بروکر ITBFX و آموزش ترید و افتتاح حساب در آن

فعالیت در بازار نام‌آشنای فارکس یکی از رایج‌ترین روش‌های کسب درآمد دلاری است که افراد بسیار زیادی را به سوی خود جذب کرده است. ایرانیان به دلیل وجود تحریم‌ها و مسائل سیاسی برای حضور در بازارهای مالی جهانی با مشکلاتی مواجه هستند و امکان استفاده از هر پلتفرمی برای آن‌ها فراهم نیست. در این میان، بروکر ITBFX یک بروکر بین‌المللی فارکس است که خدمات خود را به ایرانیان نیز ارائه می‌دهد. ما در این مقاله سعی کردیم بروکر آی تی بی را معرفی کرده و نحوه استفاده از خدمات آن را شرح دهیم. محتوای این مقاله به شما کمک می‌کند که بتوانید راحت‌تر تصمیم بگیرید که آیا این بروکر برای فعالیت‌های شما در بازار مناسب است یا خیر؟! با ما تا انتها همراه باشید.
معرفی بروکر ITBFX فارکس
دفتر مرکزی بروکر ITBFX که از سال 2014، ارائه خدمات خود را آغاز کرده، در شهر سیشل قرار دارد و تا به امروز به کاربران خود که درصد بالایی از آن‌ها را ایرانیان تشکیل می‌دهند، خدمات ارائه می‌دهد.
این بروکر، دارای رگوله FSASVG و MVALI است که اعتبار بروکر ITBFX را نشان می‌دهد. مشتریان ITBFX برای انجام معاملات خود به متاتریدر 5 نیاز دارند که می‌توانند آن را از داشبورد بروکر دانلود کرده و حساب معاملاتی خود را به آن متصل کنند.
در ادامه انواع حساب، نحوه ثبت‌نام و انجام دیگر امور را در این بروکر بررسی خواهیم کرد.
انواع حساب در بروکر ITBFX
بروکر ITBFX بیش از 100 هزار کاربر در سطح جهان و بیش از 20 هزار کاربر از ایران دارد که ممکن است نوع فعالیت هر یک در بازار فارکس متفاوت از دیگری باشد؛ بر همین اساس، تیم بروکر ITB تصمیم گرفتند که سه نوع حساب معاملاتی متفاوت را در پلتفرم خود تعریف کنند که هر کاربر بتواند نوع مناسب خود را در زمان افتتاح انتخاب کند. در ادامه انواع حساب در این بروکر را معرفی خواهیم کرد.
1. ECN Classic

امکان درخواست سواپ در این حساب وجود دارد.
حداقل واریز اولیه در حساب ECN Classic مبلغ 50 دلار است.
اسپرد در این نوع حساب شناور است و از صفر آغاز می‌شود.
کمترین حجم سفارش در حساب ECN Classic میزان 0.01 لات است.
حداکثر سفارشات باز تریدرها در حساب معاملاتی ECN Classic نامحدود است.
حداکثر اهرمی که تریدرها می‌توانند در حساب ECN Classic تنظیم کنند، 1:500 است.
دارایی‌های قابل معامله در این نوع حساب شامل جفت‌ارزها، فلزات، رمزارزها، شاخص‌ها و سهام شرکت‌ها هستند.

2. Standard

اسپرد در این نوع حساب شناور و ثابت است.
حداکثر سفارشات باز تریدرها 100 عدد است.
امکان درخواست سواپ در حساب استاندارد وجود دارد.
حداقل واریز اولیه در حساب Standard مبلغ 50 دلار است.
کمترین حجم سفارش در حساب Standard میزان 0.01 لات است.
حداکثر اهرمی که تریدرها می‌توانند در حساب Standard تنظیم کنند، 1:400 است.
دارایی‌های قابل معامله در این نوع حساب شامل جفت‌ارزها، فلزات، رمزارزها، شاخص‌ها هستند.

3. Nano

اسپرد در این نوع حساب شناور است.
حداقل واریز اولیه در حساب Nano مبلغ 1 دلار است.
سواپ در حساب نانو رایگان در نظر گرفته شده است.
کمترین حجم سفارش در حساب Nano میزان 0.001 لات است.
حداکثر سفارشات باز تریدرها در حساب Nano به میزان 50 عدد است.
دارایی‌های قابل معامله در این نوع حساب شامل جفت‌ارزها و فلزات هستند.
حداکثر اهرمی که تریدرها می‌توانند در حساب Nano تنظیم کنند، 1:300 است.

آمورش ثبت نام در بروکر ITBFX
برای ثبت‌نام در بروکر ITBFX:
1. ابتدا وارد وبسایت بروکر به آدرس itbfx.com شده (در صورت فیلتر بودن، می‌توانید از دامنه itbfx.net استفاده کنید)
2. بر روی گزینه “Open an account” در نوار بالای صفحه در سمت راست کلیک کنید.
همچنین در صورتی که پیش از این حساب معاملاتی ساخته باشید، باید بر روی گزینه “Sign in” کلیک کنید تا بتوانید وارد حساب معاملاتی خود در بروکر شوید.

در این مرحله باید نام و نام خانوادگی خود را به طور کامل در کادر اول وارد کرده و سپس ایمیل خود را در کادر دوم تایپ کنید. سپس کادر سوم که مربوط به شماره موبایل است را باید ابتدا با انتخاب کشور و سپس وارد کردن شماره موبایل پر کنید. درواقع باید ابتدا بر روی فلش رو به پایین کلیک کرده و Iran را از میان کشورهای مختلف انتخاب کنید. در نهایت نیز باید شماره موبایل، بدون صفر در کادر موجود وارد شود.
رمزعبور که در دو کادر آخر باید عینا تکرار شود، حداقل 6 و حداکثر 20 کاراکتر خواهد دارد که در آن از حروف کوچک و بزرگ انگلیسی، کاراکتر غیر حروف و اعداد استفاده می‌شود؛ در حقیقت رمزعبور انتخابی باید تمام این موارد را داشته باشد.
در نهایت و پس از پر کردن تمام کادرها باید بخش مربوط به پذیرش قوانین و مقررات سایت را فعال کرده و سپس بر روی گزینه Sign Up در پایین پنجره کلیک کنید.

در این مرحله باید بر روی گزینه “Send Email” کلیک کنید تا به این ترتیب بروکر یک کد تایید را به ایمیل شما ارسال کند. در بخش بعد باید کد تایید را وارد کنید تا حساب کاربری شما به طور کامل ساخته شود.

همان‌طور که گفتیم در این بخش باید به ایمیل‌های خود مراجعه کرده و کد تایید مربوط به بروکر IBT را در کادر موجود وارد کنید. سپس بر روی گزینه “Confirm” در پایین صفحه کلیک کنید. با انجام این کار، مراحل ساخت حساب معاملاتی به اتمام می‌رسد و حالا می‌توانید وارد حساب خود شده و عملیات لازم را انجام دهید.

احراز هویت
برای احراز هویت در بروکر ITBFX، پس از ورود به پنل کاربری خود در بروکر، باید بر روی گزینه منو در ستون سمت چپ تصویر بر روی تب Setting یا تنظیمات کلیک کرده و سپس از زیرمنویی که باز می‌شود، گزینه Authentication را انتخاب کنید.
در این مرحله باید حداقل یک مدرک هویتی را آپلود کنید تا هویت شما احراز شود. در نهایت این امر، بروکر می‌تواند خدمات خود را به طور کامل در اختیار شما قرار دهد. کارت ملی، پاسپورت و شناسنامه، مدارک هویتی هستند که می‌توانید در این بخش آپلود کنید. لازم به ذکر است که فرمت تصاویر آپلود شده باید PDF، PNG، Jpeg باشند.
در این بخش باید سه مدرک هویتی کارت ملی، پاسپورت و شناسنامه خود را به یکی از فرمت‌های مجاز آپلود کنید و سپس منتظر تایید و یا رد مدارک خود باشید. برای بارگزاری مدرک باید بر روی گزینه “Upload File” در مقابل هر مورد کلیک کنید.

برای تکمیل اطلاعات فردی خود (در زمان ثبت‌نام، نام و نام خانوادگی، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد کرده بودید) باید از ستون سمت چپ در پنل کاربری خود، از بخش Setting گزینه Profile را انتخاب کنید. حالا در سمت راست تصویر اطلاعات خواسته شده را پر کنید.
کد ملی، کشور، شهر، کد پستی و آدرس اطلاعاتی هستند که باید در این بخش تکمیل کنید. همچنین در صورتی که شماره موبایل شما هنوز تایید نشده باشد، باید در این بخش ابتدا شماره موبایل خود را تایید کرده و سپس بر روی گزینه “Submit” در پایین و سمت راست تصویر کلیک کنید.

اضافه کردن کارت بانکی
یکی دیگر از کارهایی که برای احراز هویت باید انجام دهید، اضافه کردن کارت بانکی است. در حقیقت انجام احراز هویت و همچنین اضافه کردن کارت بانکی به حساب معاملاتی در بروکر ITBFX، کاربر را برای عملیاتی مانند برداشت مجاز می‌کند.
برای اضافه کردن کارت‌های بانکی به حساب معاملاتی در بروکر ITBFX، پس از ورود به پنل کاربری خود در بروکر باید بر روی تب “Setting” از ستون سمت چپ تصویر کلیک کرده و سپس از زیرمنویی که برای شما به نمایش در می‌آید، گزینه “Bank Cards” را انتخاب کنید.
حالا در سمت راست تصویر باید بر روی گزینه “Add Bank Card” در بالا و سمت راست تصویر کلیک کنید تا به مرحله بعد منتقل شوید.

در این مرحله از کار، پس از ورود نام بانکی که در آن حساب دارد، در ستون دوم شماره کارت خود (شماره 16 رقمی روی کارت) و در ستون سوم، شماره شبای حساب بانکی را وارد کنید.
سپس بر روی گزینه “Add” در پایین و سمت راست تصویر کلیک کنید. بروکر ITBFX بررسی‌های لازم را انجام داده و نتیجه با سرعت بالایی اعلام می‌شود.

افتتاح حساب حقیقی در بروکر ITBFX
یکی از عملیاتی که پس از ورود به پنل کاربری باید انجام دهید، این است که حساب معاملاتی را در پنل کاربری خود ساخته و سپس آن را به متاتریدر متصل کنید تا بتوانید معاملات مختلف را در بازار فارکس انجام دهید.
برای افتتاح حساب حقیقی در بروکر ITB، پس از ورود به پنل کاربری می‌توانید بر روی گزینه “Create Real Account” در پایین و سمت راست تصویر کلیک کرده و یا اینکه از ستون سمت چپ تصویر ابتدا بر روی تب “My Accounts” کلیک و سپس گزینه “Real” را انتخاب کنید تا بتوانید یک حساب معاملاتی حقیقی بسازید.

در این مرحله باید بر روی گزینه “Create Account” کلیک کنید تا به بخش اصلی برای انتخاب ویژگی‌های حساب معاملاتی منتقل شوید. در بخش بعد تمام مراحل را با جزئیات بیان خواهیم کرد.

در این مرحله باید نوع حساب که می‌تواند ECN Classic، Nano و یا Standard باشد را در کادر اول تعیین و سپس اهرم موردنظر خود برای معاملات را در کادر دوم تنظیم کنید. ارز مبنا برای محاسبه سود و ضرر و… نیز در کادر سوم انتخاب می‌شود. حالا باید رمز عبور حساب خود را در کادر چهارم وارد کرده و در نهایت بر روی گزینه “Next” در پایین و سمت راست تصویر کلیک کنید.

اطلاعات حساب معاملاتی که قصد ساخت آن را دارید، در این مرحله پیش روی شما قرار می‌گیرد؛ شما باید تمام موارد را بررسی کرده و در صورت تایید بر روی گزینه “Final Approval” در پایین و سمت راست تصویر کلیک کنید. به این ترتیب، تایید نهایی انجام شده و حساب معاملاتی برای شما ایجاد می‌شود.

در این مرحله از کار، حساب معاملاتی حقیقی شما ساخته شده و باید ایمیلی از سوی بروکر ITB برای شما ارسال شود که نام کاربری و رمزعبور مختص این حساب معاملاتی، برای اتصال به متاتریدر در آن قرار گرفته است.

دانلود متاتریدر 5
پس از افتتاح حساب، باید متاتریدر 5 را بر روی سیستم خود نصب کرده و حساب معاملاتی که افتتاح کرده بودید را به آن متصل کنید. برای دانلود متاتریدر 5 باید از ستون سمت چپ تصویر بر روی تب Services کلیک کرده و سپس از زیر منویی که باز می‌شود، بر روی گزینه “Download MT5” کلیک کنید. حالا از بخش سمت راست تصویر نسخه موردنظر خود را انتخاب و دانلود کنید.
همچنین در صورت عدم تمایل به دانلود متاتریدر، میتوانید از سیستم وب ترید بروکر فارکس ITB استفاده کنید و تریدهای خود را در داشبورد ITB انجام بدهید.

«امکان دانلود متاتریدر برای ویندوز، مک، IOS و اندروید وجود دارد.»

حساب دمو
حساب دمو حسابی است که در آن می‌توانید با پول مجازی، ترید کنید؛ یعنی سود و ضرر شما واقعی نخواهد بود و می‌توانید در آن به تمرین و یادگیری ترید بپردازید.
ساخت حساب دمو نیز بسیار ساده است و با اختلافات بسیار جزئی، مانند ساخت حساب حقیقی انجام می‌شود. برای ساخت حساب دمو، پس از ورود به پنل کاربری، باید بر روی گزینه “Create Demo Account” در پایین و سمت راست تصویر کلیک کرده و یا اینکه در ستون سمت چپ تصویر، پس از کلیک بر روی تب “My Accounts” گزینه “Demo” را انتخاب کنید.

در این مرحله نیز باید تمام مشخصات حساب دمو را تعیین کرد. نوع حساب، اهرم معاملات، ارز پایه، مبلغ شارژ حساب دمو که درواقع اختلاف حساب حقیقی و حساب دمو است و در نهایت و پس از وارد کردن رمزعبور در کادر آخر باید بر روی گزینه “Next” در پایین و سمت راست تصویر کلیک کنید.

در این مرحله می‌توانید مشخصات حساب دمو را مشاهده و در صورت تایید مشخصات، بر روی گزینه “Final Approval” کلیک کنید. با این کار، تایید نهایی انجام شده و حساب دمو شما ساخته می‌شود.

در این مرحله از کار، حساب دمو ساخته شده و برای اتصال این حساب به متاتریدر، باید به ایمیل خود مراجعه کنید که نام کاربری و رمز عبور حساب خود را دریافت کنید. پس از نصب متاتریدر، می‌توانید حساب معاملاتی دمو را با مشخصات و با کمک نام کاربری و رمزعبور که برای شما ارسال شده است به متاتریدر متصل کنید.

عملیات مالی
پس از ثبت‌نام در بروکر و افتتاح حساب معاملاتی، برای شروع ترید کردن به سرمایه نیاز دارید؛ بنابراین باید با چگونگی واریز سرمایه به بروکر ITBFX آشنا شوید. ممکن است پس از مدتی، چند حساب معاملاتی برای خود افتتاح کنید که هر کدام مقداری سرمایه داشته و در مواقعی نیاز باشد که سرمایه‌ها را در میان حساب‌های مختلف جابه‌جا کنید؛ در چنین مواقعی باید با نحوه‌ی انتقال سرمایه در این بروکر آشنا باشید و اما در زمان برداشت سرمایه از حساب معاملاتی باید بدانید که چگونه سرمایه خود را از حساب برداشت کنید. در این بخش از مقاله تمام این عملیات مالی را شرح خواهیم داد.
واریز
همان‌طور که گفتیم پس از ثبت‌نام و ساخت حساب در بروکر ITB، باید پولی را به حساب خود در بروکر واریز کنید تا به این ترتیب بتوانید معاملات خود را آغاز کنید. برای واریز سرمایه به حساب معاملاتی در بروکر باید ابتدا وارد پنل کاربری خود شده و سپس از ستون سمت چپ تصویر بر روی تب “My Accounts” کلیک کنید. در نهایت نیز از منویی که باز می‌شود، گزینه “ITB Wallet” را انتخاب کنید.
با این کار در سمت راست تصویر، گزینه‌های واریز (Deposit)، انتقال (Transfer) و برداشت (Withdraw) به چشم می‌خورند که برای واریز باید بر روی گزینه Deposit کلیک کنید.

سه روش برای واریز سرمایه به بروکر ITB وجود دارد؛ کاری که شما در این مرحله باید انجام دهید، انتخاب روش واریز و کلیک بر روی گزینه “Next” در پایین و سمت راست تصویر است.
در اینجا امکان واریز به کمک ارزهای دیجیتال نیز وجود دارد که در صورتی که در بازار رمزارزها نیز فعال باشید، انتخاب این گزینه کار شما را بسیار ساده خواهد کرد.

در این مرحله باید جزئیات واریز خود را مشخص کنید؛ مبلغ واریز، ارز شارژ حساب و ویژگی‌هایی که با توجه به روش انتخابی می‌توانند متغیر باشند. به عنوان مثال به دلیل انتخاب روش واریز به کمک ارزهای دیجیتال، در این بخش باید رمز ارز موردنظر خود و شبکه انتقال آن را تعیین کرده و در نهایت بر روی گزینه “Next” در پایین و سمت راست تصویر کلیک کنید.

در این مرحله اطلاعات واریز پیش روی شما قرار می‌گیرند تا شما آن‌ها را در صورت درستی تایید، اطلاعات واریز را بررسی و در صورت درستی تمام موارد، بر روی گزینه “Send” در پایین و سمت راست تصویر کلیک کنید.

از آنجایی که ما در این بخش، روش رمزارزها را انتخاب کرده بودیم، آدرس کیف پول برای رمز ارزی که انتخاب کرده بودیم، برای ما نمایش داده می‌شود. توجه داشته باشید که پس از مراجعه به کیف پول خود، باید رمز ارز و شبکه انتقال را با مورد انتخابی خود در بروکر یکسان انتخاب کنید؛ در غیر این صورت ممکن است دارایی شما از بین رفته و یا اینکه واریز انجام نشود.

انتقال
برای انتقال سرمایه بین حساب‌های مختلف در پنل کاربری، باید ابتدا وارد پنل کاربری خود شده و سپس از ستون سمت چپ تصویر بر روی تب “My Accounts” کلیک کرده و در نهایت از زیرمنویی که برای شما باز می‌شود، گزینه “ITB Wallet” را انتخاب کنید.
حال در سمت راست تصویر، بر روی گزینه “Transfer” کلیک کنید تا بتوانید سرمایه موردنظر خود در پنل کاربری را بین حساب‌های مختلف خود در بروکر ITB جابه‌جا کنید.

در این مرحله باید حساب مبدا و مقصد را مشخص کنید؛ کادر “Transfer From” حساب مبدا و کادر “Transfer To” حساب مقصد را مشخص می‌کند. پس از تعیین حساب مبدا و مقصد، باید مبلغ موردنظر برای انتقال را در کادر سوم وارد کرده و در نهایت بر روی گزینه “Next” در پایین و سمت راست تصوبر کلیک کنید.

در این مرحله باید اطلاعات انتقال از جمله حساب مبدا و مقصد و مبلغ انتقال را مشاهده کرده و در صورت تایید بر روی گزینه “Send” در پایین و سمت راست تصویر کلیک کنید.

در این بخش،‌ به شما گفته می‌شود که درخواست انتقال شما با موفقیت ارسال شده و در صورت درستی داده‌ها، فرایند انتقال انجام می‌شود. استفاده از قابلیت انتقال، برای کاربرانی که حساب‌های مختلفی را ایجاد می‌کنند، کاربرد زیادی دارد. به عنوان مثال، در صورتی که شما حسابی از نوع ECN Classic ایجاد کرده و حساب دیگری را از نوع Standard یا هر نوع دیگر بسازید، در هر زمان می‌توانید مبالغ موجود در حساب‌های مختلف خود را بین حساب‌ها انتقال دهید.

برداشت
برای برداشت سرمایه از حساب معاملاتی خود، باید ابتدا وارد پنل کاربری خود در بروکر شده و سپس از ستون سمت چپ تصویر و از تب “My Accounts” گزینه “ITB Wallet” را انتخاب کنید. حالا از بخش سمت راست تصویر بر روی گزینه “Withdraw” به معنی برداشت کلیک کنید.

پس از کلیک بر روی گزینه “Withdraw” باید اطلاعات برداشت که شامل روش برداشت، آدرس گیرنده، میزان برداشت می‌شوند را وارد و اطلاعات وارد شده را تایید کرده و در نهایت درخواست برداشت خود را ثبت کنید. با انجام این کار، درخواست بررسی شده و در صورت درستی اطلاعات به زودی انجام می‌شود.
توجه داشته باشید که برای انجام برداشت در بروکر ITBFX، باید احراز هویت خود را تکمیل کرده باشید. احراز هویت شامل بارگزاری یک مدرک هویتی و ثبت یک کارت بانکی خواهد بود.
پشتیبانی
کار با بروکر ITBFX به دلیل رابط کاربری مناسبی که دارد، بسیار ساده است؛ با این حال ممکن است در حین انجام عملیات مالی و یا هر کار دیگر، در این بروکر با مسئله‌ای مواجه شوید که به مشاوره و کمک نیاز داشته باشید. در چنین شرایطی برقراری ارتباط با تیم پشتیبانی می‌تواند کمک بزرگی باشد.
خوشبختانه امکان برقراری ارتباط با تیم پشتیبانی به زبان فارسی نیز برای کاربران فراهم شده و کاربران ایرانی از این لحاظ با مشکلی مواجه نخواهند شد.
شما می‌توانید از سه راه با تیم پشتیبانی در ارتباط باشید:

در نوار بالای صفحه بر روی گزینه “Ticket” کلیک کرده و سپس پیامی را برای تیم پشتیبانی ارسال کنید.
بر روی آیکن پیام در پایین و سمت راست تصویر کلیک کرده و از امکان چت آنلاین استفاده کنید.
از ستون سمت چپ تصویر بر روی گزینه “Support” کلیک کرده و سپس پیام خود را ارسال کنید.

پس از کلیک بر روی گزینه “Support” و یا تب “Ticket” در مرحله پیش، با چنین صفحه‌ای روبه‌رو می‌شوید. در این مرحله باید ابتدا بر روی تب “Create message” کلیک کنید؛ سپس در کادر اول عنوان، در کادر دوم موضوع، در کادر سوم درجه اهمیت مسئله‌ای که قصد مطرح کردن آن را دارید و در کادر آخر متن پیام خود را وارد کرده و در نهایت بر روی گزینه “Send” در پایین و سمت راست تصویر کلیک کنید.

«اگر بخواهید با تیم پشتیبانی تماس تلفنی داشته باشید، باید بر روی تب “Call Request” از نوار بالای صفحه کلیک کنید.»

در صورتی که بر روی گزینه “Call Request” کلیک کنید، باید به ترتیب اطلاعاتی مانند نام و نام خانوادگی، ایمیل، شماره موبایل، تاریخ تماس، زمان برقراری تماس، منطقه زمانی و بخشی که می‌خواهید با آن‌ها در ارتباط باشید را مشخص کرده و در نهایت بر روی گزینه “Save” در پایین و سمت راست تصویر کلیک کنید.
با انجام این کار درخواست پیام شما در زمان مشخص ثبت شده و تیم پشتیبانی بر اساس اطلاعاتی که در این بخش وارد کرده‌اید با شما تماس خواهند گرفت.

کلام آخر
بروکرهای بین‌المللی زیادی در سطح جهان فعال هستند، اما همه این بروکرها به ایرانیان اجازه نمی‌دهند که در پلتفرم آن‌ها فعال باشند. در این میان برخی از بروکرها خدمات خود را بدون مشکل در اختیار ایرانیان قرار می‌دهند؛ بنابراین ما باید در میان گزینه‌هایی که داریم، بهترین بروکر را برای فعالیت خودمان انتخاب کنیم.
ITBFX یک بروکر فعال است که درصد بالایی که از مشتریان آن را، ایرانیان تشکیل می‌دهند. پشتیبانی از زبان فارسی،‌هم در محیط پلتفرم و هم برای تیم پشتیبانی، کار با این بروکر را برای کسانی که به انگلیسی تسلط ندارند، ساده‌تر کرده است، البته توجه داشته باشید که با تغییر زبان پلتفرم از انگلیسی به فارسی علاوه بر ترجمه گزینه‌ها، جای آن‌ها نیز جابه‌جا می‌شود. درواقع با فارسی کردن محیط پلتفرم، منو سایت در سمت راست قرار می‌گیرد.
امیدواریم که با مطالعه این مقاله بتوانید به درستی تصمیم بگیرید که آیا این بروکر گزینه مناسبی برای شما خواهد بود یا خیر؟!
سوالات متداول

انواع حساب معاملاتی در بروکر ITB کدام هستند؟

ECN Classic، Standard و Nano

امکان واریز در بروکر به چه روش‌هایی وجود دارد؟

Crypto، Mony و صرافی One second

آیا احراز هویت در بروکر ITBFX اجباری است؟

مشتریان برای برداشت سرمایه از حساب خود که حتما به آن نیاز پیدا خواهند کرد، باید احراز هویت که شامل آپلود یک مدرک هویتی و یک کارت بانکی است را انجام دهند.

آیا در بروکر آی تی بی از زبان فارسی پشتیبانی می‌شود؟

بله؛ امکان انتخاب زبان فارسی برای محیط بروکر وجود دارد، علاوه بر این امکان ارتباط با تیم پشتیبانی به زبان فارسی نیز برای مشتریان فراهم شده است.

مشتریان بروکر باید از کدام پلتفرم معاملاتی استفاده کنند؟

به این مقاله امتیاز دهید

(۱۵۱ رای)

۴.۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *