رمز ارز دش DASH چیست؟ راهنمای خرید و استفاده از آن

معرفی رمز ارز dash
خوب، به راهنمای ارز رمزنگاری شده دش Dash خوش آمدید. امروز ما به طیف گسترده‌ای از سوالات در مورد این ارز رمزپایه پاسخ خواهیم داد، که در واقع، رتبه ۱۵ را در بین ارزهای دیجیتال دارد!
این ارز رمزنگاری شده در سال ۲۰۱۴ راه اندازی شد و کل فروش آن ۹۲۰ میلیون دلار است. ما مطمئن هستیم که شما نیز متعجب خواهید شد که بدانید نام این سکه قبل از تصمیم گیری درباره نام نهایی آن – دو بار تغییر کرده است. اما بعداً بیشتر در این باره صحبت خواهیم کرد! چطور با ۱۰۰هزارتومان بیت‌کوین بخریم؟! مشاهده ویدیو در اینستاگرام

در این راهنما، ما توضیح خواهیم داد که ارز رمزنگاری شده دش چیست، چه چیزی آن را بسیار خاص می‌کند و چگونه معاملات دش کار می‌کند. نه تنها این، بلکه در مورد امنیت ارز رمزنگاری دش و چگونگی خرید، ذخیره و استفاده از آن صحبت خواهیم کرد.
بنابراین، در پایان این راهنما، شما درک خوبی از ارز رمزنگاری شده دش و همچنین کاربردها و ویژگی‌های آن خواهید داشت.
آیا شما آماده هستید که داستان دش را بدانید؟ خوب، بیایید به آن موضوع بپردازیم.
دش DASH چیست؟

ارز رمزپایه (Dash cryptocurrency) مانند بیت کوین یک رمز ارزی است که می‌تواند برای ارسال یا دریافت و پرداخت استفاده شود. در حقیقت، دش در بالای سطح فناوری بلاک چین ساخته شده است که بیت کوین از آن استفاده می‌کند، با این حال، پیشرفت‌های چشمگیری در آن ایجاد شده است.
دش محبوبیت خود را بدست آورده است، زیرا حریم خصوصی بهتر و سرعت معامله بالاتر از بیت کوین را ارائه می‌دهد. شبکه این ارز می‌تواند با کمک یک مدل منحصر به فرد که شامل “Masternodes” است، به این مهم دست یابد.
بعداً جزئیات بیشتری در مورد Masternodes ارائه خواهیم داد؛ زیرا آن‌ها ستون فقرات شبکه دش را تشکیل می‌دهند.
ارز رمزنگاری شده دش نه تنها این مزایا را فراهم می‌کند، بلکه بر اساس یک مدل خودگردانی و تأمین بودجه شخصی نیز عمل می‌کند. برخلاف بیت کوین، شبکه دش می‌تواند بودجه خود را برای ایجاد پیشرفت بیشتر در فناوری دش تأمین کند.
dash، ارزی که  ترکیبی از کلمات “Digital” و “Cash” است، در ۱۸ ژانویه ۲۰۱۴ توسط Evan Duffield با عنوان “Xcoin (XCO)” منتشر شد. در ۲۸ ژانویه ۲۰۱۴، نام به “Darkcoin” تغییر یافت تا سرانجام در ۲۵ مارس ۲۰۱۵ به “Dash” تغییر نام یابد.
دش از لایت کوین فورک زده شد، و لایت کوین از بیت کوین گرفته شد. با بروز فورک یک اشکال ایجاد شد و در نتیجه طی دو روز اول ۱. ۹ میلیون سکه دش استخراج شد. ۱. ۹ میلیون حدود ۱۰٪ از کل سکه‌های دش است که تا به حال وجود خواهد داشت!
توجه: “فورک” زمانی است که تغییراتی در زنجیره بلوک ایجاد می‌شود که باعث می‌شود زنجیره بلوک به دو قسمت تقسیم شود. به همین مناسبت، Litecoin، Dash را ایجاد کرد. همچنین Litecoin  فورک بیت کوین بود. بنابراین، همه آن‌ها دارای فن‌آوری های مشابه هستند، اما هر کدام ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارند.
پس از این خطای فنی، ایوان دافیلد پیشنهاد راه اندازی مجدد سکه را داد، اما انجمن دش این پیشنهاد را تأیید نکرد و بنابراین پروژه به همان روال ادامه یافت.
از زمان راه اندازی آن در سال ۲۰۱۴، قیمت ارز رمزنگاری شده دش کمتر از ۱۰ دلار تا پایان سال ۲۰۱۶ بود. همان‌طور که از نمودار زیر مشاهده می‌کنید، قیمت آن در ابتدای سال ۲۰۱۷ شروع به افزایش کرد و در بیستم دسامبر ۲۰۱۷ به قیمت۱۵۴۰ دلار یعنی بالاترین قیمت رسید.

بنابراین، اکنون می‌دانید که چطور همه چیز برای ارز رمزپایه دش شروع شد. پس، بیایید جزئیات هر یک از عوامل ذکر شده را بررسی کنیم تا بفهمیم چه چیزی این رمز ارز را منحصر به فرد می‌کند.
چگونه می‌ توان از دش استفاده کرد؟

دش ویژگی‌های بسیاری دارد که آن را نسبت به سایر ارزهای رمزپایه مانند بیت کوین و لایت کوین فراتر می‌برد. به دلیل این سه ویژگی می‌توان از دش برای انجام معاملات به صورت خصوصی و سریع استفاده کرد:
این سه ویژگی عبارتند از:
Masternodes،PrivateSend و InstantSend.
بیایید نگاهی عمیق به هر یک از آن‌ها بیندازیم.
مسترنودز Masternodes
در بلاک چین بیت کوین ماینرهایی وجود دارند که معاملات انجام شده در بلاک چین را بررسی می‌کنند و به نوبه خود برای کارشان پاداش می‌گیرند. به همین ترتیب، در بلاکچین ارز رمزنگاری شده دش، نیز ماینرها وجود دارند، اما سیستم به دو قسمت – مسترنودز و ماینرها تقسیم شده است.
یک کاربر برای تبدیل شدن به مسترنودز باید حداقل ۱۰۰۰ DASH واریز کند.
مستر نودز به عنوان سرورهای خاصی عمل می‌کنند که عملکردهای حیاتی را در شبکه رمزنگاری دش انجام می‌دهند. آن‌ها مسئول معاملات خصوصی (PrivateSend)، معاملات فوری (InstantSend) و سیستم حاکمیت و خزانه داری هستند.
همانطور که در زیر می‌بینید، یک شبکه قدرتمند و در حال رشد از Dash Masternodes وجود دارد.

این مسترنودز امنیت شبکه را بهبود می‌بخشد و مطمئن می‌شوید که تراکنش‌ها به سرعت معاملات نقدی سریع است. این موضوع هزینه و تلاش مستر نودز را در بر دارد، بنابراین آن‌ها توسط شبکه پاداش می‌گیرند.
یک ۴۵٪Masternode  از کل پاداش دریافتی از استخراج سکه دش را دریافت می‌کند. بنابراین، فرض کنید ۱ سکه دش توسط استخراج کنندگان استخراج شود، به روش زیر تقسیم می‌شود:

۴۵٪ جوایز (۴۵٪ ارز رمزنگاری شده DASH) به ماینرها تعلق می‌گیرد.
۴۵٪ جوایز (۴۵٪ ارز رمزنگاری شده DASH) به مسترنودز تعلق می‌گیرد.
۱۰٪ جوایز (۱۰٪ ارز رمزنگاری شده DASH) برای پیشرفت بیشتر در شبکه به بودجه اختصاص می‌یابد.

همانطور که در عکس زیر نشان داده شده است، این سیستم منحصر به فرد مسترنودز چیزی است که به دش کمک می‌کند تا دو مزیت بزرگ را فراهم کند که در ادامه بررسی خواهیم کرد.

ارسال خصوصی PrivateSend
یکی از مشکلات بلاک چین بیت کوین عمومی بودن آن است. معنی این امر این است که اگر معامله‌ای با بیت کوین انجام دهید، هر کسی در جهان که به اینترنت دسترسی دارد می‌تواند موارد زیر را در مورد آن بفهمد:

آدرس عمومی فرستنده و گیرنده هر معامله بیت کوین؛
ارزش معامله چقدر بود؛
معاملات قبلی که آن بیت کوین در آن نقش داشته است.

آیا می‌توانید مشکل را ببینید؟ این موضوع مانند معاملات فیات نیست که جزئیات هر معامله فقط برای طرف‌های درگیر شناخته شده باشد.
با این حال، دش خدماتی به نام PrivateSend ارائه می‌دهد که به معاملات جنبه خصوصی بودن می‌دهد. به همین دلیل، نه می‌توان معاملات دش را جستجو کرد و نه هویت کاربران برای جهانیان آشکار می‌شود. همانطور که قبلاً ذکر شد، معاملات خصوصی توسط مسترنودز تسهیل می‌شوند.
حتی اگر تمام معاملات شما قانونی باشد (که امیدواریم باشد)، آیا واقعاً دوست دارید که بقیه دنیا همه چیز را در مورد آنها بدانند؟ بگذارید حدس بزنیم، پاسخ شما “نه” است. بنابراین، این یک مزیت بزرگ است که ارز رمزنگاری شده دش نسبت به بیت کوین ارائه می‌دهد.
این مزیت همان چیزی است که رمزنگاری دش را “تعویض‌پذیر” می‌کند. تا به حال چیزی در مورد قابلیت تعویض شنیده‌اید؟
خوب، ارزهای فیات سنتی (مانند USD، EUR، JPY) همه قابل تعویض هستند. این بدان معنی است که هر دو اسکناس ۱۰ دلاری می‌تواند جایگزین یکدیگر شود. درست مثل ۱ اونس طلا که به همان ارزش ۱ اونس طلای دیگر با عیار یکسان است.
این مفهوم برای بیت کوین درست نیست. از آنجا که معاملات بیت کوین قابل ردیابی است، کسی می‌تواند از پذیرش بیت کوینی که در گذشته در تجارت غیرقانونی استفاده شده است خودداری کند.
از آنجا که معاملات ارز رمزنگاری شده دش قابل ردیابی نیست، تاریخچه آنها ناشناخته است. این باعث می‌شود تمام سکه‌های دش برابر و قابل تعویض باشند.
ارسال فوری InstantSend

به طور متوسط ​​، تایید ۱۰ معامله بیت کوین حدود ۱۰ دقیقه طول می‌کشد. از طرف دیگر، انجام تراکنش با استفاده از ویزا یا مسترکارت فقط چند ثانیه طول می‌کشد. این یک تفاوت بزرگ است، درست است؟
این موضوع سوالات زیادی در مورد مقیاس‌پذیری و پذیرش انبوه بیت کوین ایجاد کرده است. دش با ارائه سرویس ویژه‌ای به نام “InstantSend” این مشکل را حل می‌کند. با استفاده از InstantSend، تراکنش‌های دش تقریباً بلافاصله توسط شبکه Masternode تأیید می‌شوند.
هزینه‌ی اضافی برای سرویس ارسال فوری بیش از یک معامله معمولی دش است. معامله معمولی Dash در حدود ۲. ۵ دقیقه انجام می‌شود، که هنوز هم یک پیشرفت نسبت به بیت کوین است.
اما چه کسی فقط برای پرداخت هزینه می‌خواهد ۲. ۵ دقیقه در یک فروشگاه مواد غذایی صبر کند؟ هیچکس. بنابراین، با پرداخت هزینه‌ای ناچیز، می‌توانید از Masternodes بخواهید ظرف چند ثانیه معامله شما را انجام دهد.
این ۳ ویژگی مفید مزیت فوق العاده‌ای برای ارز رمزنگاری شده دش نسبت به بسیاری ارزهای دیگر مانند بیت کوین و لایت کوین دارد. علاوه بر این ویژگی‌ها، یک چیز دیگر نیز وجود دارد که آن را از سایر ویژگی‌ها متمایز می‌کند.
پروتکل خودگردان و بودجه شخصی
در بیت کوین، هنگامی که یک بلاک استخراج می‌شود، ۱۰۰٪ پاداش به ماینر (بازدید کنندگان) می‌رسد. با این حال، با  دش، ۱۰٪ از کل جوایز استخراج به دش برمی‌گردند.
این پول اساساً به بودجه‌ای اضافه می‌شود که سپس برای تأمین بودجه رشد و پیشرفت رمزنگاری دش استفاده می‌شود. این بدان معنی است که ارز رمزنگاری شده دش می‌تواند رشد و پذیرش خود را تأمین کند.
بنابراین، چه کسی تصمیم می‌گیرد که از این صندوق استفاده کند؟ باز هم، این کار به روشی دموکراتیک انجام می‌شود که در آن شرکت کنندگان در شبکه دش به پیشنهادهای مختلف رای می‌دهند، همانطور که در dash.org شرح داده شده است.
در زیر لیستی از برخی از پیشنهادهای زنده که در شبکه دش وجود دارد، آورده شده است.

همانطور که مشاهده می‌کنید، هرکسی در انجمن ارزهای رمزپایه دش فرصتی برای ابراز عقیده و کمک به توسعه را پیدا می‌کند. این بسیار مهم است، زیرا بلاکچین یک فناوری مدرن است که قبل از اینکه جریان اصلی پیدا کند، نیاز به توسعه مداوم دارد.
همانطور که مشاهده می‌کنید، ارز رمزنگاری شده دش پیشرفت‌های بسیاری را از نظر فنی و تجاری از نظر مدل کسب و کار ارائه می‌دهد. به همین دلیل است که یکی از برترین ارزهای رمزپایه است.
اکنون که دانستید دش چیست و چه مزایایی دارد، بیایید ادامه دهیم و ببینیم که در واقع یک تراکنش Dash چگونه کار می‌کند
معاملات چگونه کار می‌کنند؟
بیایید تصور کنیم شما صاحب یک رمزپایه دش هستید (مثلاً آن را از Binance خریداری کرده اید) و آن را در کیف پول دش خود ذخیره کرده‌اید. اولاً، در اینجا دو نکته مهم وجود دارد که باید در مورد کیف پول دش خود بدانید.

آدرس عمومی: به این شماره حساب بانکی خود فکر کنید. این آدرس به صورت تصادفی با ترکیبی از حروف و اعداد تولید می‌شود که می‌توانید با هر کسی که می‌خواهد پرداخت خود را ارسال کند به اشتراک بگذارید.
کلید خصوصی: به این شماره به عنوان شماره پین ​​خودپرداز خود فکر کنید که نمی‌توانید آن را با کسی به اشتراک بگذارید. این کد همچنین یک توالی تصادفی از نویسه است که برای انجام معامله با کیف پول Dash خود به آن نیاز دارید.

بنابراین، فرض کنید می‌خواهید ۱ Dash را برای دوست خود Kate ارسال کنید. برای تحقق این معامله باید مراحل زیر را طی کنید.
با وارد شدن به کیف پول خود با کلید خصوصی خود، ۱ سکه Dash به آدرس عمومی Kate ارسال می‌کنید.
ماینر‌ها دش معامله شما را به یک بلوک اضافه می‌کنند در واقع بلوک یک گروه از معاملات ارز رمزنگاری شده دش است که در یک بازه زمانی مشابه اتفاق می‌افتد.
اگر سرویس InstantSend را انتخاب کرده باشید، تراکنش شما بلافاصله توسط Masternode تأیید می‌شود. در غیر این صورت، در حدود ۲-۳ دقیقه توسط یک ماینر معمولی تأیید می‌شود.
پس از انجام این کار، به بقیه ماینرهای موجود در شبکه در مورد آن گفته می‌شود. آنها نتایج حاصل از استخراج کننده‌ای را که معامله را تأیید کرده است، مجدداً بررسی می‌کنند تا مطمئن شوند هیچ اشتباهی وجود ندارد و معتبر بودن معامله تایید می‌شود. در نهایت یک سکه دش از شما به kate منتقل می‌شود.
این نحوه کار تراکنش در شبکه دش است. بسیار ساده!
چگونه دش را خریداری کنیم؟

اکنون که می‌دانید معاملات دش چگونه کار می‌کنند، باید از نحوه تهیه سکه‌های آن نیز مطلع باشید.
روند خرید سکه‌های دش در واقع بسیار ساده است، به خصوص اگر با برخی دیگر از ارزهای رمزپایه کمتر شناخته شده و کمتر در دسترس مقایسه شود. تمام کاری که برای خرید باید انجام دهید این است که در Coinbase ثبت نام کنید (یا هر صرافی ارز رمزنگاری شده بالارده در آنجا)، هویت خود را تأیید کرده و از طریق روش پرداخت مورد نظر خود خریداری کنید!
اگر می‌خواهید دش را از طریق کارت اعتباری یا نقدی خریداری کنید، می‌توانید از طریق Simplex نیز این کار را انجام دهید – آن‌ها خدمات بسیار سریع و ایمنی را ارائه می‌دهند..
ذخیره سکه‌های تازه خریداری شده دش نیز بسیار ساده است. شما می‌توانید این کار را روی کیف پول سخت افزاری مانند لجر یا ترزور انجام دهید.
قبل از خرید دش یا هر ارز رمزنگاری شده دیگر، مهم است که بدانید آیا ارز مورد نظر پتانسیل سوددهی خوبی در آینده دارد یا نه. چون که به هر حال ، شما در حال سرمایه گذاری پول خود در یک بازار دارای ریسک و عدم قطعیت می‌باشید. پولی که ممکن است با سختی به دست آورده باشید.
بنابراین، بیایید نگاهی به آینده دش بیاندازیم!
پتانسیل رشد و آینده دش

Dash در طی سال ۲۰۱۷ عملکرد بسیار خوبی داشته است. اگر در ابتدای سال ۲۰۱۷ مبلغ ۱۰ دلار سرمایه گذاری می‌کردید، در ماه دسامبر به حدود ۱۵۰۰ دلار می‌رسید. این در کمتر از یک سال حدود ۱۴,۹۰۰٪ رشد است! دیوانه کننده است، درست است؟
دش حتی توسط کارشناسان یکی از ارزهای رمزپایه مورد علاقه بوده است. راجر ور که اغلب او را “عیسی” ارزهای رمزپایه می‌نامند حتی از دش نیز پشتیبانی کرده است.
 راجر ور (rogerkver) مارس ۲۰۱۷ اعلام کرد که:
من دیروز اولین پرداختDashpay خود را انجام دادم. من ۱۰۰ هزار دلار برای ۰. ۳ پوند منتقل کردم و در بلوک بعدی تأیید شدم. بیت کوین قبلاً به خوبی کار می‌کرد
یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت گسترده این ارز رمزنگاری این است که در حال حل دو مشکل عمده بیت کوین است – عدم حفظ حریم خصوصی و سرعت پایین معاملات.
در زیر چند دلیل وجود دارد که اساساً دش یک ارز رمزپایه قوی است:
همانطور که قبلا ذکر شد، بهبود آن در سرعت و حریم خصوصی یک مزیت عمده نسبت به بیت کوین است.
به عنوان یک سرمایه گذار، مهم است که یک پروژه در فن‌آوری ارز رمزنگاری شده به طور مداوم پیشرفت کند. خوشبختانه ارز رمزنگاری شده دش یک سیستم خودگردان و خود تأمین مالی است.
می‌توانید انتظار داشته باشید که به طور مستمر فناوری خود را بهبود ببخشد و کاربران خود را رشد دهد، که هر دو مورد برای آینده دش بسیار مهم هستند.
طبق bitinfocharts.com، متوسط ​​هزینه تراکنش برای دش بین ۰. ۲ تا ۰. ۳ دلار است، در حالی که برای بیت کوین در محدوده ۲ تا ۵ دلار است. معامله با استفاده از سکه دش در مقایسه با بیت کوین بسیار ارزان‌تر است.
بسیاری موارد دیگر نیز وجود دارند که به سکه دش علاقه دارند، اما باید مراقب برخی از عواملی باشید که می‌توانند رشد آن را مسدود کنند:
منتقدان ارز رمزنگاری شده دش می‌گویند که این واقعاً غیرمتمرکز نیست، زیرا بسیاری از عملکردهای مهم توسط مسترنودز انجام می‌شود. اگر کسی اکثر مسترنودز را کنترل کند، به طور بالقوه می‌تواند شبکه دش را نیز کنترل کند.
گرچه این کار دشوار است، اما غیرممکن نیست.
همچنین این ارز با سایر سکه‌های حفظ حریم خصوصی مانند Monero و ZCash رقابت سختی دارد. گفته می‌شود که حریم خصوصی ارائه شده توسط مونرو بهتر از دش است. بنابراین، اگر تصمیم به سرمایه گذاری دارید، پیگیری از رقابت مهم است.
با توجه به خصوصی بودن این رمز ارز، احتمالاً تحت نظر قانون‌گذاران قرار می‌گیرد. این به این دلیل است که معامله گران غیرقانونی ممکن است رمز ارزهای رمزپایه را به دلیل ناشناس بودن ترجیح دهند. بعداً بیشتر در این باره صحبت خواهیم کرد!
این‌ها برخی از چالش‌هایی است که دش با آنها روبرو است و شما باید قبل از سرمایه گذاری در این ارز از آن‌ها آگاه باشید.
جنبه مهم دیگری که باید در نظر بگیرید (نه فقط برای Dash، بلکه برای هر ارز رمزنگاری شده) امنیت است.
آیا دش امن است؟

ارز رمزنگاری شده دش، مانند سایر ارزهای رمزپایه، روشی مطمئن برای معامله را بدون نیاز به هیچ واسطه شخص ثالث ارائه می‌دهد.
به عنوان مثال، اگر از طریق کارت اعتباری Visa خود پرداختی انجام دهید، ویزا مطمئن می‌شود که معامله به روشی مطمئن انجام شده است. همچنین کلیه معاملات را برای مراجعه در آینده ثبت می‌کند.
متأسفانه، اگر امنیت ویزا یا سایر واسطه‌های دیگر بهم بخورد، همه کاربران آن در معرض خطر هستند. در حقیقت، اخیراً موارد زیادی رخ داده است که هکرها به بانک‌ها و موسسات مالی حمله کرده‌اند و در نتیجه ثروت دارندگان حساب از بین رفته است.
ارز رمزنگاری شده دش که از طریق فناوری بلاک چین ساخته شده است، با غیرمتمرکز‌سازی این فرآیند، گزینه‌ای امن را ارائه می‌دهد. تراکنش‌های آن به جای اعتماد به یک نهاد متمرکز مانند بانک، توسط ۴۹۴۳، سرور میزبان در سراسر جهان تأیید می‌شوند.
بنابراین، دش را می‌توان ایمن در نظر گرفت، مگر اینکه اشکالی در خود فناوری ایجاد شود، شبیه آنچه در هنگام راه اندازی دش رخ داده است. این اغلب به عنوان “جنجال Instamine” نامیده می‌شود.
هنگامی که دش راه اندازی شد، ۲ میلیون دش در ۴۸ ساعت پس از ایجاد استخراج شد. اگر به یاد بیاورید، فقط ۱۸ میلیون آن می‌تواند استخراج شود. یکی از بزرگترین ذی نفعان این اشکال سازنده دش بود.
از آن زمان، دش با هیچ مسئله امنیتی دیگری روبرو نشده است، اما تردید را در ذهن سرمایه گذاران ایجاد می‌کند.
با این حال، ما هنوز هم می‌گوییم که دش به اندازه همه ارزهای رمزپایه برتر ایمن است.
بنابراین، اکنون می‌دانید که پاسخ سوال “دش DASH چیست؟” چیست، همچنین می‌دانید که چگونه می‌توان از دش استفاده کرد و امنیت آن چقدر است. حال بیایید ببینیم که چگونه می‌توان از آن سواستفاده کرد.
چگونه می‌ توان از رمزنگاری دش سو استفاده کرد؟

از آنجا که معاملات رمزنگاری دش ناشناس و غیرقابل ردیابی است، به یک سکه ترجیحی برای معاملات غیرقانونی تبدیل شده است. بسیاری از سایت‌های بازار darknet، مانند Alphabey، شروع به پذیرش سکه‌هایی کرده‌اند که نام آن‌ها را به کاربران خود نمی‌دهد.
همچنین اگر دولت نمی‌داند چه کسی هر معامله را انجام می‌دهد، فرار از مالیات آسان‌تر می‌شود.
با استفاده از سکه‌های حریم خصوصی مانند دش، می‌توانید درآمدی را که از سرمایه خود به دست می‌آورید “اعلام نکنید” و پیگیری شما برای سازمان امور مالیاتی دشوار می‌شود. بنابراین، توجه کاربرانی را جلب کرده است که سعی در استفاده از آن برای فرار مالیاتی یا سایر فعالیت‌های غیرقانونی دارند.
هنگامی که بیت کوین برای اولین بار محبوب شد، بسیاری از مردم تصور اشتباهی داشتند که گمنامی کامل را ارائه می‌دهد. با گذشت زمان، مشخص شد که بیت کوین از یک سکه حفظ حریم خصوصی به دور است. بنابراین، توجه اکنون به سکه‌های حریم خصوصی مانند دش و مونرو منتقل شده است.
اگرچه درست است که می‌توان از رمزنگاری دش استفاده نادرست کرد، اما مجرمان تنها درصد کمی از کل کاربران را تشکیل می‌دهند. همانطور که می‌بینید، این رمز ارز محبوب است؛ زیرا مزایای زیادی نسبت به ارزهای فیات و هم چنین سایر ارزهای رمزپایه ارائه می‌دهد، نه فقط به دلیل موارد استفاده مجرمانه.
نتیجه گیری
بنابراین، اکنون می‌دانید که چرا ارز رمزپایه دش یک سکه حریم خصوصی نامیده می‌شود و چه مزایای دیگری در مقابل بیت کوین دارد. شما یک ایده جامع از نحوه عملکرد معاملات و امنیت آن دارید.
بدون شک دش از فناوری منحصر به فرد و قدرتمندی استفاده می‌کند که به آن نسبت به بسیاری از ارزهای رمزپایه برتری داده است. با این گفته، موارد منفی نیز وجود دارد که باید مراقب آن‌ها باشید. یکی از این موارد این واقعیت است که مجرمان می‌توانند از آن سو استفاده کنند و آن را به عنوان یک هدف بالقوه برای نهادهای نظارتی تبدیل کنند.
در این راهنما، شما همچنین عملکرد گذشته دش و اینکه آینده آن چگونه است را یاد گرفته‌اید. این سرمایه گذاران اولیه خود با بازدهی فوق العاده بیش از ۱۴۰۰۰٪ در سال ۲۰۱۷ فراهم کرده است.
از ۱۸/۹ میلیون دش موجود، ۸۰۰۹۵۰۲ DASH در حال حاضر در گردش است. به منظور داراریی، می‌توانید آن‌ها را بخرید یا استخراج کنید.
اگر مسیر خرید را انتخاب کنید، دو راه وجود دارد:

ثبت نام در Coinbase یا هر صرافی رمزنگاری قانونی دیگر؛
در صورت نیاز هویت خود را تأیید کنید.
خرید DASH

یا:

مقدار سکه‌های دش را که می‌خواهید از طریق Simplex خریداری کنید وارد کنید؛
گذراندن تمام زمینه‌ها و بررسی‌های مورد نیاز؛
خرید Dash از طریق کارت اعتباری یا نقدی، به روشی سریع و مطمئن!

به یاد داشته باشید که ذخیره سکه‌های دش بسیار ساده است، به خصوص اگر گزینه کیف پول سخت افزاری را انتخاب کنید.
خوب، نظر شما در مورد دش چیست؟ آیا از بیت کوین بهتر است؟ آیا روی آن سرمایه گذاری خواهید کرد؟

ترتیبی که برای خواندن مقالات” رمز ارز “به شما پیشنهاد می‌کنیم:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *