خرید روکش مبل بصورت اینترنتی

[ad_1]

خرید روکش مبل بصورت اینترنتی

نحوه خرید روکش مبل بصورت اینترنتی

خرید روکش مبل بصورت اینترنتی با کیفیت چگونه است؟

چگونه می شود كاور مبل را از طریق اینترنتی سفارش داد؟

چگونه در خرید اینترنتی به کیفیت محصول اعتماد کنیم؟

اگر قصد خرید اینترنتی کاور مبل را دارید به شما پیشنهاد می شود در این مقاله از سایت آتلاز کاور با ما همراه باشید تا به بررسی انواع کاور مبل و خرید اینترنتی آن ها بپردازیم.

کارایی روکش مبل

البته که همه ما دوست داریم مبلمان زیبا، تمیز و بدون لک داشته باشیم،اما چه کنیم؟ مبل را بعد از هر کثیفی باید شست؟ خیر، شما می توانید روکش مناسبی برای مبل های خود تهیه کنید. در واقع روکش های مبل می توانند از مبل شما در برابر لکه، خاک، خط و خش محافظت کنند. پس همیشه از کاور مبل استفاده کنید تا مبل های خود را زیبا و جذاب و به دور از هر کثیفی نگه دارید. تولید کنندگان کاور های مبل این محصولات را در انواع پترن ها و رنگ های گوناگون و زیبایی تولید می کنند شما با استفاده از این دسته از محصولات می توانید حال و هوای دکوراسیون خود را عوض کنید و روح تازه ای به آن ها ببخشید.

نکات قبل از خرید روکش مبل بصورت اینترنتی

برای خریدی هوشمندانه باید به نکاتی که در بخش ذیل به بیان آن ها می پردازیم توجه فرمایید.

انواع روکش مبل

برای داشتن انتخابی هوشمندانه ابتدا باید انواع کاور مبل را شناخت سپس با اطلاعات کامل درباره آن ها درصدد خرید آن ها برآمد.

انواع کاور مبل اعم از :

کاور مبل پارچه ای

کاورمبل ژلاتینی

کاور مبل چرمی

کاور مبل سه بعدی می باشد

اما دو دسته اصلی در کاور مبل ها :

کاور مبل پارچه ای

پیراهن مبل ژلاتینی می باشد که طرفداران این دو دسته زیاد است و هر کدام مزیت های برای خود دارند.

روکش مبل ژله ای و یا همان ژلاتینی

از نظر قیمتی کاورهای ژله ای قیمتی بالاتر از کاورهای پارچه ای دارند.در تولید این دسته از کاورها از طلق هایی نرم و شفاف استفاده می شود که از نگاهی دقیق تر جنس این طلق ها نیز از پلاستیک و PVC می باشد.

روکش مبل با قابلیت شستشو

کاورهای ژلاتینی قابلیت شستشو دارند اما جای هیچ نگرانی نیست چرا که نیاز به شستشوی مداوم ندارند در صورتی که لکه ای بر روی کاورهای ژلاتینی افتاده باشد شما می توانید تنها با یک دستمال مرطوب که روی لکه کشیده می شود آن را تمیز کنید.
مقاوم در برابر آب:بدیهی است که کاورهای ژلاتینی در برابر آب و هر نوع رطوبتی مقاوم هستند بر خلاف کاورهای پارچه ای که مقاومتی در برابر آب ندارند.

اندازه روکش

در هنگام خرید اینترنتی پیراهن مبل بهتر است قبل از ثبت سفارش خرید اندازه مبلمان خود را به طور دقیق به دست آورید تا بعدها دچار مشکلی نشوید.

کاور مبل پارچه ای

كاور مبل پارچه ای مطابق سلیقه ی افرادی می باشد که در استفاده از کاورهای مبل ژله ای دچار مشکل می شوند.منظور از مشکل در استفاده از کاور مبل ژله ای مواردی است که به شرح آن ها می پردازیم.

برخی از افراد در هنگام استفاده از کاورهای مبل ژله ای یا ژلاتینی از صدایی که هنگام نشستن و برخاستن از این كاورها در می آید احساس ناخوشایندی را برای افراد به وجود می آورد،هم چنین برخی دیگر از افراد در هنگام استفاده از این دسته کاورها احساس راحتی نمی کنند برخلاف روکش مبل پارچه ای که حالت راحتی نسبت به روکش های ژله ای دارند به طوری که شما نمی توانید تمام روز را از مبلمان خود استفاده نمایید اما هنگامی که از کاورهای پارچه ای استفاده می نمایید می توانید استفاده طولانی مدتی از مبلمان خود داشته باشید.

روکش مبل پارچه ایی با قابلیت شستشو

شستشوی روکش های پارچه ای به گونه ای است که باید این روکش ها را از مبل های خود درآورید و سپس دستی و یا با استفاده از ماشین لباس شویی آن ها را بشویید اما در کاورهای ژلاتینی می توانستید در اکثر مواقع هنگامی که کاور مبل روی مبل قرار دارد آن ها را تمیز کنید بدون درآوردن آن.

تفاوت روکش مبل ژله ایی و پارچه ای

برخلاف کاور ژله ای ،کاور پارچه ای ضد آب نیست اما در عوض باعث تعریق نمی شود.
چگونه در خرید اینترنتی به کیفیت محصول اعتماد کنیم ؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که شما هنگامی که از یک سایت معتبر سفارش خرید ثبت می کنید دیگر جای هیچ نگرانی نمی باشد

چرا که یک سایت معتبر باسابقه محصولی بی کیفیت ارائه نمی دهد و شما با اعتماد به سایت و شرکت صاحب سایت در واقع به محصولات تولید شده آن سایت نیز اعتماد می کنید.

شرکت آتلاز کاور با داشتن سابقه ای چندین ساله در تولید کاور مبل های مختلف در انواع رنگ ها و طرح ها،محصولات با کیفیتی را برای شما عرضه می نماید.

 

بخوانید : بهترین چیدمان مبل و تلویزیون در پذیرایی

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *