خدمات مخابراتی بدون مشکل و پایدار به مشتریان کردستانی ارائه می‌شود

آزاد حکمت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: در راستای ارائه خدمات با کیفیت بالاتر در تعطیلات عید نوروز و پاسخگویی به نیازهای مخابراتی مسافرین، ستاد اجرایی سفرهای نوروزی در مخابرات تشکیل شد و با رصد و مانیتورینگ لاین‌های ارتباطی توسط همکاران شاهد تداوم و پایداری ارتباطات مخابراتی در استان هستیم. وی افزود: مخابرات منطقه کردستان در برقراری و تدوام ارتباط با کیفیت در سه حوزه تلفن ثابت، دیتا و ارتباطات سیار پاسخگوی مطالبات مشتریان بوده است. حکمت خاطرنشان کرد: در صورت وجود خرابی احتمالی همکاران منطقه نسبت به رفع سریع آن و برقراری مجدد ارتباط از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد. مدیر مخابرات منطقه کردستان اضاقه کرد: مشتریان استان و مسافرین نوروزی می‌توانند در صورت وجود مشکل مخابراتی با درگاه‌های ارتباطی با شماره‌های۹۹۹۰، ۲۰۲۱، ۲۰۱۹۵ و ۲۰۱۱۷ تماس بگیرند. وی گفت: به‌ منظور تحقق مشتری‌مداری و همچنین ارائه خدمات شبانه‌روزی به تمام مشتریان، شیفت‌های آماده‌باش در تمام مراکز مخابراتی در نظر گرفته شده که با استفاده از تمهیدات پیش‌بینی شده نیازهای ارتباطی مشتریان در استان پوشش داده می‌شود. وی اضافه کرد: علاوه بر آماده‌باش همکاران در مراکز مخابراتی، دفاتر خدمات ارتباطی و پیشخوان‌ها نیز به صورت شیفتی در تمامی شهرستان‌ها برای پاسخگویی به متقاضیان و مراجعین برنامه‌ریزی شده است. حکمت اعلام کرد: هم اکنون بیش از ۵۲۶ هزار و ۳۰۷ مشترک فعال تلفن ثابت، دو میلیون و ۶۴۷ هزار و ۴۴۹ مشترک تلفن همراه اول، ۱۴۳ هزار و ۴۴۵ مشترک ADSL، هفت هزار و ۱۴۶ مشترک  SIPPHONE، شش هزار و ۶۴۱ مشترک FTTH و هزار و ۶ مشترک VDSL در استان از خدمات مخابراتی بهره‌مند هستند. انتهای پیام/2330/74






شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *