معرفی بهترین ارزهای دیجیتال حوزه‌ مشاغل (Jobs)

فهرست این مقاله
بهترین ارزهای دیجیتال حوزه‌ مشاغل (Jobs) کدام ارزها هستند؟
بازار ارزهای دیجیتال به دنیای پر از لایه‌‌ها شباهت دارد که هر روز دریچه‌ی جدیدی از آن رو می‌شود. ارزهای دیجیتال موجود در این بازار، به افراد و سرمایه‌گذاران کمک می‌کند تا برای انتخاب و خریداری ارز موردنظر گزینه‌های متنوعی داشته باشند اما این انتخاب و تنوع، همیشه هم جذاب نیست و گاهی باعث گمراهی و تردید افراد می‌شود. هرکدام از ارزها دارای دسته‌بندی ‌مشخصی هستند که آن‌ها را از یکدیگر تفکیک می‌کند. دسته‌بندی اطلاعات به افراد تازه‌کار کمک می‌کند تا پیش از انتخاب هر ارز، اطلاعات لازم را در مورد آن ارز کسب کنند و انتخابی درست داشته باشند. در بازار ارزهای دیجیتال دسته‌بندی‌های متفاوتی وجود دارد که هرکدام براساس مزیت، کاربرد یا علمکردی که دارند، در بخش‌های مختلف قرار می‌گیرند. یکی از این دسته‌بندی‌‌ها مربوط به ارزهای دیجیتال حوزه‌ مشاغل (Jobs) است. این دسته از ارزها دارای قابلیت‌های بسیار خوبی هستند و در کیف‌ پول‌ های مخصوص خود نگهداری می‌شوند.
این دسته از ارز ها دارای کیف‌پول‌های آنلاین هستند که کاربران می‌توانند با مراجعه به سایت‌های کیف‌پول آنلاین یا نصب برنامه‌های مربوط به ارزهای حوزه‌ی مشاغل، اقدام به ایجاد حساب کاربری و کیف‌پول دیجیتال کنند. اگر شما نیز مانند خیلی از افراد دیگر اطلاعات دقیقی از این ارزها ندارید، برای اطلاع از بهترین ارزهای دیجیتال حوزه مشاغل (jobs) این مقاله را تا انتهاء مطالعه کنید.
انواع ارزهای دیجیتال حوزه مشاغل (Jobs)
ارزهای زیادی در حوزه‌ی مشاغل وجود دارند که هرکدام دارای قابلیت‌های متفاوتی هستند. در ادامه‌ی مطلب به معرفی بهترین ارزهای دیجیتال Jobs خواهیم پرداخت:
۱- رمز ارز جمز (Gems)

اولین ارزی که در دسته‌ی بهترین ارزهای دیجیتال حوزه‎‌ مشاغل قرار می‌گیرد، ارز جمز است. شاید کسی به‌صورت دقیق، اطلاعی از این ارز نداشته باشد اما این ارز یکی از سودمند‌ترین ارزهای بازار دیجیتال است. این ارز با نام اختصاری GEMS است و با قیمت کمی که دارد، سوددهی بسیار خوبی دارد. این ارز به‌دلیل عدم بازدید کافی توسط سرمایه‌گذاران، چندان فروشی نداشته اما اکنون با افزایش بازدید و مشاهده توسط مردم، رشد چشمگیری داشته است و در صرافی‌هایی مثل صرافی  Gate.io قابل معامله است.
این ارز دارای مزیت‌هایی مثل تیم پشتیبانی بسیار قوی، قیمت مناسب، تجزیه‌ و تحلیل درست و اصولی و… است. این ویژگی‌های مثبت باعث شده تا این ارز به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین ارزهای حوزه‌ی مشاغل به حساب بیاید. کاربران می‌توانند از طریق سایت‌های تراست‌والت و متامسک اقدام به ایجاد کیف‌پول دیجیتال کنند. همچنین، در زمان نوشتار این مقاله با قیمت۰.۰۰۰۱۰۳۱دلار جزو بهترین ارزهای دیجیتال حوزه‌ مشاغل می‌باشد. 
۲- رمز ارز کریپتو تسک (Crypto task)

یکی دیگر از بهترین ارزهای دیجیتال حوزه‌ مشاغل ارز کریپتوتسک است. این ارز با نام اختصاری CTASK در زمینه‌ی رمزنگاری و اصول مرتبط با آن فعالیت دارد. سرمایه‌گذاران این ارز را می‌توانند از طریق صرافی‌های Hotbit  و Uniswap (V2) معامله کنند.
این دسته از ارزهای دیجیتال با سایر ارزها متفاوت‌اند؛ زیرا این ارزها در حوزه‌ی افزایش امنیت فعالیت کرده و یک بلاک‌چین کاملاً مستقل دارند. دوسایت متامسک و تراست‌والت، بهترین بستر جهت ایجاد کیف‌پول برای این ارز هستند. در زمان نوشتار این مقاله، قیمت این ارز حدود ۰.۰۶۰۱۴دلار تعیین شده است.
۳- رمز ارز اکولینک (Echolink)
 
ارز اکولینک یکی از محبوب‌ترین ارزهای حوزه‌ی مشاغل بود که با قیمت ۰.۰۰۰۰۷۰۷۶دلار به بازار ارزهای دیجیتال ارائه شد. این ارز به‌صورت توکن رمزنگاری شده‌ی غیرقابل استخراج عمل می‌کند. این ارز با نام اختصاری Eko به عموم مردم معرفی شد و سرمایه‌گذاران می‌توانند آن را از طریق صرافی Huobi Global خریداری کنند.  این ارز سال ۲۰۱۸ در پلتفرم‌ اتریوم ارائه شد و درحال‌حاضر در رتبه‌ی ۲۳۶۶ ارزهای دیجیتال قرار دارد. همچنین، با استفاده از سایت‌های تراست‌والت و متامسک امکان ایجاد کیف‌پول برای نگه‌داری از این ارز فراهم خواهد شد. 
۴- رمز ارز piplecoin

یکی دیگر از بهترین ارزهای دیجیتال حوزه‌ مشاغل ارز پیپل‌کوین است که با نام  piple فعالیت دارد و قابل استخراج نیست. این ارز ابتدا توسط خالق توکن استخراج شد و سپس به بازار ارزهای‌ دیجیتال عرضه شد. صرافی‌های معتبر مثل CREX24 معامله‌های مربوط به این ارز را انجام می‌دهند.
قیمت این ارز در زمان نوشتار این مقاله ۰.۰۰۰۱۹۲دلار تخمین زده شده است. بسیاری از سرمایه‌گذاران به‌دلیل عدم آشنایی با این دسته از ارزها، تمایل زیادی به خرید آن‌ها ندارند. درحال‌حاضر، میزان ارزش کل بازار این ارز کم‌تر از ۰.۰۱درصد از ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال است. با این وجود، سرمایه‌گذاران می‌توانند با ایجاد کیف‌پول دیجیتال در سایت‌های متامسک و تراست‌والت اقدام به خریداری و نگهداری این ارز کنند.
۵- رمز ارز جاوا اسکریپت (JavaScript Token)

از بهترین ارزهای دیجیتال حوزه‌ مشاغل می‌توان به جاوااسکریپت اشاره کرد. این ارز با نام JS فعالیت دارد و در صرافی southxchange قابل خریداری است. یکی از مزیت‌های بسیار جالب این ارز، تناسب قیمتی آن با تمام اقشار جامعه است؛ به‌معنای ساده‌تر، قیمت این ارز به قدری مناسب است که تمام افراد جامعه می‌توانند آن را خریداری کرده و در کیف‌پول‌های دیجیتالی که از طریق سایت متامسک و تراست‌والت ایجاد کرده‌اند، نگهداری کنند. درحال‌حاضر، این ارز با قیمت ۰.۰۰۱۰۰۷دلار به بازار ارائه شده است.
۶- رمز ارز Axie BCH – Gaming Guild 

یکی دیگر از بهترین ارزهای دیجیتال که در حوزه‌ی مشاغل قرار می‌گیرد، ارز Axie BCH – Gaming Guild است. این ارز فعالیت خود را در سال ۲۰۲۱ به‌صورت غیرمتمرکز در پلتفرم بیت‌کوین آغاز کرد. یکی از نکاتی که در مورد این ارز وجود دارد، این است که تنها یک‌بار مورد معامله قرار گرفته است. در زمان نوشتار این مقاله، قیمت این ارز حدود ۰.۰۰۰۸۱۳۲دلار تخمین زده شده است. این ارز با نام اختصاری AXIEBCH به مردم معرفی شد. همچنین این ارز در صرافی‌های معتبر مانند MistSwap مورد معامله قرار می‌گیرد. 
سخن پایانی
در این مقاله سعی شد تا در زمینه‌ی معرفی بهترین ارزهای دیجیتال حوزه‌ مشاغل سخن گفته شود. آیا شما تاکنون تجربه‌‌ی خرید یا فروش ارزهای حوزه‌ی مشاغل را داشته‌اید؟ مشخص‌ترین چیزی که از درک این ارزها قابل فهم است، میزان امنیت بسیار خوب و قابلیت غیرمتمرکز آن است. همچنین، باید بدانیم که به‌دلیل قیمت پایینی که دارند، در مدت زمانی پس از خرید، سود بسیار خوبی را خواهند داد. پس، اگر به‌دنبال دستیابی به سود خوب هستید، می‌توانید با خریداری این دسته از ارزها رشد اقتصادی خوبی داشته باشید.
پرسش ‌های متداول
۱- چرا باید از رمز ارز حوزه‌ی مشاغل استفاده کنیم؟
ارزهای دیجیتال حوزه‌ مشاغل به‌دلیل قیمت پایینی که دارند، برای تمام افراد جامعه مناسب هستند و تمام قشرهای مختلف می‌توانند آن را خریداری کنند. همچنین، کار با این دسته از ارزها بسیار آسان است و نیاز به تجربه‌ی چندان زیادی ندارد. به همین دلیل، عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان می‌دهند و محبوبیت بیش‌تری دارند.
۲- کدام یک از ارزهای دیجیتال حوزه‌ مشاغل بهترند؟
هرکدام از ارزهای گفته شده در این مقاله، دارای مزیت‌های قابل توجهی هستند اما اینکه کدام یکی از این ارزها بهتر هستند، امری است که کاملاً به شرایط افراد بستگی دارد. پس سرمایه‌گذاران می‌توانند باتوجه به مزیت ارزهای گفته شده و شرایط خودشان، ارز مناسب را خریداری کنند.
۳- چه‌کسی بر ارزهای دیجیتال حوزه‌ مشاغل نظارت دارد؟
یکی از مهم‌ترین نکاتی که در طول مقاله ذکر شد، قابلیت غیرمتمرکزبودن این ارزها است. غیرمتمرکزبودن این ارزها بدین معناست که هیچ فرد یا نهاد خاصی بر آن نظارت ندارد؛ البته، ممکن است دارای برخی قوانین خاص باشد که باید توسط سرمایه‌گذاران رعایت شود.

توجه: با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و کوکوین هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.
برای ورود به صرافی کوینکس حتما باید با IP خارج از ایران وارد شوید.

به این مقاله امتیاز دهید تا با کمک شما کیفیت آن را بسنجیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *