تعداد اترهای سهام‌گذاری‌شده در اتریوم ۲.۰ به ۲ میلیون رسید

تعداد اترهای سهام‌گذاری‌شده در اتریوم ۲.۰ به ۲ میلیون رسید – رمز ارز

حدود سه هفته پس از راه‌اندازی «زنجیره بیکن» اتریوم ۲.۰، سهام‌گذاران ۲ میلیون اتر در این زنجیره قفل کردند.
به گزارش دیکریپت، در حال حاضر، ۲ میلیون اتر در قرارداد سهام‌گذاری اتریوم ۲.۰، مرحله اول ارتقای شبکه اتریوم، قفل شده است. قیمت اتریوم در حال حاضر ۶۲۱ دلار است؛ این یعنی ارزش این میزان اتر قفل‌شده معادل با بیش از ۱.۲ میلیارد دلار است.
طبق آمار پلتفرم دون انالیتیکس (Dune Analytics)، این میزان اتر قفل‌شده در واقع ۳۸۰ درصد بیشتر از حداقل اتر موردنیاز برای سهام‌گذاری و شروع به کار اتریوم ۲.۰ است. برای رسیدن به این میزان، حدود ۴۵,۰۰۰ تراکنش انجام شده است.
نمودار یک‌ماهه قیمت اتر
ارتقای شبکه اتریوم ۲.۰ این نوید را می‌دهد که می‌توان سریع‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر از شبکه اتریوم استفاده کرد. در حال حاضر، تراکم شدید شبکه اتریوم باعث افزایش کارمزد تراکنش‌های این شبکه شده است؛ روز ۲ سپتامبر (۱۲ شهریور)، شبکه اتریوم به‌حدی متراکم بود که کارمزد انجام هر تراکنش اتریوم به میانگین ۱۴.۵ دلار رسید.  
شبکه اتریوم قرار است پس از راه‌اندازی، به مشارکت‌کنندگانی که به‌منظور پردازش تراکنش‌ها به‌ قرارداد سهام‌گذاری اتریوم ۲.۰ اتر ارسال کرده‌اند، سود پرداخت کند. در واقع، سهام‌گذاری در شبکه اتریوم جایگزین مدل قدیمی اثبات کار (Proof-of-Work) خواهد شد، روشی که ماینرها را ملزم می‌کرد برای تأیید تراکنش‌ها از قدرت پردازش محاسباتی استفاده کنند.
اتریوم ۲.۰ اوایل ماه جاری راه‌اندازی شد؛ البته، این فقط اولین قدم در یک فرایند چندساله برای ارتقای این شبکه است.

موردی یافت نشد.

wpDiscuzدیدگاه خود را به اشتراک بگذاریدxInsertComment Author Info