چه کسانی یارانه دو میلیونی می‌گیرند؟ / پرداخت یارانه جدید جدی است؟

به گزارش تجارت‌نیوز، پیگیری‌ها از سازمان تامین اجتماعی نشان می‌دهد که پرداخت کمک بلاعوض به بازنشستگان این سازمان در دستور کار است.
سازمان تامین اجتماعی به دنبال این است تا مطالبات خود را از دولت وصول و از این منابع یارانه دو میلیون تومانی را به بازنشستگان این سازمان پرداخت کند.
جزئیات دقیق این طرح هنوز مشخص نشده و فعلا سازمان تامین اجتماعی در حال رایزنی است تا احتمالا در اسفند ماه از این طریق به معیشت خانواده بازنشستگان کمک کند.
به نظر می‌رسد اجرای این طرح منوط به پذیرش آن از سوی سازمان برنامه‌ و بودجه است که باید مطالبات سازمان تامین اجتماعی را پرداخت کند.
برخی از مردم در واکنش به این خبر می‌گویند که این طرح باید درست اجرا شود و در پرداخت بین بازنشستگان و مستمری‌بگیران تفاوتی نباشد.
«حالا که این تصمیم رو گرفتین درست انجامش بدین بین باز نشسته های تامین اجتمایی ومستمری بگیرها فرق نزارین چونکه ب این پول خیلی نیاز داریم ولی ترا بخدا قول الکی بهمون ندین چون ما همینطور چشم انتظاریم»
«به ما مستمری بگیرها هم این دو میلیون تعلق میگیره یا نه ولی ترا بخدا به ما هم بدین ک خیلی واجب خیلی بهش احتیاج داریم خدا خیرتون بده»
«من مستمری بگیر هستم. ماهی چهارصد تومن. آیا این وام دو تومنی به من هم تعلق میگیره؟ سه تا فرزند دارم و مستاجرم»
بسیاری از مردمی که نسبت به عدم دریافت یارانه کرونا معترض هستند می‌گویند این کمک بلاعوض هم درست اجرا نمی‌شود، آنها نسبت به پرداخت این کمک بلاعوض ناامیدند و معتقدند که اجرا نمی‌شود.
«این هم یکی از وعده هاییست که عملی نمی‌شود… چون تنها سازمان تامین اجتماعی هست که تو تمام صندوقها نه از تحت پوشش های خود خصوصا خصوصا مستمری حداقل بگیران هیچ دفاعی نمی‌کند»
«حالا نوبت تامین اجتماعی شده. تو هم سرکار بزار مردمو مث بقیه.»
«دوباره وعده های الکی و دل خوش کنی دیگه چیز خاصی نیست»
«اگر نمیشه لطفا وعده ندید دروغ بشه شما هم شرمنده بشید. شماحق خودمون بدین ما اضافی نخواستیم»