آموزش و بررسی بروکر کپیتال اکستند (CapitalXtend)

حضور در بازارهای مالی جهانی همیشه برای ما ایرانیان با چالش مواجه بوده است با این حال کم بودن پلتفرم‌های مناسب برای انجام معامله نباید تریدرها را از حضور در این بازارها و کسب سود از آنها باز دارد. تیم مدیریتی بروکر کپیتال اکستند که حدود 15 سال در زمینه خدمات‌ رسانی معامله‌گری آنلاین به معامله گران در سراسر جهان سابقه دارد یکی از بهترین انتخاب‌ها برای ایرانیان است، چراکه بخشی از تیم پشتیبانی فارسی این بروکر متشکل از تیم پشتیبانی فارسی بروکر مطرح فارکس تایم هستند که از سال 2020 بخش فارسی این بروکر را نیز فعال کرده‌اند. روش‌های واریز و برداشت ریالی، رمزارزی و…، پشتیبانی از زبان فارسی، ابزارهای معاملاتی متنوع و… فاکتورهایی هستند که انتخاب این بروکر را ساده‌تر کرده‌اند. در ادامه بروکر CapitalXtend را به تفصیل بررسی می‌کنیم و نحوه استفاده از خدمات آن را نیز شرح خواهیم داد تا در صورت تمایل در این بروکر جهانی ثبت‌نام کرده و از خدمات آن بهره‌مند شوید.
اعتبار بروکر کپیتال اکستند (CapitalXtend)
بروکر کپیتال اکستند در زمان نگارش این مقاله با قریب به 200 هزار کاربر از سراسر جهان و پشتیبانی از 7 زبان، که زبان فارسی نیز در میان آنها وجود دارد در حال خدمت‌رسانی به کاربران خود است. این بروکر بیش از 5 دفتر در سراسر جهان دارد ارائه خدمات این برند را بر عهده دارند.
کپیتال اکستند فعالیت خود را در زمینه ارائه خدمات در رابطه با معاملات آنلاین از سال 2020 آغاز کرده است و تا به امروز توانسته است قابلیت‌های بسیار خوبی را به کاربران ارائه دهد، بخش فارسی بروکر نیز کار خود را از سال 2020 همزمان با شروع فعالیت این برند آغاز کرده است. با توجه به سابقه 3 ساله بروکر کپیتال اکستند ممکن است نام این برند را کمتر شنیده باشید، اما باید بدانید که برخی از مدیران بروکر محبوب فارکس تایم، و همچنین بخشی از تیم پشتیبانی بروکر فارکس تایم، بنده مدیریتی و پشتیبانی بروکر کپیتال اکستند را پوشش می‌دهند که این موضوع می‌تواند اعتماد به این بروکر را آسان تر کند.
این بروکر دارای رگوله FSC Mauritius، FINCOM و آژانس مقررات توسعه مالی قزاقستان است که همین رگوله‌ها و تاییده ها برای ایرانیان نیز در نظر گرفته شده است. سازمان FINCOM یک نهاد واسط بین مشتریان و بروکرها هست که وظیفه حل اختلافات مالی را به عهده دارد و تا سقف 20 هزار یورو را برای کاربرانی که سرمایه آنها دچار مشکل شده (منظور ضرر در معاملات نیست) است را جبران خسارت می‌کند.

انواع حساب در بروکر کپیتال اکستند

Standard
برای آنکه حسابی از نوع استاندارد افتتاح کنید باید واریز اولیه شما حداقل 100 دلار باشد.
کمیسیون معاملات در حساب استاندارد صفر است.
اسپرد معاملات در این نوع حساب از نوع شناور است و از 3 پیپ آغاز می‌شود.
حداکثر اهرم معاملاتی که تریدرها می‌توانند در این حساب انتخاب کنند 1:5000 است.
کمترین حجم معاملاتی برای تریدرها 0.01 لات است.
پلتفرم معاملاتی که تریدرها می‌توانند در حساب معاملاتی استاندارد استفاده کنند متاتریدر 4 است.
امکان انجام معامله بر روی دارایی‌ها در فارکس، فلزات گران‌بها، شاخص‌ها، ارزهای دیجیتال و سهام شرکت‌های آمریکایی و اروپایی برای تریدرهایی که حساب استاندارد افتتاح کنند وجود دارد.
ECN
برای آنکه حسابی از نوع ECN افتتاح کنید باید واریز اولیه شما حداقل 200 دلار باشد.
کمیسیون معاملات در حساب ECN صفر است.
اسپرد معاملات در این نوع حساب از نوع شناور است و از 1.6 پیپ آغاز می‌شود.
حداکثر اهرم معاملاتی که تریدرها می‌توانند در این حساب انتخاب کنند 1:5000 است.
کمترین حجم معاملاتی برای تریدرها 0.01 لات است.
تریدرهایی که حسابی از نوع ECN افتتاح کرده باشند می‌توانند یکی از پلتفرم‌های متاتریدر 4 و یا 5 را دانلود کرده و معاملات خود را در آنها انجام دهند.
فارکس، فلزات گران‌بها، کالاها، شاخص‌ها، ارزهای دیجیتال و سهام شرکت‌های اروپایی و آمریکایی CFD دارایی‌های قابل معامله هستند که تریدرها می‌توانند با افتتاح حساب ECN بر روی آنها معاملاتی را داشته باشند.

Pro ECN
حداقل واریز سرمایه در حساب Pro ECN مقدار 500 دلار است.
بیشترین میزان اهرم که تریدرهای این نوع حساب می‌توانند تنظیم کنند 1:5000 است.
تریدرها پس از افتتاح حساب باید یکی از پلتفرم‌های معاملاتی متاتریدر 4 و یا 5 را دانلود کرده و از آن استفاده کنند.
کمیسیون در نظر گرفته شده برای هر سمت معامله در این نوع حساب 3 دلار ثابت است.
میزان اسپرد در حساب Pro ECN شناور است و از 0.1 شروع می‌شود.
امکان انجام معاملات بدون سواپ در این نوع حساب وجود دارد.
کمترین حجم معاملاتی 0.01 لات است.
امکان انجام معامله بر روی دارایی‌ها در فارکس، فلزات گران‌بها، شاخص‌ها، ارزهای دیجیتال و سهام شرکت‌های آمریکایی و اروپایی برای تریدرهایی که حساب Pro ECN افتتاح کنند وجود دارد.
Platinum
حداقل میزان واریز اولیه در حساب پلاتینیوم 25 هزار دلار است.
حداکثر اهرمی که تریدرها می‌توانند در حساب Platinum تنظیم کنند میزان 1:500 است.
در صورتی که این نوع حساب را افتتاح کنید باید از پلتفرم متاتریدر 4 برای انجام معاملات خود استفاده کنید.
ارز مبنا در حساب پلاتینیوم دلار است.
اسپرد در این نوع حساب شناور است و از 0.1 شروع می‌شود.
امکان انجام معاملات بدون سواپ در حساب پلاتینیوم وجود ندارد.
حداقل حجم معاملات در این حساب 0.01 لات است.
تریدرها می‌توانند معاملاتی را بر روی دارایی‌های قابل معامله مختلف همچون فارکس، CFD فلزات گران‌بها و CFD شاخص‌ها انجام دهند.

ثبت نام و احراز هویت در بروکر کپیتال اکستند
پس از انتخاب بروکر اولین کاری که پیش از شروع معاملات در بازار باید انجام دهید این است که در بروکر موردنظر ثبت‌نام کرده و احراز هویت شوید. برای ثبت‌نام در این بروکر ابتدا باید وارد وبسایت بروکر به آدرس CapitalXtend.com شوید. در صورتی که قصد ثبت‌نام در بروکر را داشته باشید در صفحه اصلی این وبسایت باید بر روی گزینه “ثبت نام” در نوار بالای صفحه کلیک کنید. همچنین در صورتی که پیش از این ثبت‌نام کرده باشید برای ورود به حساب کاربری خود باید بر روی گزینه “ورود” در همان بخش کلیک کنید و با وارد کردن ایمیل و رمز عبور، وارد حساب کاربری خود شوید.

پس از کلیک بر روی گزینه ثبت‌ نام در مرحله پیش با چنین صفحه‌ای مواجه خواهید شد که در اینجا باید مشخصات واقعی خود را وارد کنید. نام و نام خانوادگی خود را با الفبای انگلیسی در کادرهای اول و دوم وارد کنید. در بخش شماره موبایل ابتدا باید کشور خود را انتخاب کنید و سپس شماره موبایل خود را بدون صفر ابتدایی آن وارد کنید. بخش بعد مربوط به ایمیل است که باید به درستی در کادر موردنظر قرار گیرد.
رمز عبور خود را در کادر بعد وارد کنید و سپس همان رمز عبور انتخابی را در مقابل نیز وارد کنید. کد کپچا که شامل چند حرف و عدد است را در بخش موردنظر وارد کرده و سپس بخش مربوط به “من موافقم با قرارداد مشتری” را فعال کرده و در نهایت بر روی گزینه “هم اکنون ثبت نام کنید” کلیک کنید.

با وارد کردن اطلاعات در مرحله پیش، یک کد تایید به ایمیل شما ارسال می‌شود که باید در این کادر وارد کنید و سپس بر روی گزینه “ادامه” کلیک کنید. ثبت‌نام شما در بروکر CapitalXtend به همین راحتی به پایان رسید و حالا برای آنکه بتوانید از تمام خدمات استفاده کنید باید مراحل احراز هویت را نیز در این بروکر طی کنید که در بخش بعد به طور کامل شرح خواهیم داد.

احراز هویت در بروکر کپیتال اکستند
همان‌طور که گفته شد در صورتی که شما بخواهید از خدمات بروکر CapitalXtend به طور کامل بهره‌مند شوید باید احراز هویت شوید، برای این کار پس از ورود به پنل کاربری خود و در صفحه اول باید بر روی گزینه “حساب کاربری خود را تایید کنید” کلیک کنید.
البته شما می‌توانید با کلیک بر روی تب “حساب کاربری” در ستون سمت راست تصویر (کپیتال من / My Capital) و سپس انتخاب گزینه “حساب کاربری خود را تایید کنید” نیز مراحل احراز هویت را انجام دهید.

در این مرحله که مربوط به احراز هویت است شما باید یک مدرک هویتی همچون کارت ملی و یا گواهینامه رانندگی را از بخش نوع مدرک انتخاب کنید و سپس تصویر بخش (جلویی) کارت رو را آپلود کنید. در بخش بعد باز هم باید مدرک هویتی که در بخش پیش آپلود کرده بودید را انتخاب کنید و این بار تصویر پشت آن را آپلود کنید.

مدرک دیگری که در احراز هویت باید آپلود کنید و با اسکرول به پایین صفحه به آن می‌رسید، یک مدرک برای تایید آدرس است. این مدرک می‌تواند هر چیزی مثل قبوض آب و برق باشد که نام شما به همراه آدرس در آن آورده شده باشد , دقت کنید که تاریخ صدور مدرک تایید محل سکونت باید حداکثر مربوط به 1 سال قبل باشد، حال ابتدا نوع مدرک را انتخاب کنید و سپس تصویر مربوط به آن را در بخش موردنظر بارگزاری کنید.
در نهایت و پس از بارگزاری پشت و روی مدرک هویتی به علاوه تصویر مدرک برای احراز  آدرس، باید بر روی گزینه “ارسال مدارک” در پایین صفحه کلیک کنید. با این کار تیم پشتیبانی مدارک ارسالی از سوی شما را بررسی کرده و نهایتا ظرف 1 روز نتیجه به شما اطلاع داده می‌شود.

افتتاح حساب واقعی و دمو
برای آنکه معاملات خود را در بازار فارکس آغاز کنید باید ابتدا یک حساب معاملاتی را در بروکر بسازید، این حساب را به متاتریدر متصل کنید و در نهایت پس از واریز سرمایه معاملات خود را در بازار آغاز کنید.
برای افتتاح حساب معاملاتی در بروکر کپیتال اکستند باید از تب “حساب های من” بر روی گزینه “افتتاح حساب معاملاتی” کلیک کنید و باقی مراحل که بسیار ساده هستند را برای افتتاح حساب معاملاتی حقیقی و یا دمو پیش بگیرید.

در این بخش شما می‌توانید حساب معاملاتی حقیقی و یا دمو افتتاح کنید. که در ادامه هر دو را بیان خواهیم کرد.

برای افتتاح حساب حقیقی از بخش سمت چپ استفاده کنید، در این بخش ابتدا نوع پلتفرم معاملاتی که می‌تواند متاتریدر 4 و یا 5 باشد را انتخاب کنید و سپس نوع حساب (انوع حساب‌های معاملاتی را پیش از این شرح دادیم) را با توجه به میزان سرمایه و استراتژی معاملاتی خود انتخاب کنید.
در صورتی که بخواهید حساب اسلامی داشته باشید که سواپ (بهره شبانه) به آن تعلق نگیرد می‌توانید گزینه “بدون سواپ” را فعال کنید در غیر این صورت با توجه به شرایط بازار مبلغی به عنوان سواپ از سرمایه شما کسر شده و یا به حساب شما اضافه خواهد شد.
در بخش بعد نیز باید ارز مبنا در حساب معاملاتی (میزان سود و ضرر در حساب معاملاتی بر اساس این ارز محاسبه خواهد شد)، نوع دستور و میزان اهرم که می‌تواند نهایتا تا 5000 باشد را تنظیم کنید و در نهایت بر روی گزینه “افتتاح حساب واقعی” کلیک کنید.

در صورتی که تحلیل را یاد گرفته‌اید و می‌خواهید توانایی خود را به صورت عملی در بازار حقیقی بسنجید می‌توانید به راحتی از حساب‌های دمو استفاده کنید تا بدون به خطر انداختن سرمایه خود، از میزان آمادگی خود برای فعالیت در بازار آگاه شوید.
برای افتتاح حساب دمو باید از بخش افتتاح حساب در سمت راست استفاده کنید. در اینجا ابتدا پلتفرم معاملاتی (متاتریدر 4 و یا 5) را انتخاب کنید و سپس نوع حساب معاملاتی که قصد افتتاح آن را دارید را انتخاب کنید، البته نکته‌ای که وجود دارد این است که در زمان افتتاح حساب دمو امکان انتخاب حساب از نوع پلاتینیوم برای کاربران وجود ندارد.
ارز مبنا در حساب معاملاتی خود را انتخاب کرده و سپس اهرم معاملات حسابی که قصد افتتاح آن را دارید را از میان گزینه‌های موجود انتخاب کنید و در نهایت سرمایه موردنظر خود را وارد کنید. توجه داشته باشید که مبلغی که در این بخش وارد می‌کنید باید نزدیک به مبلغی باشد که قصد دارید در حساب معاملاتی حقیقی خود واریز کرده و در معاملات خود از آن استفاده کنید چراکه که در غیر این صورت نمی‌توانید نتیجه به دست آمده از فعالیت خود در حساب دمو را معتبر بدانید. در انتها و پس از وارد کردن تمام داده‌ها باید بر روی گزینه “افتتاح حساب آزمایشی” کلیک کنید.

پس از کلیک بر روی گزینه “افتتاح حساب واقعی” و یا “افتتاح حساب آزمایشی” در مرحله پیش، حساب معاملاتی شما افتتاح شده و در اینجا پیغام موفقیت‌آمیز بودن این عملیات را خواهید دید. در این مرحله بروکر ایمیلی حاوی اطلاعات ورود و اتصال حساب به متاتریدر را برای شما ارسال می‌کند که باید از آن استفاده کنید. در صورت تمایل می‌توانید با کمک گزینه‌های موجود واریز سرمایه را انجام دهید و یا حساب‌های معاملاتی خود را مشاهده کنید.

دانلود متاتریدر و اتصال حساب کپیتال اکستند به متاتریدر
نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که پس از افتتاح حساب باید حساب معاملاتی خود را به متاتریدر که یک پلتفرم معاملاتی است متصل کنید و معاملات خود را در آن انجام دهید. لازم به ذکر است که پس از افتتاح حساب معاملاتی که نحوه انجام آن را در بخش پیش شرح دادیم، مشخصات حساب برای شما ایمیل خواهد شد و پس از دانلود پلتفرم متاتریدر باید از این اطلاعات برا ی اتصال حساب خود به متاتریدر استفاده کنید.
برای دانلود پلتفرم معاملاتی متاتریدر که بسیار محبوب و شناخته‌شده است، از ستون سمت راست تصویر (کپیتال من) و از بخش “ابزارهای معاملاتی” باید گزینه “دانلود پلتفرم ها” را انتخاب کنید.

همان‌طور که در تصویر هم می‌بینید، در این بخش امکان دانلود پلتفرم متاتریدر در دو نسخه 4 و 5 برای تریدرها وجود دارد. هر دو این پلتفرم‌ها از سوی یک شرکت ارائه شده‌اند با این حال افرادی که قصد نوشتن اکسپرت و یا استفاده از برخی از امکانات پیشرفته را داشته باشند بهتر است که متاتریدر 5 را انتخاب کنند این در حالی است که بسیاری از افراد توصیه می‌کنند که کاربرانی که قصد استفاده تخصصی از متاتریدر را ندارند متاتریدر 4 را دانلود و استفاده کنند، البته فراموش نکنید که نوع حساب معاملاتی که انتخاب می‌کنید نیز در انتخاب پلتفرم معاملاتی دخیل است.
همان‌طور که در تصویر می‌بینید امکان دانلود متاتریدر 4 و 5 در نسخه‌های ویندوز، مک، آیفون و اندروید وجود دارد و هر تریدری با توجه به سیستم‌عاملی که استفاده می‌کند می‌تواند نسخه موردنظر خود را با کلیک بر روی همان گزینه دانلود کند.

نسخه موردنظر متاتریدر را با توجه به سیستم‌عامل موردنظر خود دانلود کنید و اطلاعات حساب را از ایمیلی که بروکر کپیتال اکستند برای شما ارسال کرده است، در هنگام ورود به متاتریدر وارد کنید، با انجام این کار حساب معاملاتی شما در بروکر به متاتریدر متصل می‌شود. در بخش بعد نحوه واریز سرمایه به حساب معاملاتی را برای شما شرح خواهیم داد.
واریز سرمایه به بروکر کپیتال اکستند
پس از افتتاح حساب و اتصال حساب معاملاتی به متاتریدر، تنها کافی است که سرمایه‌تان را واریز کنید تا به این ترتیب بتوانید معاملات خود را در بازار فارکس آغاز کنید.
برای واریز سرمایه باید بر روی تب “گردش سرمایه” از ستون سمت راست (کپیتال من) کلیک کنید و سپس گزینه “واریز وجه” را انتخاب کنید. با این کار می‌توانید از میان روش‌های مختلف واریز مناسب‌ترین روش را برای خود انتخاب کرده و سپس معاملات خود را شروع کنید.

واریز رمز ارز

در صورتی که برای واریز بخواهید از روش ارزهای دیجیتال استفاده کنید ، پس از رفتن به بخش واریز باید روش “ارزهای رمزنگاری شده” را از میان روش‌های مختلف انتخاب کنید و سپس از میان رمزارزهای موجود، رمز ارز موردنظر خود برای واریز را انتخاب کنید. پس از انتخاب رمزارز با توجه به شبکه انتقال آن به مرحله بعد منتقل خواهید شد. برای رمزارزهایی مثل تتر که بر روی شبکه‌های مختلف پیاده‌سازی شده‌اند، باید حتما به شبکه انتقال توجه کرد.

در این مرحله باید مبلغ واریز را بر اساس دلار وارد کادر USD کنید، با این کار متوجه خواهید شد که کیف پول شما برای شارژ شدن تا این مبلغ به واریز چه مقدار رمز ارز نیاز دارد. از آنجایی که قیمت دلار و تتر تقریبا با هم برابر است این مقدار یکسان است. پس از تعیین مبلغ واریز باید بر روی گزینه “ادامه” در پایین صفحه کلیک کنید تا به مرحله بعد منتقل شوید.

در این مرحله آدرس کیف پول حساب معاملاتی خود برای دریافت رمز ارزی که انتخاب کرده بودید را مشاهده خواهید کرد. شما می‌توانید آدرس را کپی کنید و یا بارکد موجود را با استفاده از بارکدخوان کیف پول خود اسکن کنید تا آدرس به طور خودکار در کیف پول قرار گیرد و به این ترتیب واریز بسیار ساده‌تر و مطمئن‌تری داشته باشید.
زمانی که آدرس را کپی ‌می‌کنید باقی مراحل را باید در کیف پول خود ادامه دهید، به دنبال رمز ارز موردنظر بر مبنای شبکه انتقال در کیف پول باشید و بر روی گزینه Send مربوط به آن کلیک کنید با این کار واریز تتر به حساب شما انجام شده و حساب شما در بروکر کپیتال اکستند بر مبنای دلار شارژ شود.

از دیگر روش‌های واریز در بروکر کپیتال اکستند که طرفداران زیادی دارد روش واریز ریالی است که برای راحتی کار ایرانیان در نظر گرفته شده است. برای این کار شما به یک صرافی واسط نیاز دارید، کارگزاری کپیتال اکستند با صرافی معتمد خود فعالیت میکند که از طریق تلگرام میتوانید با بخش واریز و برداشت ریالی در ارتباط باشید و نرخ دلار و شماره حساب جهت واریز وجه را دریافت کنید.
اما مراحلی که برای شارژ ریالی مستقیم در بروکر کپیتال اکستند باید پیش بگیرید به این ترتیب است که پس از رفتن به بخش واریز در زمان انتخاب روش‌های واریز باید “روش های محلی” را انتخاب کنید و سپس بر روی گزینه “انتقال محلی” کلیک کنید. با این کار کادر مبلغ دلاری برای شما نمایش داده می‌شود که باید در آن مبلغ موردنظر خود را بر اساس دلار وارد کنید و سپس بر روی گزینه “ادامه” کلیک کنید.

در این مرحله متوجه خواهید شد که درخواست انتقال محلی با موفقیت ایجاد شده است و حالا از شما خواسته شده که با مدیر حساب خود در تماس باشید که جزئیات واریز را برای شما شرح دهد.

واریز به روش‌ های دیگر

علاوه بر واریز به روش رمزارزها و واریز ریالی کاربران بروکر می‌توانند از روش‌های مختلف دیگر همچون کارت‌های اعتباری (Virtual pay) و انتقال بانکی (بانک‌های کشورهای دیگر) نیز استفاده کنند.
برداشت سرمایه از بروکر
برای برداشت سرمایه نیز باید از بخش “گردش سرمایه” بر روی گزینه “برداشت” کلیک کنید و سپس روش موردنظر خود را برای برداشت انتخاب کنید. احتمالا شما هم پس از فعالیت در بازار و کسب سود و یا به هر دلیل دیگر به برداشت تمام یا بخشی از سرمایه خود از بروکر فکر خواهید کرد. نکته‌ی بسیار مهمی که پیش از برداشت باید به آن توجه کنید این است که برای برداشت سرمایه باید حتما مراحل احراز هویت را طی کرده باشید.

برداشت به روش رمزارزها

برای برداشت از ستون سمت راست (کپیتال من) به تب “گردش سرمایه” مراجعه کنید و سپس گزینه “برداشت” را انتخاب کنید، با این کار در سمت چپ تصویر می‌توانید روش موردنظر خود برای برداشت انتخاب کنید که ما در اینجا روش ارزهای رمزنگاری شده را انتخاب کردیم. پس از انتخاب روش، باید بر روی رمزارز موردنظر خود بر مبنای شبکه انتقال انتخابی کلیک کنید.

نکته دیگری که بهتر است پیش از انجام مراحل برداشت در بروکر کپیتال استند به آن توجه کنید این است که ابتدا به کیف پول خود مراجعه کرده، آدرس را بر اساس رمزارز و شبکه انتقال، استخراج کرده و سپس به بخش برداشت در بروکر بروید.
حالا در بروکر باید مقدار و آدرس کیف پول برای انتقال سرمایه را وارد کنید. با این کار درخواست برداشت شما به تیم پشتیبانی انتقال داده خواهد شد و در صورت درستی اطلاعات، انتقال انجام خواهد شد. دیگر روش‌های برداشت در بروکر کپیتال اکستند نیز به روش‌های کارت‌های نقدی/اعتباری، انتقال بانکی و روش‌های محلی خلاصه می‌شود.
دارایی های قابل معامله
بروکر CapitalXtend به تریدها اجازه می‌دهد که بر روی طیف وسیعی از دارایی‌های معاملاتی فعالیت کنند. هرچند نوع حساب معاملاتی که تریدرها انتخاب می‌کنند در محدوده‌ی ابزارهای معاملاتی که مجاز به معامله بر روی آنها هستند تاثیرگذار است، به طور کلی لیست دارایی‌های قابل معامله را در ادامه خواهیم آورد.

فارکس
فلزات گران‌بها
شاخص‌ها
سهام شرکت‌های اروپایی و آمریکایی
انرژی‌ها
ارزهای دیجیتال

طرح های تشویقی
بروکرهای مختلف سعی می‌کنند که طرح‌های تشویقی همچون بونوس واریز را برای کاربران خود درنظر بگیرند تا به این ترتیب بتوانند افراد بیشتری را به سمت پلتفرم خود جذب کنند. این طرح‌ها به تریدرها کمک می‌کند که سود خود را از معاملات بیشتر کنند و این همان چیزی است که هر تریدری به دنبال آن است. در ادامه دو طرح تشویقی موجود در بروکر کپیتال اکستند را بررسی خواهیم کرد.

در طرح تشویقی بونوس 30 درصدی، کاربرانی که حداقل مبلغ واریز 100 دلار داشته باشند، می‌توانند 30 درصد از مبلغ خود را به عنوان پاداش دریافت کنند. به عنوان مثال با واریز 100 دلار حساب معاملاتی شما به میزان 130 دلار شارژ خواهد شد.
نکاتی که در این طرح باید به آن توجه کرد این است که هر کاربر تنها یک بار فرصت استفاده از این طرح را دارد، حداکثر بونوسی که به کاربر انتقال داده خواهد شد 300 دلار است، به زبان ساده در صورتی که شما 1000 دلار واریز کنید 30 درصد مبلغ واریز خود را (معادل 300 دلار) به عنوان پاداش دریافت خواهید کرد با این حال با پرداخت 2000 دلار و بیشتر نیز باز هم 300 دلار را به عنوان پاداش این طرح دریافت خواهید کرد.
همچنین بد نیست بدانید که مبلغ بونوس در زمان اجرای طرح و حتی پس از آن قابل برداشت نیست و تریدرها تنها به کمک این مبلغ می‌توانند معاملاتی داشته باشند و از این طریق به سود برسند. (سود معاملات قابل برداشت است اما اصل سرمایه بونوس خیر)
در صورتی که یک تریدر مبلغ بونوس را دریافت کرده باشد اما به مدت 30 روز فعالیتی را نداشته باشد، مبلغ بونوس به صورت خودکار از حساب وی پاک خواهد شد. به طور خلاصه برای دریافت بونوس 30 درصدی سپرده‌گذاری، باید مراحل زیر را طی کنید:

یک حساب کاربری در بروکر کپیتال اکستند افتتاح کنید.
به طرح تشویقی بپیوندید. (منو سمت راست تصویر بخش طرح های تشویقی)
حداقل 100 دلار به حساب معاملاتی خود واریز کنید.
بونوس 30 درصدی را دریافت کنید.
طرح کش بک

کش بک یک طرح تشویقی است که برخی از بروکرها برای کاربران خود در نظر گرفته‌اند. با کمک این طرح تریدرها بخشی از اسپرد معاملاتی که انجام داده‌اند را پس خواهند گرفت و به این ترتیب سود آنها در معاملات افزایش پیدا خواهد کرد. در بروکر کپیتال اکستند نیز سه سطح کش بک با توجه به فعالیت تریدرها تعیین شده است که در ادامه آنها را بررسی خواهیم کرد.

سطح
سپرده خالص
حداقل پرداخت
میزان لات موردنیاز
نرخ کش‌بک به ازای هر لات

1
100 – 15000
500
1 الی 30
2

2
15001 – 30000
1500
31 الی 60
2.5

3
30001 – بالاتر
3000
60 و بیشتر
3

برای آنکه از طرح کش بک استفاده کنید باید حتما مراحل احراز هویت را پشت سر گذاشته باشید و هویت شما تایید شده باشد. اما پس از احراز هویت و البته با توجه به شرایط خود و انتخاب یکی از سطوح که در جدول نیز آمده است، از ستون سمت راست تصویر و از بخش “طرح های تشویقی” باید گزینه “طرح کش بک” را انتخاب کنید و سپس در سمت چپ تصویر با بررسی تاریخ و ویژگی‌های طرح و همچنین فعال کردن “قوانین و شرایط را می پذیرم” بر روی گزینه “همین حالا عضو شوید” کلیک کنید. باز هم یادآوری می‌کنیم که برای استفاده از این طرح و بسیاری از دیگر امکانات بروکر کپیتال اکستند باید احراز هویت شوید.

مزایای بروکر کپیتال اکستند

امکان استفاده از طرح‌های تشویقی همچون کش بک و طرح بونوس 30 درصدی که به تریدرها این امکان را می‌دهد که سود بیشتری را دریافت کنند.
افرادی که زمان و دانش کافی برای فعالیت در بازار فارکس را نداشته باشند می‌توانند با کمک قابلیت کپی تریدینگ و PAMM و اتصال حساب خود به حساب معاملاتی یک تریدر حرفه‌ای به سود برسند.
امکان تنظیم اهرم معاملات تا 1:5000 که البته با توجه به حساب معاملاتی مشخص می‌شود.
امکان معامله بر روی دارایی‌های مختلف از جمله بازار فارکس، فلزات گران‌بها، ارزهای دیجیتال، شاخص‌ها و سهام شرکت‌های اروپایی و آمریکایی از دیگر مزایای بروکر کپیتال اکستند است.
کاربران این بروکر می‌توانند روش‌های مختلفی را برای واریز و برداشت انتخاب کنند، همچنین وجود واریز و برداشت ریالی و ارزهای دیجیتال در میان این روش‌ها یک مزیت برای این بروکر به حساب می‌آید.
کاربران بروکر CapitalXtend می‌توانند با توجه به شرایط خود و استراتژی معاملاتی خود یکی از انواع حساب‌های معاملاتی موجود (ECN، ECN Pro، Standard و Platinum) را انتخاب کنند.
پشتیبانی 24 ساعته که به زبان فارسی نیز وجود دارد یکی از نقاط قوت بروکر است که کار را برای ایرانیان ساده‌تر کرده است.
علاوه بر پشتیبانی که به زبان فارسی وجود دارد، امکان تنظیم زبان محیط پلتفرم به زبان فارسی نیز برای کاربران وجود دارد.

پشتیبانی بروکر کپیتال اکستند
همان‌طور که پیش از این نیز به آن اشاره کردیم، کاربران این بروکر از پشتیبانی 24 ساعته به زبان فارسی برخوردار هستند، برای برخورداری از پشتیبانی می‌توانید پیغام خود را به آدرس ایمیل [email protected] ارسال کنید و یا از طریق آی دی تلگرام Enquiry_capitalxtend و در ساعات اداری با تیم پشتیبانی در ارتباط باشید.
کلام آخر
بروکر کپیتال اکستند یک بروکر جهانی است که خدمات متنوعی را برای کاربران خود در نظر گرفته است. این بروکر با پشتیبانی از زبان فارسی و همچنین امکان واریز و برداشت ریالی توانسته است که ایرانیان زیادی را به سمت خود جذب کند. ما سعی کردیم در این مقاله بروکر CapitalXtend را به صورت کامل برای شما معرفی کنیم و نحوه استفاده از خدمات آن را نیز شرح دهیم.
سوالات متداول

آیا بروکر کپیتال اکستند رگوله است؟

بله، بروکر دارای تاییده FSC Mauritius است همچنین نهاد نظارتی FINCOM عملیات مالی بروکر را نظارت کرده و خسارات مالی تریدرها را تا مبلغ 20 هزار یورو جبران خواهد کرد.

آیا امکان استفاده از بروکر کپیتال اکستند برای ایرانیان نیز وجود دارد؟

بله، خوشبختانه ایرانیان می‌توانند با مشخصات هویتی خود در این بروکر ثبت‌نام کرده و احراز هویت شوند و سپس فعالیت خود را آغاز کنند.

انواع حساب‌های معاملاتی که کاربران می‌توانند در بروکر CapitalXtend افتتاح کنند کدام هستند؟

ECN، ECN Pro، Standard و Platinum

حداقل میزان واریزی در بروکر چه مقدار است؟

کاربران برای شروع فعالیت به صورت حقیقی در بروکر باید حداقل مبلغ 100 دلار را به حساب خود واریز کنند که برای این کار نوع حساب در زمان افتتاح حساب باید استاندارد انتخاب شود.

حداکثر میزان اهرم قابل تنظیم در حساب‌های معاملاتی در بروکر چه مقدار است؟

1:5000 حداکثر میزان اهرمی است که تریدرها می‌توانند درحساب‌های معاملاتی خود تنظیم کنند.

به این مقاله امتیاز دهید

(۱۵۹ رای)

۴.۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *