قیمت عجیب پژو پارس TU5 در کارخانه و بازار آزاد! – گار نیوز

امروز از ساعت ۱۰ صبح طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو برگزار می‌شود و یکی از خودروهایی که در این طرح عرضه می‌شود،‌پژو پارس ای ال ایکس است. اما قیمت پژو پارس tu5 چند است؟ 

به گزارش گار نیوز،‌در طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو که مخصوص مادران و مالکان خودروهای فرسوده است دو خودروی  پارس ای ال ایکس و سورن پلاس دوگانه‌سوز عرضه می‌شود.
پیگیری‌ها نشان می‌دهد که قیمت کارخانه پارس ای ال ایکس ۲۱۱ میلیون تومان است اما قیمت بازار آزاد این خودرو حدود۵۴۳ میلیون تومان ذکر شده است.
بر این اساس اختلاف قیمت کارخانه و بازار آزاد پژو پارس tu5  حدود ۳۳۰ میلیون تومان است. به عبارتی قیمت بازار آزاد پژو پارس tu5 در بازار آزاد بیشتر از دو برابر قیمت کارخانه است و فردی که چنین خودرویی را برنده شود سود ۳۳۰ میلیونی نصیبش شده است.

البته در این طرح،‌ قیمت پژو پارس tu5 برای مادران دارای دو فرزند و بیشتر ۲۱۱ میلیون تومان عنوان شده و هنوز قیمت این خودرو برای مالکان خودروهای فرسوده مشخص نیست.
طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو امروز ۲۶ آذر ماه برگزار می‌شود و علاوه بر پژو پارس،‌خودروی سور پلاس دوگانه‌سوز هم در این طرح عرضه می‌شود.
برای اطلاع از قیمت سورن پلاس و جزئیات طرح فروش فوق‌ العاده ایران خودرو در ۲۶ آذر ماه دو گزارش زیر را بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *