خرید پیراهن مبل در اصفهان

[ad_1]

خرید پیراهن مبل در اصفهان

سفارش و خرید پیراهن مبل در اصفهان

امروزه کمتر کسی پیدا می‌شود که در منزل خود مبلی نداشته باشد، معمولا از آنجایی که استراحت و نشست و برخواست روی مبل صورت می‌گیرد، امکان آسیب و کثیف شدن را خواهد داشت.

اما استفاده از انواع پیراهن مبل از آن‌ها محافظت کرده و طول عمرشان را افزایش می‌دهد. اما بهتر است در ابتدا به معرفی پیراهن مبل و سپس به چگونگی نحوه خرید پیراهن مبل در اصفهان بپرداریم.

 

معرفی شهر اصفهان

اصفهان ، مهد هنر و صنایع دستی می‌باشد که در قلب ایران جای گرفته است. شهری که مردمان آن با هوش و ذکاوت فراوان، وسایل مورد نیاز خود را، با هنر و دستان خود ساخته‌اند. این شهر با قدمتی طولانی، از بیشترین آثار تاریخی، هنری، مهماری و صنایع برخوردار است که توانسته در زمینه‌های مختلف از جمله تولید کاور مبل ، کارآمد باشد که در ادامه به توضیح بیشتری راجع به آن خواهیم پرداخت.

پیراهن یا روکش مبل چیست ؟

پیراهن مبل، وسیله‌ای است که می‌تواند از مبل در برابر انواع آسیب و آلودگی‌ها محافظت کرده و همچنین عیب و نواقصات مبلمان را پوشش دهد.

انواع پیراهن مبل در اصفهان

پیراهن مبل را عموما می‌توان به دو دسته پارچه‌ای و پلمیری(پلاستیکی) تقسیم کرد.

۱_ پیراهن مبل پارچه‌ای

بیشتر برای مبلمان راحتی و سنتی استفاده می‌شود. پیراهن مبل توسط پارچه‌هایی با انواع طرح و رنگ دوخته می‌شود، یعنی تنوع آنقدر زیاد است که می‌توان آن‌ را با دکوراسیون داخلی منزل شباهت داده و ترکیب کرد.

کاور مبل پارچه مربعی

پیراهن مبل پارچه‌ای شامل (پیراهن مبل تکه‌ای یا دکوراتیو، کشی، دامن دار و …) می‌باشد.

 

• روکش مبل تکه‌ای

یکی از معروف‌ترین رو مبلی‌ها می‌باشد که با نام‌های پیراهن مبل سه لایه، ترک، نانو ضد آب و حاضری نیز شناخته می‌شود‌. علت این که به آن تکه‌ای گفته می‌شود، این است که فقط بخش‌های اصلی مثل نشیمن، تکیه‌ گاه و قسمت‌های میانی مبلمان را پوشش می‌دهد. اما این که چرا با آن پیراهن یا کاور ضد آب، هم گفته می‌شود به دلیل آن است که از سه بخش تشکیل شده و باعث نفوذ ناپذیری در برابر مایعات می‌شود و تا حد زیادی بصورت نامحسوس آب را در خود جذب می‌کند. این نوع از کاور نیازمند اندازه گیری دقیق مبلمان نیستند، فقط دانستن ابعاد نشیمن و تکیه گاه کافی است.

• کاور مبل کشی(کشبافت)

از جنس پلی استر، که مختص پیراهن مبل است تهیه می‌شود. این نوع از پیراهن مبل به صورت آماده و حاضری بفروش می‌رسد چرا که فری سایز می‌باشد و برای تمامی سایز‌های مبل مناسب است. پیراهن مبل کشی با داشتن خاصیت الاستیکی به راحتی روی مبلمان قرار گرفته و تمامی بخش‌های مبل پوشش می‌دهد.

• پیراهن مبل دامن دار

مناسب برای مبلمان راحتی بوده و با خاصیت کشسانی بالا به‌خوبی روی مبلمان فرم می‌گیرند.

کاور مبل پارچه ایی

جنس این نوع پیراهن دولایه از نخ و پنبه می‌باشد. با ضخامت بالایی که دارد می‌تواند جهت جلوگیری از نفوذ گرد و غبار، حرفه‌ای عمل کند.

۲_ پیراهن مبل ژله‌ای

بخش عظیم زیبایی دکور به منبت کاری هنرمندانه روی دسته‌های مبل و پارچه‌های مخملی، ساتن و ابریشمی لطیف مبلمان بستگی دارد، اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که نمی‌خواهید لایه‌ی اصلی مبلتان پنهان شود بهتر است پیراهن مبل ژله‌ای یا به اصطلاح طلقی را تهیه کنید.

این نوع از پیراهن یا کاور مبل به دلیل شفاف بودن ظاهر مبل را نمی‌پوشاند و در عین‌حال به‌خوبی و بهترین نحو از آن‌ها محافظت می‌کند.

ضرورت استفاده از پیراهن مبل

تمامی افرادی که از پیراهن مبل استفاده می‌کنند حتما باید از کاور مبل استفاده کنند، تفاوتی هم ندارد مبل‌هایتان قدیمی هستند یا تازه، چرا که اگر قدیمی هستند بهترین روش برای پوشاندن عیوب و نواقصات مبل‌هایتان، پیراهن مبل است اما، مهم‌ترین دلیل برای استفاده از پیراهن مبل هزینه گزاف تهیه مجدد مبلمان است، و اگر حتی مبل‌هایتان را تازه خریداری کرده‌اید برای محافظت از آن‌ها در برابر انواع آلودگی و آسیب‌ها، توصیه ما تهیه پیراهن مبل است که به راحتی می‌توانید به سایت آتلاز کاور مراجعه کرده و برای خرید پیراهن مبل در اصفهان با هزینه بسیار اندک اقدام کنید. در ادامه به دیگر نکات مهم در رابطه با ضرورت استفاده از پیراهن مبل می‌پردازیم.

•  محافظت از مبل در برابر آسیب‌ها و آلودگی‌ها
•  افزایش طول عمر مفید پیراهن اصلی مبل
•  تمیز کردن و شستشوی راحت
•  پنهان کردن لایه‌ی قدیمی مبل

تنوع پیراهن مبل در بازار

فرقی ندارد که دنبال چه نوعی از پیراهن مبل هستید چرا که در هر سایز، طرح و رنگ دلخواه خود را می‌توانید از سایت آتلازکاور انتخاب و تهیه کنید. متنوع بودن پیراهن مبل به سایز و طرح آن محدود نخواهد شد، بلکه حتما به هنگام خرید به کیفیت و جنس آن نیز باید توجه کرد.

کلام آخر

همانطور که در مطلب به آن پرداختیم استفاده از پیراهن مبل، عمر مفید مبلمان افزایش خواهد داد، به این ترتیب شما نیز می‌توانید مدت زمان بیشتری و بدون داشتن دغدغه‌ی کثیف شدن مبل، از آن استفاده کرده و لذت ببرید.

در نهایت توصیه ما خرید پیراهن مبل در اصفهان است که با نهایت دقت و ظرافت در عین زیبایی وکیفیت بالا آن را تولید و توزیع می‌کنند که می‌توانید به راحتی بصورت آنلاین، در سایت آتلاز کاور سفارش خود را ثبت کنید.

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *