معرفی انواع بازی و پلتفرم برای کسب درآمد از ارزهای دیجیتال

سرفصل‌های این مقاله
آشنایی با بازی ها و انواع پلتفرم برای کسب درآمد از ارزهای دیجیتال
دنیای ارزهای دیجیتال روز به روز بزرگ‌تر می‌شود و تعداد افرادی که به آینده‌ روشن رمزارزها اعتماد دارند رو به افزایش است. همین موضوع باعث شده است که افراد بیشتری با هدف کسب درآمد به سمت ارزهای دیجیتال کشیده شوند. اگر شما هم یک تریدر ارزهای دیجیتال باشید حتما می‌دانید که معامله‌ گری شغلی است که علاوه بر مهارت در تحلیل بنیادی و تکنیکال، نیازمند روحیه‌ای قوی است. احساسات یک معامله گر به شدت بر روی نتایج معاملات وی تاثیر می‌گذارد، در نتیجه افرادی که مهارتی در تحلیل ندارد و یا به صورت کلی به این حوزه علاقه ندارند و همچنین افرادی که فکر می‌کنند به هر دلیلی از پس معاملات ارزهای دیجیتال بر نمی‌آیند همواره به دنبال راهی برای کسب درآمد از ارزهای دیجیتال بوده‌اند، راه‌هایی که بدون معامله گری آنها را به سود برساند. البته به عنوان شخصی که قصد کسب درآمد در این حوزه را گرفتید دانستن حداقل‌هایی از ارزهای دیجیتال خالی از لطف نیست. آموزش رایگان رمز ارز می‌تواند اطلاعات مورد نیاز را به شما بدهد. در ادامه قصد داریم به شما کمک کنیم که مناسب‌ترین روش و پلتفرم برای کسب درآمد از ارزهای دیجیتال، متناسب با توانایی‌ها و روحیه خود را پیدا کنید.
هولد کردن
یکی از شناخته شده‌ترین روش‌ها در میان افراد برای داشتن درآمد کریپتویی، هولد کردن رمزارز است، برای این کار کافی است شما رمزارزی که قصد هولد کردن آن را دارید انتخاب کرده و با استفاده از پلتفرم یکی از صرافی‌های رمز ارز اقدام به خریداری آن کنید و سپس حتما آن را به کیف پول خود انتقال دهید. توصیه می‌شود که اگر مقدار رمزارزی که میخرید زیاد است از کیف پول سخت افزاری که امنیت بالاتری را نسبت به انواع دیگر کیف پول دارد انتخاب کنید.
همچنین در زمان انتخاب یک رمزارز برای هولد کردن حتما وضعیت رمزارز را به لحاظ بنیادی بررسی کنید تا مطمئن شوید که رمزارز انتخابی شما آینده‌دار است.
سایت های فریلنسری

یکی از روش‌های کسب درآمد از ارزهای دیجیتال فعالیت به عنوان یک فریلنسر است، هر شخصی بنا به تخصصی که دارد می‌تواند با عضویت در پلتفرم‌های فریلنسری که پرداخت‌های کریتویی دارد اقدام به کسب درآمد کند. مزیتی که این پلتفرم‌ها نسبت به دیگر پلتفرم‌های فریلنسری با پرداخت‌ ارزهای فیات دارند این است که در آنها محدودیت پرداخت وجود ندارد. درواقع پرداخت با ارزهای دیجیتال سد تحریم‌ها را برای فریلنسرهای کشور شکسته است.
۱. Cryptogrind
سایت Cryptogrind به عنوان یک پلتفرم برای کسب درآمد که به فریلنسرها درآمد بیت کوینی می‌دهد فعالیت می‌کند. اگر شما فریلنسر باشید حتما وبسایت Freelancer.com که در میان فریلنسرها بسیار متداول است را می‌شناسید، سایت Cryptogrind بسیار به سایت فریلنسر دات کام شباهت دارد، اما درآمدهای پرداختی در وبسایت Cryptogrind به وسیله بیت کوین انجام می‌شود.
پس اگر مهارتی دارید که بتوانید از راه دور انجام دهید و خواهان کسب درآمد از ارزهای دیجیتال هستید حتما سری به وبسایت Cryptogring بزنید. فراموش نکنید مانند هر سایت بین‌المللی دیگر شما نیاز به دانش زبان انگلیسی دارید.
۲. BlockLancer
به راحتی و بدون نیاز به احراز هویت می‌توانید در این وبسایت به درآمد کریپتویی برسید. برای این کار تنها نیاز به یک کیف پول رمزارزی برای دریافت درآمد خود را دارید. با فعالیت در این وبسایت و انجام خدمات مورد نیاز کارفرمایان درآمد شما بر اساس بیت کوین و اتریوم پرداخت خواهد شد.
۳. BitGigs
با ایجاد یک حساب کاربری در وبسایت BitGigs و ارائه خدمات خود می‌توانید بیت کوین دریافت کنید. مشاغل موردنیاز در این پلتفرم معمولا تولید محتوای متنی، توسعه‌ نرم‌ افزار و مشاغل این چنینی هستند.
۴. Earn.com
اما اگر مهارت خاصی ندارید پلتفرم Earn.com برای شما مناسب است. در این پلتفرم برای کسب درآمد می‌توانید با انجام کارهای ساده همچون جواب دادن به ایمیل‌های ارسالی و دیگر کارهای مورد نیاز ارزهای دیجیتال درآمد داشته باشید. بدیهی است که فعالیت در این وبسایت نیز به دانش زبان انگلیسی نیاز خواهید داشت. البته کاربران Earn.com می‌توانند با تماشای ویدئوهای آموزشی در رابطه با بیت کوین نیز درآمد داشته باشند.
۵. Cryptojobs
کارفرمایان از کشورهای مختلف به صورت روزانه مشاغل مختلف را از کشورهای مختلف در این پلتفرم بارگذاری می‌کنند. این مشاغل هم به صورت حضوری و هم به صورت دورکاری هستند که شما با توجه به نیاز و توانایی خود می‌توانید شغل موردنظر خود را در این پلتفرم پیدا کنید و درآمدی بر اساس بیت کوین و دیگر آلت کوین‌ها به دست آورید.
بد نیست بدانید که مسئولان صرافی‌ها و کیف پول های شناخته شده نیز آگهی‌های استخدام خود را در این پلتفرم منتشر می‌کنند.
پلتفرم های بلاک چینی

۱. Brave Browser
شما می‌توانید با استفاده از مرورگر بریو که در نسخه‌های اندروید و IOS وجود دارد به درآمد کریپتویی دست یابید. البته بد نیست بدانید که کاربران این مرورگر دلیل محبوبیت آن را حفظ حریم شخصی خود دانسته‌اند.
شما به عنوان کاربر می‌توانید با تغییر تنظیمات برنامه تعیین کنید که تبلیغات برای شما به نمایش درآید یا خیر. درواقع با انتخاب تماشای تبلیغات شما می‌توانید به درآمد برسید. کاربران می‌توانند درآمد و یا پاداش پرداختی در این مرورگر که بر اساس توکن BAT که توکن همین پلتفرم است را دریافت کنند و به راحتی به بیت کوین و یا ارزهای فیات تبدیل کنند.
۲. Steemit
توکن پلتفرم استیمیت، Steem نام دارد. درواقع استیمیت یک برنامه شبکه اجتماعی غیرمتمرکز است که به کاربران خود اجازه می‌دهد که در آن پلتفرم اقدام به ایجاد وبلاگ کرده و همچنین امکان اضافه کردن مواردی از جمله تصویر، تگ و دیگر موارد را به آن وجود دارد. کارایی این پلتفرم برای کسب درآمد از ارزهای دیجیتال به این صورت است که کاربران تائید شده می‌توانند با انتشار پست البته در صورتی که مقدار قابل قبولی لایک داشته باشد، توکن پلتفرم یعنی Steem را دریافت می‌کنند. البته پاداش ممکن است به صورت SBD یا همان دلار استیم و یا Steem Power نیز پرداخت شود.
۳. Tube
سازندگان ویدئو در این پلتفرم که بسیار به یوتیوب شباهت دارد می‌توانند درآمد رمز ارزی داشته باشند، نکته‌ای که می‌توان به آن اشاره کرد این است که تبلیغات اساس پرداخت پاداش در این پلتفرم نیست.
پایگاه داده استفاده شده در این پلتفرم با کمک دفتر کل توزیع شده فعالیت می‌کند و غیرمتمرکز است و پاداش‌ها در این پلتفرم نیز با ارزهای دیجیتال پرداخت می‌شوند.
توزیع درآمد استخراج در این پلتفرم به این صورت است که خالقان اثر ۷۰ درصد سود را دریافت می‌کنند، برای بینندگان ویدئوها نیز ۲۰ درصد درنظر گرفته شده است و خود شرکت ۱۰ درصد را برای بقای پلتفرم و معرفی آن هزینه می‌کند. این پلتفرم با توجه به اعطای پاداش عالی که دارد طرفداران زیادی را پیدا کرده است.
۴. LBRY
کاربران پلتفرم LBRY می‌توانند با ایجاد محتوای ویدئویی و انتشار آن در پلتفرم و یا حتی تماشای ویدئوهای منتشر شده توکن اختصاصی این پلتفرم یعنی LBC را دریافت کنند. کاربران پس از به دست آوردن توکن‌های خود می‌توانند با کمک صرافی های مختلف از جمله بیت والا و بیترکس، آنها را به بیت کوین تبدیل کنند، یا آنها را به فروش برسانند و یا اینکه به عنوان یک تریدر اقدام به ترید با دارایی LBC خود کنند.
البته ساخت و تماشای ویدئو تنها راه‌های کسب درآمد از ارزهای دیجیتال در این پلتفرم نیست و کاربران حتی می‌توانند با استخراج و کمک به پروژه‌ موجود درآمد داشته باشند و درواقع توکن‌های LBC را دریافت کنند.
خوشبختانه این پلتفرم در تمام نسخه‌های ویندوز، لینوکس، مک، اندروید و IOS طراحی و ارائه شده است که نقطه قوتی برای این پلتفرم به حساب می‌آید.
۵. D.tube
سال ۲۰۲۰ کانال رسمی وبسایت bitcoin.com در یوتیوب مسدود شد، راجر ور مدیرعامل وبسایت معتقد است که این اتفاق بدون هیچ دلیلی رخ داده است، ولی یوتیوب دلیل آن را نقض قوانین و مقررات یوتیوب اعلام کرده است.
راجر ور در ادامه گفته‌هایش به این مطلب نیز اشاره می‌کند که ممکن است دلیل این انسداد منتقدان بیت کوین باشند که کانال را گزارش کرده‌اند.به هر حال این اولین باری نیست که یوتیوب به جنگ با فعالیت در حوزه‌ کریپتوکارنسی برخواسته است.
شاید به همین دلیل است که راجر ور فکر می‌کند باید به دنبال یک جایگزین برای یوتیوب باشد. گزینه‌های پیشنهادی راجر ور lbry.tv و D.tube و BitChute بود. او اضافه کرد باید به بررسی پلتفرم های جایگزین بپردازد و مطالبی از آنها را بداند.
به گفته‌ راجر ور کلاه برداری های بسیار زیادی در قالب اهدای توکن و کوین در یوتیوب در جریان است و تاییدیه‌ جعلی افراد مشهور در این حوزه را دارند که یوتیوب در خصوص برطرف کردن این کلاه برداری ها کاملا ناکارآمد عمل کرده‌ است.
به هر حال با کمک پلتفرم D.Tube شما می‌توانید لینک ویدئوهای موجود در یوتیوب را در پلتفرم D.tube قرار داده و با توجه به محبوبیت ویدیو و درواقع دریافت رای مثبت (upvote) توکن اختصاصی برنامه یعنی DTC را دریافت کنید. D.tube پلتفرمی غیرمتمرکز و بسیار شبیه به یوتیوب است که توسط Steem طراحی و ارائه شد.
۶. socios.com
بی شک باشگاه بارسلونا یکی از پرطرفدارترین تیم های دنیا است که بیش ترین درآمد را در میان باشگاه های فوتبال جهان دارد. این باشگاه توانسته است با همکاری شرکت بلاک چین Chiliz توکن BAR را خلق کند. طرفداران برای خرید این توکن باید ابتدا توکن CHZ که متعلق به شرکت chiliz است را خریداری کنند. شرکت chiliz در بیانیه ای اعلام کرده است که به طرفدارانی که از طریق برنامه موبایلی socios.com با باشگاه ارتباط داشته باشند امتیازاتی داده می‌شود.
قرار بود ۵۰ میلیون توکن جدید در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۰ به قیمت ۲ یورو عرضه شوند. توجه به بلاک چین و حضور در این عرصه بخشی از استراتژی گسترش جهانی تیم فوتبال بارسلونا است.
۷. Rarible
اگر هنرمند هستید، به جمع‌آوری کلکسیون علاقه دارید و یا کلا فکر می‌کنید کار هنری و خاصی را برای ارائه دارید که فکر می‌کنید برای دیگران جالب است و آنها حاضر هستند مبلغی را برای آن بپردازند، یکی از انواع پلتفرم برای کسب درآمد از ارزهای دیجیتال Rarible است که یک بستر عالی برای فعالیت و کسب درآمد شما خواهد بود.
کاربران Rarible با هدف ساخت، خرید و فروش NFT ها در این پلتفرم ثبت‌نام کرده‌اند. حتی هنرمندانی که نگران حق کپی رایت آثار هنری خود هستند نیز با استفاده از این پلتفرم، اثر هنری خود را از لحاظ سرقت مصون داشته‌اند.این پلتفرم دارای توکن اختصاصی خود به نام RARI است که برای فعالیت در این پلتفرم می‌توان از آن استفاده کرد.
اگر شما نقاشی، کار گرافیگی، قطعات ویدئو جالب و یا هر چیز جالب توجه دیگر را داشته باشید می‌توانید برای آن اثر، یک و یا حتی چند NFT به دلخواه خود بسازید و آنها را به فروش برسانید و به این ترتیب به درآمد برسید.استفاده و کسب درآمد از NFTها بازاری جدید است و رو به رشد است که می‌توان آن را به عنوان یکی از روش‌های کسب درآمد از ارزهای دیجیتال دانست.
بازی ها

۱. Axie infinity
این بازی در سال ۲۰۱۸ معرفی و ارائه شد، اعضای مختلف بدن در این بازی وجود دارند که گیمرها می‌توانند با ترکیبات مختلف اکسی منحصر به فردی را ایجاد کنند، پرورش دهند، به فروش برسانند و یا در بخشی که مخصوص معامله گران است به ترید بپردازند.
۲. Gods Unchained
این بازی که مبتنی بر اتریوم است، کاربران به جمع‌آوری کارت‌های مخصوص تشویق می‌کند، وقتی امتیاز شما با جمع آوری کارتهایی با رتبه‌های بالا به حد کافی رسید می‌توانید با استفاده از این کارتها اقدام به خرید ارزهای دیجیتال کنید.
۳. Cryptokitties
علاقه‌مندان بازی کریپتوکیتی در این بازی گربه‌ها یا همان کیتی‌ها را خرید و فروش می‌کنند و می‌پرورانند. داشتن این کیتی ها درواقع گویای دارایی توکن های کاربران است، توکن های ERC20 که اتفاقا غیرمثلی هستند (NFT) و به عبارتی ارزش یکسان ندارند.
گربه ها در این بازی هم از نظر ارزش و هم از نظر ظاهر با هم متفاوت هستند و امکان مبادله‌ نظیر به نظیر آنها وجود ندارد.
اگر شما با این بازی آشنا نبوده‌اید احتمالا این بازی را خیلی کودکانه درنظر می‌گرفتید، اما بد نیست بدانید که بازی کریپتوکیتی از زمان ارائه شدن بسیار مورد توجه گروه‌های سنی مختلف بوده است و شهرت بسیار زیادی دارد.
۴. Hash Rush
هش راش نیز یک بازی مبتنی بر بلاک چین اتریوم است و کاربران برای کسب امتیاز در آن باید از پایگاه خود دفاع کنید. این بازی با هدف کسب درآمد از ارزهای دیجیتال ساخته شد.
پاداش پرداخت
اگر شما بازرگان باشید و یا به هر دلیلی نقل و انتقالات مالی بالا و زیادی داشته باشید می‌توانید با پیدا کردن پلتفرم‌های پرداخت با ارزهای دیجیتال پاداش خوبی را دریافت کنید.
Bitpay، CoinBank، CoinGate برخی از این پلتفرم‌های پرداخت با ارزهای دیجیتال هستند که می‌توانید در پرداخت‌های خود از آنها استفاده کرده و پاداشی را در هر پرداخت کسب کنید. اگر در بازار ارزهای دیجیتال فعال باشید حتما متوجه شده‌اید که نوسانات در بازار ارزهای دیجیتال معمولا بسیار بیشتر از نوسانات در دیگر بازارهای مالی است در نتیجه در زمانی که بازار صعودی است سود ۱۰۰۰ درصدی نیز در این بازار اصلا عجیب نیست.
ریفرال (Referral)
شما می‌توانید با ثبت نام در صرافی ها و یا برخی از سایت‌ها و تشویق افراد دیگر برای عضویت و فعالیت در آن سایت، رمز ارز دریافت کنید. نکته‌ای که باید در این زمینه به آن توجه کرد این است که کلاه‌برداری در این گونه فعالیت‌ها بسیار متداول است، در نتیجه بهتر است برای این گونه فعالیت‌ها از سایت‌های معتبر استفاده کنید. در میان انواع پلتفرم‌ها صرافی‌های معتبر رمز ارز بهترین انتخاب هستند.
صرافی بایننس
صرافی شناخته‌ شده‌ بایننس را همه می‌شناسند این صرافی به کاربران خود اجازه می‌دهد که با ساخت لینک اختصاصی افراد بیشتری را به صرافی بایننس دعوت کند و در مقابل با توجه به میزان فعالیت افراد دعوت شده مبلغی برای آنها درنظر می‌گیرد که بخشی از آن درصدی از کارمزد پرداختی افراد دعوت‌شده است.
صرافی کوکوین
صرافی کوکوین نیز یکی دیگر از صرافی‌هایی است که کاربران در آن می‌توانند به سادگی اقدام به ساخت لینک اختصاصی و دعوت از دیگران کنند و درنتیجه درآمدی با توجه به میزان فعالیت کاربران دعوت‌شده داشته باشند.
صرافی کوینکس
صرافی کوینکس که امکان فعالیت بدون فیلترشکن را برای ایرانی‌ها فراهم کرده است نیز یکی دیگر از پلتفرم‌های معاملاتی است که شما می‌توانید لینک ریفرال خود را در آن بسازید و دیگران را به استفاده از صرافی تشویق کنید و در نتیجه‌ بازاریابی خود، درآمدی داشته باشید.
استخراج ابری ارزهای دیجیتال

تهیه‌ دستگاه‌های سخت افزاری برای استخراج ارزهای دیجیتال، هزینه برق، مکان مورد نیاز برای استخراج هزینه‌هایی هستند که یک ماینر برای استخراج رمز ارز باید بپردازد. در این میان پلتفرم‌هایی در سراسر دنیا ایجاد شده‌اند تا با اجاره دادن امکانات خود به کاربران، مبلغی را دریافت کنند.
درواقع این پلتفرم‌ها را هم می‌توان به عنوان منبع درآمد برای صاحبین وبسایت‌ها درنظر گرفت و هم کاربرانی که از خدمات آن وبسایت استفاده می‌کنند. در ادامه نام چند پلتفرم استخراج ابری را مشاهده می‌کنید.

این پلتفرم در سال ۲۰۱۴ با همکاری Bitmain آغاز به کار کرد. مقر اصلی این شرکت در چین است، با این حال مزارع استخراج فعالی در سایر کشورها نیز دارد.

در سال ۲۰۱۳ فعالیت خود را آغاز کرد، فعالیت این پلتفرم در زمینه استخراج بیت کوین، لایت کوین، زی کش و اتریوم است. در حال حاضر به دلیل اشغال بودن تمام تجهیزات موجود، امکان پیوستن به این استخر فراهم نیست.

این شرکت لیتوانیایی در سال ۲۰۱۶ فعالیت خود را آغاز کرد. مزارع فعال این شرکت در غرب روسیه قرار گرفته‌اند.

این پلتفرم که توسط Bitcoin طراحی و ارائه شده است، مدعی است که بیشترین میزان پرداختی را در مقایسه با رقبای خود دارد. البته باید به این نکته هم توجه کرد که برای استفاده از طرح‌های موجود در این پلتفرم به مبالغ بالاتری نیاز است. مبلغی در حدود ۳۰۰۰ دلار برای یک طرح ۶ ماهه.

پلتفرمی ایرانی برای استخراج بیت کوین با دارا بودن بیش از ۲۰۰۰ دستگاه ماینر که به گفته‌ خودشان از مدتها پیش مجوز فعالیت داشته‌اند، این در حالی است که سیاست دولت ایران در رابطه با فعالیت در حوزه ارزهای دیجیتال به تازگی این موضوع را پذیرفته است.
از طرفی، اینماد موجود در این وبسایت تقلبی است.
این پلتفرم استخراج ابری را در اینجا آوردیم تا به شما بگوییم برای فعالیت در تمام بخش‌های ارزهای دیجیتال آگاهانه و با اطمینان از اینکه پلتفرم و یا اپلیکیشن و هر منبعی که استفاده می‌کنید جعلی و یا متخلف نیست، اقدام به فعالیت کنید.
فاست ها

از نظر لغوی کلمه‌ انگلیسی Faucet به معنی شیر آبی است که آب از آن چکه می‌کند. در حوزه‌ ارزهای دیجیتال، فاست به وبسایتی اشاره می‌کند که هر چند ثانیه یک بار به شما امکان دریافت ارزهای دیجیتال را می‌دهد. اما دست نگه دارید، علی‌رغم سادگی کار، این نوع فعالیت اصلا توصیه نمی‌شود.
مقدار پرداختی بیت کوین و یا دیگر ارزهای دیجیتال در این پلتفرم، آنقدر ناچیز است که رسیدن به میزان حداقل دارایی برای برداشت آن زمان و فعالیت بسیار زیادی را می‌طلبد، از این رو پیشنهاد می‌شود به جای صرف زمان و انرژی در این پلتفرم‌ها بر روی دیگر روش‌های کسب درآمد از ارزهای دیجیتال تمرکز کنید.
البته همیشه وضعیت اینقدر بد بنوده و در ابتدای پیدایش بیت کوین و شروع فعالیت بازار کریپتوکارنسی، فاست‌ها با هدف بازاریابی و معرفی بیت کوین و ارزهای دیجیتال به عموم مردم واقعا بیت کوین های رایگان را در ازای کارهای ساده در میان مردم توزیع می‌کردند، اما امروزه با گسترش روزافزون ارزهای دیجیتال و به خصوص بیت کوین نیازی به معرفی آنها وجود ندارد، در نتیجه این نوع فعالیت نیز کارایی خود را از دست داده است و در صورتی که شما امروزه در این پلتفرم‌ها فعالیت کنید تنها صاحب پلتفرم به هدف خود یعنی بازدید تبلیغات توسط شما و کسب درآمد می‌رسد.
با این حال در ادامه دو فاست را به شما معرفی می‌کنیم که به نسبت از دیگر فاست‌ها عملکرد بهتری را داشته‌اند.

این فاست در سال ۲۰۱۸ فعالیت خود را با فراهم کردن امکان کسب درآمد از طریق فاست، تماشای ویدئو و یا کلیک بر روی تبلیغات و حتی شرکت کردن در نظرسنجی‌ها برای کاربران خود، آغاز کرد.
برای برداشت دارایی خود پس از انجام فعالیت‌های گفته شده در این پلتفرم باید حداقل ۰۰۰/۳۵ کوین کسب کرده باشید.

علاوه بر فاست در این پلتفرم می‌توانید با شرکت در نظرسنجی‌ها و یا تماشای تبلیغات و ویدئوها به درآمد برسید. همچنین می‌توانید با در اختیار گذاشتن CPU سیستم خود در عمل استخراج بیت کوین در این پلتفرم نقش داشته باشید. فعالیت این پلتفرم از سال ۲۰۱۵ آغاز شد و کاربران به طور متوسط هر ۵ دقیقه می‌توانند ۱۰ ساتوشی را کسب کنند.
استیکینگ
بلاک چین‌های مختلف برای اعتبارسنجی تراکنش‌ها از روش‌های متفاوت استفاده می‌کنند. به عنوان مثال بیت کوین از روش اجماع اثبات کار (Proof of Work) برای این هدف استفاده می‌کند، در حالی که گروهی از ارزهای دیجیتال نیز از روش اثبات سهام یا  Proof of Stake)) برای این هدف استفاده می‌کنند که به آن استیکینگ (Staking) گفته می‌شود.
در این روش افرادی که دارایی بالاتری از رمز ارز را داشته باشند، شانس بیشتری برای انتخاب شدن به عنوان شخصی که اعتبارسنجی را انجام می‌دهد و بلاک جدید را ایجاد و در نتیجه پاداش را کسب می‌کنند. درست مانند ماینر بیت کوین.
شما برای استیک کردن باید کیف پولی را انتخاب کنید که اجازه‌ استیک کردن را به شما بدهد. تراست ولت یکی از کیف پولهایی است که با استفاده از آن می‌توانید به استیک کردن ارزهای دیجیتال مختلف از جمله ترون بپردازید.
سخن آخر
اگر شما هم در دسته‌ای قرار می‌گیرید که به آینده‌ ارزهای دیجیتال امید دارید، اما ریسک معامله گری را نمی‌توانید تحمل کنید، کسب درآمد از ارزهای دیجیتال که به طرق مختلف امکان‌پذیر است، یک راه حل برای شما به حساب می‌آید.
در این مقاله سعی کردیم به معرفی بازی ها و انواع پلتفرم برای کسب درآمد از ارزهای دیجیتال بپردازیم و لیستی از معتبرترین و بهترین پلتفرم‌ها را جمع‌آوری کنیم. فراموش نکنید که امکان کلاه‌برداری در این زمینه بسیار زیاد است پس مراقب باشید که در دام شیادان نیفتید.

به این مقاله امتیاز دهید تا با کمک شما کیفیت آن را بسنجیم

توجه: با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و کوکوین هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *