خرید بازدید ایتا | خرید ویو ایتا

[ad_1]

یکی از روشهای افزایش بازدید ویو پست کانال در ایتا، سفارش بازدید است. شما میتوانید با استفاده از سرویس خرید بازدید ایتا، برای کانال خود به تعداد دلخواه بازدید سفارش دهید و آن را به‌صورت آنی و اتوماتیک دریافت کنید.

اگر به دنبال افزایش سین یا بازدید پست های کانال ایتا خود هستید، خدمات سین کانال ایتا سایت مارکتینگ 98 برای شماست. خرید بازدید ایتا با بهترین کیفیت و قیمت در پنل ایتا فعال شد.

خرید ویو ایتا

ویو یا view همان تعداد بازدیدی هست که پست شما توسط ممبر های کانال شما یا سایر ممبر ها در اپلیکیشن پیامرسان ایتا دیده شده است. هر چه تعداد ویو بالاتر باشد، یعنی پست شما پست بهتر و محبوب تری است.

قیمت خرید بازدید ایتا

برای هر 1000 بازدید کانال ایتا قیمت ( تومان )
بازدید 1 پست آخر کانال 15000
بازدید 5 پست آخر کانال 21000
بازدید 10 پست آخر کانال 30000
بازدید 20 پست آخر کانال 42000

همانطور که می‌بینید با خرید بازدید ایتا برای تعداد پست های بیشتر می‌توانید قیمت تمام شده بسیار کمتری پرداخت کنید، برای مثلا 1000 بازدید برای یک پست 15 هزار تومان می‌باشد ولی 1000 بازدید برای 5 پست آخر که در واقع می‌شود 5000 بازدید، تنها 21 هزار تومان!

مزایای خرید بازدید ایتا از سایت مارکتینگ 98

  • بازدید واقعی و با کیفیت
  • قیمت ارزان در سرتاسر ایران
  • پشتیبانی آنلاین
  • تحویل فوری

انواع خدمات ایتا

خرید سین کانال ایتا

اصطلاحا به تعداد ویو های یک پست، سین آن پست نیز گفته می شود که ترجمه کلمه seen یا (بازدید شده) انگلیسی می باشد. در واقع خرید سین و خرید ویو هر دو یک سرویس می باشند.

خرید بازدید پست کانال ایتا

شما می توانید هنگام خرید تعیین کنید که بازدید را برای 10 پست آخر خود یا 50 پست آخر می خواهید. بدین شکل شما لازم نیست سفارش های متعدد ثبت کنید و در وقت شما بسیار صرفه جویی می شود.

برای داشتن یک گروه یا کانال موفق در ایتا، نیاز به داشتن بازدید و ممبر زیاد است. بازدید و ممبر نشان‌دهنده تعداد افرادی هستند که پست‌های شما را مشاهده کرده‌اند و عضو گروه یا کانال شما شده‌اند. هرچه بازدید و ممبر بالاتر باشد، نشان می‌دهد که شما دارای جایگاه و اعتبار بالاتری هستید و محتوای شما جذاب و مفید است. همچنین، بازدید و ممبر بالا می‌تواند به شما در جذب تبلیغات، فروش محصولات و خدمات، افزایش درآمد و تاثیرگذاری بیشتر کمک کند.

پنل بازدید ایتا

شما می توانید با استفاده از پنل بازدید ایتا (ویو بگیر ایتا) برای پست های کانال خود بازدید 100 درصد واقعی سفارش دهید و متوجه بازدهی فوق العاده آن شوید. استفاده از این پنل می تواند بازدهی کسب و کار ایتایی شما را به شکل قابل توجهی بالا ببرد.

افزایش بازدید واقعی ایتا

تمام بازدید های این نرم افزار بصورت واقعی انجام می شوند و این فرصت طلایی برای کانال داران ایتایی فراهم شده تا پست های کانال ایتای خود را با شرایط فوق العاده تبلیغ کنند. شما می توانید با خیالی راحت با نرم افزار ویو بگیر ایتا در کمترین زمان ممکن سفارش خود را تحویل بگیرید.

بازدید واقعی یعنی چه؟

وقتی صحبت از بازدید واقعی می کنیم یعنی اینکه تمام کاربرانی که پست شما را مشاهده می کنند 100 درصد تضمین می شود که کاربران واقعی ایتا می باشند. به این ترتیب استفاده از خدمات واقعی می تواند بازده فوق العاده زیادی برای کانال شما داشته باشد.
پس از سفارش در صورت نیاز می توانید جزئیات بیشتر سفارش خود را از پشتیبانی برنامه دریافت کنید و مطمئن شوید که افراد واقعی پست شما را مشاهده کرده اند!

تمام امکانات پنل بازدید ایتا (خرید بازدید ایتا) :

✅امکان افزایش ویو پست کانال ایتا تا هزاران عدد و بدون محدودیت
✅بدون نیاز به وارد کردن پسورد و اطلاعات شخصی شما
✅عدم نیاز به شماره همراه شما
✅افزایش ویو بصورت کاملا واقعی
✅افزایش ویو برای انواع پست های کانال های ایتایی (عکس، متن، ویدیو، استیکرو..)
✅امکان پیگیری سفارشات از طریق پشتیبانی آنلاین
✅امکان خرید فالوور روبیکا
✅امکان خریدلایک روبیکا

پشتیبانی پنل بازدید ایتا چگونه است؟

پشتیبانی از تمام خدمات پنل فالوو و ممبر مارکتینگ 98 به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته انجام می گیرد و برای اطلاعات بیشتر قبل از خرید می توانید از طریق برنامه با کارشناسان ما تماس بگیرید.

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *