آموزش صرافی رمزپلاس (Ramzplus) | ثبت نام، احراز هویت، خرید و فروش

بازار ارزهای دیجیتال در میان بسیاری از افراد شناخته شده است و امروزه افراد بسیاری در این بازار فعال هستند. کار در صرافی‌های ایرانی به‌ویژه برای افرادی که هولدر هستند و قصد خرید و فروش دارایی خود را به دفعات ندارند بسیار مناسب است؛ زیرا این افراد بدون نگرانی از بسته شدن حساب خود در صرافی‌های خارجی و بدون نیاز به فیلترشکن با IP ثابت که گاهی مشکل‌ساز می‌شود، می‌توانند مبادلات مالی را انجام دهند و به سود برسند.
آنچه گفته شد در کنار امکان واریز و برداشت ریالی، انتخاب یک صرافی باکیفیت ایرانی را منطقی کرده است. صرافی رمزپلاس (Ramzplus) یکی از صرافی‌های ایرانی است که قصد داریم در این مقاله آن را به‌دقت بررسی کنیم. با بررسی این صرافی و امکانات آن می‌توانید این صرافی را برای فعالیت خود انتخاب کنید یا به‌دنبال گزینه دیگری باشید.
معرفی صرافی رمزپلاس (Ramzplus)
صرافی رمزپلاس یک صرافی ایرانی است که هدف اصلی آن ایجاد فضایی برای مبادلات رمزارزی کاربران ایرانی به‌صورت کاملاً ساده است. این صرافی با پرداخت‌یار هیلاپی همکاری می‌کند؛ از قدیمی‌ترین ارائه‌دهندگان خدمات پرداخت که دارای مجوز از بانک مرکزی است و سادگی کار با آن و همچنین امنیتی که دارد کاربران بسیاری را به‌سوی خود جذب کرده است.
یکی از امتیازات صرافی رمزپلاس ارائه رایگان خدمات مشاوره است که به کاربران این صرافی کمک می‌کند تصمیم‌های بهتری بگیرند. رابط کاربری ساده صرافی از دیگر دلایلی است که استفاده از این صرافی را به‌ویژه برای افرادی که آشنایی زیادی با بازار رمزارزها ندارند راحت‌تر کرده است. در ادامه نحوه ثبت ‌نام و احراز هویت و سپس فعالیت در این صرافی را به‌صورت کامل بیان کرده‌ایم.
سطوح کاربری در صرافی رمزپلاس
کاربران صرافی رمزپلاس با توجه به فعالیت و معاملاتی که در 30 روز گذشته در صرافی انجام داده‌اند، طبقه‌بندی می‌شوند. در ادامه این سطوح کاربری را برای شما لیست خواهیم کرد. گفتنی است میزان کارمزد کاربران در این صرافی با توجه به سطح کاربری تریدر مشخص می‌شود و برای همه کاربران یکسان نیست. درواقع هرچه ارزش معاملات شما بیشتر باشد میزان کارمزد کمتری را پرداخت خواهید کرد.

ارزش حداقل معاملات کاربران جدیدی که به‌تازگی در صرافی ثبت‌نام کرده‌اند، در 30 روز گذشته به 0 و حداکثر آن به 9.999.999 تومان می‌رسد. این کاربران برنزی هستند و میزان کارمزد معاملات آن‌ها 0.35 درصد ارزش معامله است.

حداقل معاملات کاربران با سطح معامله نرمال در 30 روز گذشته، در این بازه 30 روزه به 10 میلیون تومان و حداکثر آن به 49.999.999 تومان می‌رسد. چنین کاربرانی سطح کاربری نقره‌ای را خواهند داشت و میزان کارمزد معاملات آن‌ها 0.30 درصد است.

حداقل معاملات کاربران با سطح معامله خوب در 30 روز گذشته، در این بازه 30 روزه به 50 میلیون تومان و حداکثر آن به 99.999.999 تومان می‌رسد. چنین افرادی سطح کاربری طلایی را خواهند داشت و میزان کارمزد معاملات آن‌ها 0.25 درصد است.

حداقل معاملات کاربران با سطح معامله عالی در 30 روز گذشته، در این بازه 30 روزه به 100 میلیون تومان و حداکثر آن به 199.999.999 تومان می‌رسد. چنین کاربرانی سطح کاربری پلاتینیوم را خواهند داشت و میزان کارمزد معاملات آن‌ها 0.20 درصد است.
ثبت نام و احراز هویت در صرافی رمزپلاس (Ramzplus)
برای ثبت‌نام در صرافی رمزپلاس ابتدا باید وارد وب سایت صرافی به آدرس ramzplus.ir شوید و سپس در نوار بالای صفحه روی گزینه «ثبت نام» کلیک کنید. همچنین اگر پیش از این در صرافی حسابی ایجاد کرده باشید، برای ورود به حساب خود باید روی گزینه «ورود» کلیک کنید.

در این مرحله از ثبت‌نام باید اطلاعات خود را در کادرهای موجود وارد کنید. شما باید به‌ترتیب شماره موبایل، ایمیل، رمز عبور، تکرار رمز عبور و کد معرف (درصورت داشتن) را در کادرها قرار دهید و پس از فعال کردن بخش قوانین و مقررات و سپس اثبات اینکه ربات نیستید، روی گزینه «ثبت نام» در پایین پنجره کلیک کنید.
توصیه ما به شما این است که حتماً از کد معرف استفاده کنید؛ زیرا در این صورت شما می‌توانید معاملات خود را با کارمزد پایین‌تری انجام دهید. پلتفرم‌های موجود در بازار ارزهای دیجیتال امکاناتی مانند استفاده از کد معرف برای داشتن معاملات با کارمزد پایین‌تر را برای کاربران خود فراهم کرده‌اند.
اگر بخواهید با تمام این امکانات آشنا شوید و همچنین چگونگی تحلیل و انجام معامله در بازار را فرابگیرید، بهتر است در یک دوره آموزش رمز ارز شرکت کنید و استفاده از آنچه فرا می‌گیرید سود خود در بازار را افزایش دهید.

با انجام مرحله اول ثبت ‌نام، کدی برای شما ارسال می‌شود که باید آن را در کادر موجود وارد کنید. با این کار به‌صورت خودکار وارد حساب خود در صرافی خواهید شد که پس از ورود باید اقدام به احراز هویت دومرحله‌ای کنید. در بخش بعد نحوه احراز هویت در صرافی رمزپلاس را بیان خواهیم کرد.

همان‌طور که پیش از این نیز اشاره کردیم، در این بخش باید احراز هویت شوید. برای این کار در مرحله اول باید ایمیل خود را تأیید کنید. کاری که باید در این بخش انجام دهید این است که ایمیل خود را در کادر «ایمیل» وارد کرده و سپس روی گزینه «ارسال کد تأیید» در برابر آن کلیک کنید. حالا با مراجعه به ایمیل خود باید کد تأیید را از ایمیل ارسال‌شده از سوی صرافی رمزپلاس در کادر «کد را وارد نمایید» قرار دهید و درنهایت روی گزینه «ثبت» کلیک کنید.

مرحله اول احراز هویت دو بخش دارد؛ پس از تأیید ایمیل باید اطلاعات کاربری خود را وارد کنید. برای این کار باید روی گزینه آدمک در بالای صفحه کلیک کنید و سپس اطلاعات شخصی خود را در کادرهای موجود وارد کرده و درنهایت روی گزینه «ثبت» در پایین صفحه کلیک کنید.
اطلاعاتی که در این بخش باید وارد کنید شامل نام و نام خانوادگی، نام پدر، جنسیت، کد ملی، شماره شناسنامه، تاریخ تولد، تلفن ثابت، کد پستی و آدرس هستند. با انجام مرحله اول باید احراز هویت در مرحله دوم را نیز تکمیل کنید.

مرحله دوم احراز هویت نیز شامل دو بخش است؛ ابتدا باید تأیید عکس سلفی را انجام دهید و سپس به بخش احراز تلفن ثابت بپردازید. در بخش احراز هویت عکس سلفی باید متن موجود در کادر آبی‌رنگ را روی کاغذی بنویسید و اطلاعات خود را در آن جایگذاری کنید.
حالا با در دست داشتن متن ‌نوشته، کارت ملی و کارت بانکی در زیر صورت خود از شخصی بخواهید که از شما عکس بگیرد طوری که متن و اطلاعات کارت مشخص باشد و سپس آن را از بخش Choose File آپلود کرده و درنهایت روی گزینه «ارسال و تأیید عکس سلفی» کلیک کنید. برای آنکه اطلاعات امنیتی کارت بانکی شما حفظ شود بهتر است تاریخ صدور و CVV2 در تصویر قابل دیدن نباشند.

بخش دوم احراز هویت در مرحله دوم مربوط به احراز تلفن ثابت است. در این بخش شما باید از میان تاریخ و ساعات موجود در لیست، یک مورد را که با شرایط شما سازگار است انتخاب کرده و سپس روی گزینه «ثبت» در پایین صفحه کلیک کنید. روز و ساعتی که در این بخش انتخاب می‌کنید، درواقع تاریخ و ساعتی است که از سوی صرافی با شما تماس گرفته خواهد شد تا تلفن ثابت شما احراز شود؛ پس حتماً زمانی را انتخاب کنید که در منزل باشید.

پس از ثبت‌نام در صرافی باید ابتدا سرمایه‌ای را به حساب معاملاتی خود واریز کنید تا بتوانید در بازار شروع به معامله کنید. شما می‌توانید واریز را به‌صورت ریالی یا با کمک رمز ارز انجام دهید که در ادامه چگونگی واریز و همچنین برداشت را در صرافی رمزپلاس شرح خواهیم داد.
واریز در صرافی رمزپلاس
واریز ریالی
یکی از دلایل محبوبیت صرافی‌های ایرانی امکان واریز ریالی برای شروع فعالیت و معامله است. در این بخش قصد داریم نحوه واریز ریالی سرمایه را در این صرافی شرح دهیم، اما پیش از هر چیز بد نیست بدانید برای واریز ریالی باید ابتدا کارت بانکی خود که قصد واریز سرمایه از آن را دارید در صرافی ثبت کنید.
برای این کار پس از ورود به پنل کاربری خود روی گزینه «ثبت مشخصات» از ستون سمت راست تصویر کلیک کنید و از منویی که برای شما باز می‌شود گزینه «مشخصات بانکی» را انتخاب کنید. حالا در صفحه‌ای که برای شما باز می‌شود اطلاعات کارت بانکی خود را وارد کرده و سپس روی گزینه «افزودن» در پایین صفحه کلیک کنید.

پس از اضافه کردن کارت یا کارت‌های بانکی خود، برای واریز ریالی باید از ستون سمت راست تصویر روی گزینه «کیف پول» کلیک کنید. حالا از صفحه‌ای که برای شما باز می‌شود روی گزینه «واریز» مربوط به بخش تومان که در تصویر هم مشخص کرده‌ایم کلیک کنید.

اگر گزینه «درگاه پرداخت اینترنتی» را انتخاب کنید می‌توانید با یک کارت بانکی حداکثر 50 میلیون تومان و با کمک دو کارت بانکی مختلف حداکثر تا مبلغ 100 میلیون تومان را به پنل کاربری خود واریز کنید، اما در صورتی که گزینه «کارت به کارت و پایا» را انتخاب کنید شماره شبای بانکی و شماره کارت صرافی برای واریز به حساب صرافی برای شما به نمایش درمی‌آید که از طریق آن امکان واریز مبالغ بالاتر از 100 میلیون تومان هم وجود خواهد داشت. در اینجا شما باید با توجه به شرایط خود یکی از دو گزینه موجود را انتخاب کنید تا به مرحله بعد در واریز ریالی منتقل شوید.

با انتخاب «درگاه پرداخت اینترنتی» باید ابتدا بانک مربوط به حسابی را که قرار است واریز را از طریق آن انجام دهید انتخاب و سپس مبلغ و کارت خود را انتخاب کنید. درنهایت درصورت تمایل می‌توانید در کادر توضیحات هر آنچه را که فکر می‌کنید باید گفته شود تایپ کنید تا بررسی شود. در انتها و پس از پر کردن تمام کادرها باید روی گزینه «واریز» در پایین و سمت چپ پنجره کلیک کنید.
توجه داشته باشید در زمان نگارش این مقاله، با کمک کارت‌های بانکی امکان واریز تا مبلغ 50 میلیون تومان از طریق کارت‌های بانکی برای کاربران وجود دارد؛ بنابراین اگر قصد واریز مبلغ بالاتر را داشته باشید می‌توانید دو کارت مختلف را که متعلق به خودتان باشد در صرافی ثبت کرده و واریز را از طریق آن‌ها انجام دهید.

همچنین برای واریز مبالغ بالاتر از 100 میلیون تومان امکان استفاده از شماره شبای بانکی وجود دارد که کاربران می‌توانند از آن روش نیز استفاده کنند. برای رسیدن به این پنجره پس از کلیک روی گزینه واریز در مرحله اول واریز، باید گزینه «کارت به کارت و پایا» را انتخاب کنید.
حالا باید مبلغ را به شماره کارت یا شماره شبای بانکی صرافی واریز کنید و رسید واریز را از طریق ایمیل، چت آنلاین در محیط صرافی یا شماره واتساپ آورده شده، ارسال کنید تا واریز ریالی شما تکمیل شود و اعتبار شما افزایش پیدا کند.

واریز رمز ارز
اگر مقداری رمز ارز در کیف پول خود داشته باشید و قصد ارسال آن سرمایه به حساب معاملاتی در صرافی را داشته باشید می‌توانید از روش واریز رمز ارز استفاده کنید. برای این کار ابتدا روی تب «کیف پول» از ستون سمت راست تصویر کلیک کنید و سپس از صفحه‌ای که باز می‌شود روی گزینه «ایجاد کیف پول X» در بخش رمز ارزی که قصد واریز آن را دارید، کلیک کنید.
پس از کلیک روی گزینه ایجاد کیف پول، این گزینه حذف شده و گزینه‌های «واریز»، «برداشت» و «معامله» برای آن رمز ارز ظاهر خواهد شد. ما در این بخش روی گزینه «واریز» کلیک خواهیم کرد.

در اینجا آدرس کیف پول و همچنین کد QR مختص حساب شما در صرافی ایجاد شده است. کاری که باید در این بخش انجام دهید این است که به کیف پول خود مراجعه کرده و واریز سرمایه به آدرس آورده‌شده در این بخش را انجام دهید.
همچنین در این صرافی باید حتماً آدرس تراکنش را در کادر مربوط وارد کنید و درصورت تمایل توضیحاتی را در کادر آن تایپ کنید. درنهایت نیز پس از وارد کردن تمام داده‌ها باید روی گزینه «واریز» در پایین پنجره کلیک کنید. برای پیدا کردن آدرس تراکنش می‌توانید از مرورگرهای بلاک چین استفاده کنید.

برداشت از صرافی رمزپلاس
برداشت ریالی
برای برداشت ریالی ابتدا باید روی تب «کیف پول» در ستون سمت راست تصویر کلیک کنید و سپس در صفحه جدیدی که برای شما باز می‌شود روی گزینه «برداشت» در بخش تومان کلیک کنید. در مرحله بعد باید مبلغی که قصد برداشت آن دارید، بانک و سپس شماره حساب را در کادرهای مربوط وارد کرده و سپس روی گزینه «ارسال کد تأیید» کلیک کنید.
با این کار کد تأییدی برای شما ارسال خواهد شد که باید آن را در پنجره جدیدی که پس از درخواست کد برای شما باز می‌شود وارد کنید. با این کار درخواست برداشت به تیم پشتیبانی ارسال می‌شود و پس از بررسی‌های لازم درصورت درست بودن اطلاعات، برداشت انجام شده و سرمایه ریالی شما به کارت بانکی واریز خواهد شد.

برداشت رمز ارز
اگر قصد برداشت رمز ارز را داشته باشید باز هم از بخش کیف پول در ستون سمت راست تصویر، باید روی گزینه «برداشت» مربوط به همان رمز ارزی که قصد برداشت آن را دارید کلیک کنید. توجه داشته باشید اگر کیف پول برای رمز ارز ساخته نشده باشد و به عبارتی اولین بار باشد که بخواهید سرمایه رمز ارز موردنظر را واریز یا برداشت کنید، باید ابتدا روی گزینه «ایجاد کیف پول» کلیک کنید. با این کار می‌توانید گزینه‌های واریز، برداشت و معامله را برای آن رمزارز مشاهده کنید.
پس از کلیک روی گزینه برداشت مربوط به رمز ارز مورد نظر، پنجره‌ای برای شما باز خواهد شد که باید در آن مبلغی که قصد برداشت دارید، کیف پولی که پیش از این در صرافی تأیید شده است و سپس آدرس کیف پول مقصد را در کادرها وارد کنید.
همچنین می‌توانید درصورت تمایل توضیحات موردنظر خود درباره این درخواست را در کادر «توضیحات» وارد کرده و درنهایت روی گزینه «ارسال کد تأیید» کلیک کنید. با این کار یک کد برای شما ارسال خواهد شد که باید آن را در پنجره‌ای که باز خواهد شد وارد کنید.
با این کار درخواست ارسال رمز ارز به تیم پشتیبانی ارسال می‌شود و درصورت درست بودن اطلاعات، برداشت انجام شده و به آدرس کیف پول مقصد واریز خواهد شد.
برای استخراج آدرس کیف پول مقصد باید به کیف پول خود مراجعه کنید و با پیدا کردن رمز ارز مورد نظر و سپس انتخاب بخش دریافت، آدرس کیف پول ایجادشده را کپی کرده و در جای مناسب خود در این بخش قرار دهید.

نحوه ثبت کردن آدرس کیف پول در صرافی رمزپلاس
برای آنکه برداشت رمز ارز داشته باشید باید ابتدا کیف پول مقصد را در حساب خود ثبت کنید. برای این کار ابتدا روی تب «ثبت مشخصات» کلیک کرده و سپس از منوی بازشده «کیف پول مقصد» را انتخاب کنید. حالا در صفحه‌ای که برای شما باز می‌شود مشخصات خواسته‌شده کیف پول مقصد را وارد کنید.
توجه داشته باشید پس از انتخاب رمز ارز، شبکه بلاک چین را که همان شبکه انتقال است با دقت انتخاب کنید. شبکه‌های مختلف کارمزدهای متفاوتی دارند. علاوه بر این زمانی که قصد داشته باشید اطلاعات را مطابق کیف پول وارد کنید باید شبکه انتقال را همانند شبکه انتقالی که در کیف پول انتخاب کرده بودید وارد کنید؛ در غیر این صورت ممکن است دارایی شما از بین برود یا در بهترین حالت برداشت انجام نشود.

نحوه خرید و فروش ارزهای دیجیتال در صرافی رمزپلاس
ثبت‌نام و احراز هویت، نحوه واریز و برداشت و… را درباره صرافی رمزپلاس بیان کردیم تا بتوانید درصورت تمایل برای خرید و فروش رمزارزها در این صرافی اقدام کنید. شما می‌توانید به چند طریق در این صرافی مبادلات رمزارزی انجام دهید که در ادامه شرح خواهیم داد.
روش اول: صرافی
وارد پنل کاربری خود شوید و از ستون سمت راست تصویر روی تب «صرافی» کلیک کنید. حالا در سمت چپ تصویر بخش خرید و فروش ارزهای دیجیتال بر مبنای تومان برای شما به نمایش گذاشته می‌شود.
در اینجا شما باید ابتدا از بالای بخش ثبت سفارش تعیین کنید که قصد خرید رمز ارز را دارید یا اینکه می‌خواهید رمز ارزی را که دارید بفروشید. پس از انتخاب نوع معامله باید در کادر اول، رمزارز مورد نظر خود برای خرید یا فروش را انتخاب و در کادر دوم (مقدار) تعیین کنید که قصد خرید یا فروش چند واحد از این رمز ارز را دارید.
با پر کردن این مقادیر هزینه معامله شما و البته میزان کارمزد برای شما به نمایش درخواهد آمد. درصورت تأیید این مقادیر باید روی گزینه «خرید» (فروش) در پایین صفحه کلیک کنید.

روش دوم: خرید و فروش عادی در صرافی
روش دیگر برای مبادلات رمزارزها در صرافی رمزپلاس این است که شما امکان انجام معامله بر مبنای تومان و همچنین تتر را دارید. برای انجام این معاملات باید ابتدا از ستون سمت راست تصویر روی تب «کیف پول» و سپس در بخش سمت چپ روی گزینه «معامله» مربوط به رمز ارز مورد نظر خود کلیک کنید.
همان‌طور که در تصویر هم می‌بینید با کلیک روی گزینه «معامله» زیرمنویی حاوی گزینه‌های «تومانی» و «تتری» برای شما به نمایش درمی‌آید که یعنی شما می‌توانید مبادلات رمزارزهای خود را براساس یکی از این دو ارز داشته باشید. با کلیک روی هر کدام از گزینه‌ها معامله مورد نظر بر همان اساس انجام خواهد شد.
توجه داشته باشید برای آنکه بتوانید گزینه «معامله» را در بخش رمز ارز موردنظر خود مشاهده کنید باید در اولین مرتبه روی گزینه «ایجاد کیف پول X» کلیک کنید.

پس از کلیک روی گزینه «معامله» مربوط به یک رمز ارز و سپس انتخاب یکی از گزینه‌های «تومانی» یا «تتری» در مرحله پیش با چنین تصویری مواجه خواهید شد. در این مرحله می‌توانید نمودار قیمتی دارایی را مشاهده کنید و با استفاده از ابزارهای تحلیلی آینده قیمتی آن را پیش‌بینی کنید.
بخش ثبت سفارش در بخش پایین نمودار قیمتی وجود دارد که در ادامه آن را شرح خواهیم داد. از آنجا که ما معامله براساس تتر را انتخاب کرده بودیم، گزینه‌های خرید و فروش رمز ارز (در اینجا بیت کوین) براساس تتر خواهند بود.
ابتدا نوع معامله را انتخاب کنید. در صورتی که قصد خرید دارید، داده‌های موردنظر را در بخش ثبت سفارش موجود در زیر بخش سبزرنگ خرید وارد کنید و اگر قصد فروش دارایی خود را داشتید، سفارش فروش را در بخش سمت چپ که مربوط به فروش است وارد کنید.
دو گزینه «سفارش عادی» و «سفارش سریع» نیز نوع سفارش را تعیین می‌کنند. سفارش عادی از نوع محدود (Limit) و سفارش سریع از نوع بازار (مارکت) است که در ادامه هر دو نوع سفارش را شرح خواهیم داد.
در سفارش سریع (معادل مارکت) شما فقط تعیین می‌کنید قصد دارید چه مقدار از دارایی خود را برای خرید رمز ارز مورد نظر (در اینجا بیت کوین) هزینه کنید و صرافی به‌صورت خودکار معامله‌ای به میزانی که شما تعیین کرده‌اید و در بهترین قیمت بازار در لحظه ثبت سفارش را برای شما ثبت کرده و معامله را انجام می‌دهد.
اما زمانی که سفارش عادی (معادل لیمیت) را انتخاب کنید. درواقع این شما هستید که قیمت خرید یا فروش رمز ارز را انتخاب می‌کنید و صرافی حق ندارد در هر قیمتی معامله را انجام دهد. درحقیقت در این روش ثبت سفارش شما مقدار رمز ارزی را که قصد خرید آن را دارید (مثلاً 100 تتر) و همچنین قیمتی که می‌خواهید معامله در آن انجام شود به‌ترتیب در کادرهای مقدار و قیمت واحد را در کادرها وارد کنید و درنهایت روی گزینه «خرید» یا «فروش» در پایین بخش ثبت سفارش کلیک کنید.

کارمزد در صرافی رمزپلاس
میزان کارمزد معاملات در کنار بسیاری از دیگر ویژگی‌های یک صرافی می‌تواند در انتخاب کردن یا نکردن صرافی برای فعالیت به شما کمک کند. در صرافی رمزپلاس، میزان کارمزد معاملاتی که کاربران پرداخت می‌کنند با توجه به عملکرد آن‌ها در 30 روز گذشته اعمال خواهد شد.
درحقیقت حجم معاملات بیشتر در این صرافی به شما این پاداش را خواهد داد که کارمزد کمتری را پرداخت کنید. کاربران صرافی رمزپلاس با توجه به میزان معاملات خود رتبه‌بندی می‌شوند که در بخش سطوح کاربری می‌توانید آن و میزان کارمزد هر سطح کاربری را بررسی کنید.
به‌طور خلاصه برای شروع و زمانی که حداقل معاملات شما 0 تومان باشد کارمزد معاملات 0.35 درصد ارزش معامله خواهد بود؛ درحالی‌که بهترین کاربران که حداقل معاملات آن‌ها 100 میلیون و حداکثر آن به 199.999.999 تومان می‌رسد به میزان 0.20 درصد ارزش معاملات خود کارمزد پرداخت خواهند کرد.
علاوه بر معاملات، کارمزد برداشت ریالی از صرافی رمزپلاس 0.04 درصد از مبلغ برداشت است و کمترین میزان کارمزد برداشت 500 تومان است.
پشتیبانی صرافی رمزپلاس
پلتفرم صرافی رمزپلاس به‌خوبی طراحی شده است، اما به هر حال هر کاربری ممکن است به دلایل فنی یا ناآگاهی از چگونگی فعالیت در پلتفرم با مسائلی برخورد کند که نیاز به راهنمایی داشته باشد. خوشبختانه صرافی رمزپلاس (Ramzplus) چندین راه ارتباطی برای کاربران خود در نظر گرفته است که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

کاربران صرافی رمزپلاس می‌توانند از روزهای شنبه تا چهارشنبه، ساعات 8 تا 20 از طریق شماره تماس 02191002050 با تیم پشتیبانی صرافی در ارتباط باشند.

یکی از ساده‌ترین راه‌های ارتباط با تیم پشتیبانی امکان استفاده از چت آنلاین صرافی است که آیکون در تمام صفحات و در پایین و سمت راست تصویر وجود دارد و با کلیک روی آن و سپس وارد کردن ایمیل و شماره تماس امکان چت با پشتیبانی برای شما فراهم خواهد شد.

یکی دیگر از راه‌های ارتباط با تیم پشتیبانی کمک گرفتن از آن‌ها از طریق اپلیکیشن واتساپ به شماره 09018329609 است.
سخن پایانی
فعالیت در صرافی ایرانی برای هولدرها یا افرادی که به‌تازگی قصد شروع فعالیت در بازار رمزارزها را دارند انتخابی مناسب است. چنین افرادی با داشتن امکان واریز ریالی و کمتر بودن مراحل شارژ حساب برای شروع فعالیت می‌توانند به‌سادگی کار خودشان را آغاز کنند.
صرافی رمزپلاس (Ramzplus) امکان پشتیبانی 24 ساعته را از چند راه برای کاربران خود فراهم کرده است که آن‌ها بتوانند با اطمینان و در هر ساعت از شبانه‌روز درصورت بروز مشکل با آن‌ها در تماس باشند. ما سعی کردیم در این مقاله صرافی رمزپلاس را به‌طور کامل معرفی کرده و نحوه استفاده از خدمات آن را شرح دهیم.
پرسش‌های متداول

رمزپلاس چیست؟

رمزپلاس یک صرافی ایرانی برای مبادله ارزهای دیجیتال است که هدف اصلی آن ایجاد پلتفرمی با رابط کاربری بسیار ساده است که همه با هر سطح از دانش بتوانند از آن استفاده کنند.

سطوح کاربری در Ramzplus کدام هستند؟

برنزی، نقره‌ای، طلایی و پلاتینیوم سطوح کاربری این صرافی هستند و کاربران در این صرافی براساس میزان فعالیت و معاملاتی که در 30 روز گذشته داشته‌اند در این صرافی طبقه‌بندی می‌شوند.

کارمزدها در صرافی رمزپلاس به چه صورت است؟

کارمزد برداشت ریالی معادل 0.04 درصد از مبلغ برداشت محاسبه می‌شود و حداقل میزان کارمزد برداشت 500 تومان است، اما معاملات کاربران صرافی با توجه به سطح کاربری آنان که با توجه به میزان معاملات آن‌ها در 30 روز گذشته رتبه‌بندی می‌شوند، از 0.20 درصد تا 0.35 درصد متغیر است.

آیا احراز هویت در صرافی Ramzplus ضروری است؟

بله، کاربران صرافی رمزپلاس باید ثبت ‌نام کرده و احراز هویت شوند تا بتوانند از تمام خدمات واریز و برداشت و انجام معامله در صرافی بهره‌مند شوند.

راه‌های ارتباطی با صرافی رمزپلاس کدام هستند؟

تماس تلفنی، چت آنلاین و واتساپ.

به این مقاله امتیاز دهید

(۱۴۴ رای)

۴.۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *