معرفی بهترین کیف پول رمز ارز ایرانی

اگر شما هم در بازار جذاب ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کرده اید یا قصد دارید به تازگی وارد این بازار شوید، نیاز است بدانید برای اینکه بتوانید در این بازار فعالیت داشته باشید به یک کیف پول احتیاج دارید.
اما این کیف پول ها تا چه حد مطمئن هستند؟ چقدر می توان به آن ها اعتماد کرد؟ کاربران ایرانی چگونه می توانند از آن استفاده کنند؟
تمامی این ها سوالاتی است که کاربران ایرانی با آن مواجه می شوند. در ادامه دلایل به وجود آمدن این مشکلات را بیان می کنیم ، اما می‌خواهیم راهکار بهتری را به شما معرفی کنیم تا با استفاده کردن از کیف پول رمز ارز ایرانی بتوانید تمامی دغدغه های خود را برطرف کنید.
به تازگی سامانه ای شروع به فعالیت کرده است که از طریق آن می‌توانید به سادگی و بدون نگرانی در بازار ارز های دیجیتال فعالیت کنید. بسیاری از کاربران در زمان استفاده از کیف پول های خارجی با مشکلات زیادی مواجه شدند و به همین دلیل به دنبال مطمئن ترین کیف پول هستند.
در حال حاضر اولین و بهترین کیف پول ایرانی که در دسترس تمامی کاربران قرار گرفته است سامانه کیف پول من است ، این سامانه با هدف سهولت کار برای کاربران ایرانی و بالا بردن امنیت دارایی های آن ها فعالیت خود را آغاز کرده است.
با استفاده از مزیت های بیشماری که این سامانه در اختیار کاربران خود قرار می دهد، خرید، فروش و نگهداری تمامی ارزهای دیجیتال کاری آسان خواهد بود. پس هیچ جای نگرانی نیست؛ چون سامانه کیف پول من همانند تمامی نمونه های مشابه خارجی عمل می کند و تمامی امکاناتی که آن ها در اختیار شما قرار می دهند، در این سامانه وجود دارد.همچنین خرید تتر با قیمت مناسب که دغدغه بسیار از کاربران ایرانی فعال در صرافی های خارجی است را کیف پول من رفع کرده است .

البته برخی مزیت ها باعث شده که حتی این کیف پول رمز ارز ایرانی از رقبای خارجی خود بهتر عمل کند. معرفی بهترین کیف پول رمز ارز ایرانی مهم‌ترین دلیلی که موجب شد این سامانه شکل گیرد، نگرانی بابت امنیت اطلاعات و دارایی کاربران بود اگر اخبار مختلف را پیگیری کنید متوجه می شوید؛ کیف پول های بدون پشتوانه و نامعتبر زیادی وجود دارند که گاهی برخی از کاربران به آن ها اعتماد کرده و با استفاده از آن ها خرید و فروش انجام می دهند.
اما غافل از اینکه اعتماد کردن به چنین کیف پول هایی ممکن است که دارایی افراد را نابود کند. سامانه کیف پول من که با پیام های بسیاری از این قبیل مواجه می شد تصمیم گرفت در زمستان سال ۹۹ این امکان را در اختیار کاربران خود قرار دهد تا بتوانند دارایی‌های خود را در کیف پولی ایرانی نگهداری کنند. با وجود فعالیت کوتاهی که این مجموعه داشته است؛ توانسته کار خود را به بهترین شکل انجام دهد و در جایگاه بسیار مناسبی در میان کاربران قرار گیرد.
در حال حاضر کاربران بسیار زیادی از خدمات این سامانه استفاده می‌کنند. استفاده کردن از تیمی متخصص یکی از مزیت های اصلی این سامانه است. آن ها تلاش می کنند تا با استفاده از نکته و نظرات کاربران همواره خدمات خود را توسعه دهند و هر چه بیشتر رضایت کاربران را به دست آورند. آن ها اولین سامانه کیف پول ایرانی ارزهای دیجیتال هستند.
از طریق آدرس رسمی Kifpool.me می توانید همین حالا به این سایت مراجعه کرده و خدمات کیف پول من را مورد بررسی قرار دهید. عضویت در این سامانه رایگان است و می‌توان در آن هر نوع رمز ارزی مانند بیت کوین، اتریوم، ریپل و… را نگهداری، خرید و فروش کرد.
ویژگی های کیف پول من اولین سامانه کیف پول ارز های دیجیتال در ایران قابلیت های بسیاری را در اختیار کاربران قرار داده است که در ادامه می خواهیم به برخی از آن ها اشاره کنیم.
لازم به ذکر است که تیم متخصصین این مجموعه دائماً در حال توسعه خدمات خود هستند و می کوشند تا با جلب رضایت کاربران خود فضایی امن را در اختیار آن ها قرار دهند.
اولین ویژگی؛ قابلیت ایجاد کیف پول اختصاصی توسط هر شخص حقیقی یا حقوقی است. با استفاده از هر اکانت می‌توان کیف پول های مختلفی برای نگهداری از ارزهای دیجیتال مختلف ایجاد کرد. استفاده کردن از امکانات ابتدایی و همچنین عضویت در سایت کاملا رایگان است.
برای نگهداری و ذخیره ارزهای دیجیتال نیازی به پرداخت هزینه نیست و می توانید با بالاترین امنیت و به سادگی به کیف پول های خود دسترسی داشته باشید. بدون هیچ گونه محدودیت و مشکلی می توانید از رمز ارزهای خود استفاده کنید. نکته مهم و قابل توجه نبود هیچ گونه ریسک در نگهداری ارزهای دیجیتال در این سامانه است، به دلیل ایرانی بودن آن هیچ گونه ریسکی برای نگهداری ارزهای دیجیتال ندارید.
سامانه کیف پول من از هرگونه تحریم مصون است و شما می توانید برای مدت زمانی طولانی هر کدام از ارزهای دیجیتال را نگهداری کنید. حریم خصوصی تمامی کاربران در سامانه کیف پول من محفوظ است و شما می توانید هر کدام از ارزهای دیجیتال را به ارز دیگری تبدیل کنید.
برای خرید و فروش هر کدام از ارزهای دیجیتال می‌توانید هم به صورت ریالی و هم به صورت تومان تراکنش های خود را انجام دهید. این سامانه از درگاه های مطمئن بانکی استفاده می‌کند. این‌ها بخشی از ویژگی هایی است که باعث شده ما به معرفی این سامانه بپردازیم.
ویژگی های بیشتری در این سامانه وجود دارد که می‌توانید همزمان با استفاده کردن از آن امکانات و ویژگی های بیشتری دریافت کنید. همان‌طور که گفته شد استفاده از خدمات و عضویت در این سایت رایگان است و می توانید همین حالا از طریق آدرس رسمی Kifpool.me نسبت به ثبت‌نام و ایجاد کیف پول اختصاصی خود اقدام کنید.
کیف پول بیت کوین معروف ترین و محبوب ترین رمز ارز در بین تمامی کاربران بیت کوین است. این رمز ارز توانسته نظر میلیون ها کاربر را در سراسر دنیا به خود جلب کند. یکی از قدیمی ترین ارزهای دیجیتال توانسته است از نظر حجم بازار با محبوبیت خود رتبه اول را در بین تمامی ارزهای دیجیتال داشته باشد.

این محبوبیت در بین کاربران ایرانی هم وجود دارد و بسیاری از ایرانی ها تمایل دارند تا اقدام به خرید و فروش بیت کوین کنند، اما مشکلاتی وجود دارد که کاربران ایرانی هم نمی‌توانند به سادگی اقدام به خرید و فروش چنین رمز ارز جذابی کنند.
به همین دلیل مجبور بودند راه های سخت تری را انتخاب کنند و با استفاده کردن از درگاه های واسط؛ خرید های خود را انجام دهند. اما ما راهکاری بهتر و سریع‌تر را در اختیار شما قرار می دهیم که با استفاده از آن بتوانید به سرعت اقدام به خرید و فروش ارزهای دیجیتالی کنید. در حال حاضر با معرفی اولین کیف پول رمز ارز در ایران این مکان به تمامی کاربران داده می‌شود که بتوانند به سرعت همه ارز های دیجیتالی را خریداری کنند.
با توجه به محدودیت هایی که برای کاربران ایرانی به دلیل تحریم ها صورت گرفته است، نمی توان در بسیاری از کیف پول های معتبر جهان حساب کاربری داشت و از آن ها استفاده کرد. چون با استفاده کردن از آن ها ممکن است حساب کاربری بن یا مسدود شود. پس چه خبری می‌تواند از این بهتر باشد که یک سامانه ایرانی کار خود را شروع کرده و امکانی را در اختیار افراد قرار داده تا با استفاده از کیف پول ایرانی ارزهای دیجیتال اقدام به خرید و فروش کنند؟ پشتیبانی از این کیف پول به قدری دقیق و حرفه ای انجام می شود که تمامی سطوح امنیتی برای حفظ دارایی کاربران رعایت شده است.
از طرفی دیگر هر زمان کاربر نیاز به برطرف کردن مشکلی داشته باشد می تواند با پشتیبانی سامانه در تماس باشد. هزینه عضویت و نگهداری بیت کوین یا هر رمز ارز دیگری در این سامانه رایگان خواهد بود و برای استفاده کردن از چنین امکاناتی نیازی به پرداخت هزینه نیست. شما می توانید علاوه بر بیت کوین از ارزهای دیجیتال دیگری مانند اتریوم، ریپل، دوج کویین، تتر و سایر ارزهای دیجیتال دیگر در این سامانه استفاده کنید.
امنیت کیف پول رمز ارز زمانیکه می خواهید در یک بازار مالی سرمایه گذاری کنید قطعاً شما به دنبال کسب سود هستید و به هیچ وجه نمی خواهید سرمایه خود را از دست دهید. پس برای اینکه خیالتان از این بابت راحت باشد نیاز است که ابتدا کمی تحقیق کنید. با مراجعه به بسیاری از سایت‌ها با اخباری روبرو می شوید که کیف پول های نامعتبری وجود دارند که کاربران در زمان استفاده کردن از آن ها سرمایه خود را در خطر قرار دادند.
از طرفی دیگر شرایط برای کاربران ایرانی بسیار متفاوت است و اگر آن ها بخواهند در بازاری سرمایه‌گذاری کنند باید بررسی کنند آیا دسترسی برای آن ها مجاز است یا خیر. تمامی این مشکلات را یک کاربر باید در نظر داشته باشد. اما چه بهتر که سامانه‌ای وجود داشته باشد تا همه کاربران بتوانند از طریق آن سرمایه گذاری مطمئنی را در بازار بزرگ ارزهای دیجیتال داشته باشند. طبق قوانین جدیدی که سامانه کیف پول من قرار داده است کاربران می توانند به سادگی و سرعت تمامی تراکنش‌های خود را انجام دهند.
سادگی استفاده از پنل کاربری این سامانه باعث شده تا هر شخصی با هر میزان آشنایی با ارزهای دیجیتال بتوانند از خدمات بیشمار آن استفاده کند. به همین دلیل این شرایط را در اختیار همگان قرار داده تا بتوانند با هر رده سنی در سامانه ثبت نام کنند و اقدام به انجام معاملات در بازار ارز های دیجیتال کنند.

توجه: با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و کوکوین هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

به این مقاله امتیاز دهید تا با کمک شما کیفیت آن را بسنجیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *