سی ام ثبت‌نام کرده و شروع به فعالیت کنند. امکان واریز و برداشت ریالی در کنار پشتیبانی از زبان فارسی، این بروکر را به یکی از بهترین گزینه‌ها برای ایرانیان تبدیل کرده است.سرمایۀ کاربران در بروکر PCM از چه طریق تأمین می‌شود؟نهاد نظارتی FSA با شمارۀ ثبت LLC 2593 بر عملیات بروکر پی سی ام نظارت دارد. همچنین، در شرایطی که بازار در وضعیت ناآرامی قرار دارد، بروکر پی سی ام به‌طور خودکار دارایی تریدر را صفر نشان می‌دهد و به این ترتیب از سرمایۀ تریدر حفاظت می‌کند. درنهایت نیز بیمۀ بین‌المللی موریشز دارایی تریدرها را در بروکر PCM بیمه می‌کند.انواع حساب‌های معاملاتی در بروکر پی سی ام کدام هستند؟سنت، میکرو، مینی، ویژه – کم‌ترین اسپرد، الیت، ای سی ان پرو، ارزهای دیجیتال، فیکس اسپرد، زیرو اسپرد و لوریج 1000 انواع حساب‌هایی هستند که کاربران این بروکر می‌توانند اقدام به ساخت آن‌ها کنند.واریز و برداشت در بروکر پی سی ام به چه روش‌هایی انجام می‌شود؟کاربران بروکر پی سی ام می‌توانند به روش‌های روش بانکی (ریالی)، رمزارزها، روش الکترونیک و استفاده از کارت‌های اعتباری که البته هنوز فعال نشده است، در بروکر PCM واریز و برداشت داشته باشند.

به این مقاله امتیاز دهید

(۱۲۲ رای)

۴.۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *