کارمزد صرافی کوینکس برای انواع معاملات چقدر است؟

صرافی کوینکس مانند اکثر پلتفرم‌ها در ازای خدماتی که به کاربران خود ارائه می‌دهد، کارمزدی را از آن‌ها دریافت می‌کند. در این بخش از مقاله به میزان کارمزد واریز و برداشت از کوینکس اشاره خواهیم کرد.
کارمزد برداشت از کوینکس
برداشت رمز ارز از صرافی کوینکس به دو صورت انجام می‌شود. درصورتی‌که حساب معاملاتی گیرنده در صرافی کوینکس باشد، می‌توان با استفاده از خدمات بخش Inter-user Transfer در قسمت برداشت، کارمزد را به صفر رساند و  انتقال رمز ارز را به‌صورت رایگان انجام داد.
درصورتی‌که بخواهید رمز ارز را از حساب خود در صرافی کوینکس به هر حساب و آدرس دیگری خارج از صرافی کوینکس ارسال کنید، باید مبلغی را به‌عنوان کارمزد برداشت بپردازید. برای آگاهی از میزان کارمزد برداشت در صرافی کوینکس می‌توانید در صفحۀ اول وبسایت صرافی با اسکرول به پایین صفحه بروید و از لینک‌هایی که در آنجا قرار گرفته‌اند، Fees Standard را انتخاب کنید تا به صفحۀ کارمزد منتقل شوید.

از آنجایی که قرار است از مقدار کارمزد واریز و برداشت از کوینکس آگاه شویم، تب Deposit & Withdrawal Fees را از بالای صفحه انتخاب می‌کنیم. با این کار ارزهای دیجیتال مختلف و میزان کارمزد واریز و برداشت از کوینکس هرکدام از آن‌ها را مشاهده خواهید کرد.

ستون اول به رمز ارز اشاره دارد، ستون دوم که بسیار مهم است، شبکۀ انتقال را نشان می‌دهد، در ستون سوم حداقل میزان برای واریز رمز ارز بر حسب شبکۀ انتخابی مشخص می‌شود و در ستون چهارم می‌توان حداقل مقدار برداشت رمز ارز را بر حسب شبکۀ انتخابی مشاهده کرد. در ستون پنجم و ششم نیز به‌ترتیب میزان کارمزد واریز و برداشت از کوینکس آورده شده است.
به‌عنوان مثال، در بخشی که در تصویر مشخص شده است، درصورتی‌که شبکۀ انتقال TRC-20 را انتخاب کنید، کارمزد برداشت از کوینکس 0.74درصد است. همچنین، حداقل میزان برداشت تتر در کوینکس با توجه به اینکه شبکۀ TRC-20 انتخاب شده باشد، 0.74واحد تتر است. این در حالی است که اگر رمز ارز تتر را بر مبنای شبکۀ ERC-20 انتخاب کنید، حداقل مقدار برای برداشت 2.6 واحد خواهد بود و برای برداشت باید کارمزد 2.6 را بپردازید.
کارمزد واریز به کوینکس
واریز رمز ارز به صرافی کوینکس برای اکثر ارزهای دیجیتال به‌صورت رایگان انجام می‌شود. با این حال، تعدادی رمزارز نیز وجود دارند که باید درصدی را به‌صورت کارمزد برای واریز آن‌ها پرداخت کنید.
به‌عنوان مثال، در بخشی که در تصویر مشخص شده است، درصورتی‌که شبکۀ انتقال TRC-20 را انتخاب کنید، واریز رمز ارز تتر (USDT) به‌صورت رایگان انجام می‌شود (Free). همچنین، حداقل میزان برای واریز تتر در کوینکس با توجه به اینکه شبکۀ TRC-20 انتخاب شده باشد، 0.74واحد تتر است.
این در حالی است که اگر رمز ارز تتر را بر مبنای شبکۀ ERC-20 انتخاب کنید، حداقل مقدار برای واریز 2.6 واحد خواهد بود و واریز آن به‌صورت رایگان انجام می‌شود.
همچنین، درصورتی‌که از اپلیکیشن این صرافی استفاده می‌کنید، برای اطلاع از میزان کارمزدها باید در صفحۀ اصلی (Home) صرافی روی آیکن پروفایل خود در بالای سمت چپ تصویر کلیک کنید و از منویی که برای شما باز می‌شود گزینۀ About CoinEx را انتخاب کنید. حالا در صفحۀ جدید باید گزینۀ About Fees را انتخاب کنید تا به اطلاعات لازم برای مقدار کارمزد برای فعالیت‌های مالی مختلف در صرافی دسترسی داشته باشید.

از آنجایی که شما قصد دارید از میزان کارمزد واریز و برداشت از کوینکس آگاه شوید، باید به بخش Deposit & Withdrawal Fees مراجعه کنید و با پیداکردن رمز ارز موردنظر خود و با توجه به شبکۀ انتقال، از میزان کارمزد آن‌ها مطلع شوید. توجه داشته باشید که با توجه به سطح هر کاربر، میزان کارمزد نیز متفاوت خواهد بود.

سؤالات متداولکارمزد واریز و برداشت از کوینکس چه مقدار است؟واریز رمز ارز به صرافی کوینکس جز در مواردی خاص به‌صورت رایگان انجام می‌شود. برداشت رمزارز از صرافی کوینکس هم اگر به یک حساب داخلی در صرافی باشد، به‌صورت رایگان رایگان خواهد بود اما درصورتی‌که به حساب شخص و یا آدرسی در خارج از صرافی کوینکس باشد، با توجه به رمز ارز و شبکۀ انتقال متفاوت خواهد بود که می‌توانید آن را از صفحۀ کارمزدها در صرافی کوینکس مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *