خرید پیراهن مبل در سمنان

[ad_1]

کاور مبل در سمنان

بهترین مرکز خرید پیراهن مبل در سمنان

شهر سمنان از شهرهای مرکزی ایران محسوب می‌شود و در جنوب رشته کوه البرز و شمال دشت کویر واقع است. نزدیکی این شهر به رشته کوه البرز و دشت کویر باعث شده که در برخی از روزهای سال هوای گرم و خشک و در برخی روزها هوای سردی داشته باشد. حتی ممکن است در برخی از موارد با وزش باد رو به رو شود.

برای همین است که بیشتر مردم سمنان روی نظافت منزل و مبلمان خود حساس هستند و می‌خواهند آن‌ها در مقابل آب و هواهای مختلف و رفت‌ و آمدها حفظ کنند. چاره این خواسته این است که برای مبلمان، از کاور یا پیراهن مبل استفاده شود.

اگر از اهالی این شهر می‌باشید و دغدغه این را دارید که کاور مبل مناسب با سلیقه خود را پیدا کنید و می‌خواهید در عین حال که باکیفیت است قیمت مناسبی داشته باشد، آتلاز کاور گزینه مناسبی برای شما خواهد بود‌. آتلاز کاور این امکان را برای شما ایجاد خواهد کرد که پیراهن یا کاور مبل مدنظر خود را پیدا کرده و سفارش دهید.

پیراهن مبل چیست؟

در سال‌های اخیر خرید مبل به دلیل هزینه‌های گران‌ بهایی که دارد به یکی از چالش‌های بزرگ تبدیل شده است.

هنگام خرید مبل باید برای مراقبت از آن عوامل مختلفی را در نظر بگیریم که یکی از این عوامل استفاده از پیراهن مبل است. در ادامه بیشتر با پیراهن مبل برای یافتن بهترین مرکز خرید پیراهن مبل در سمنان آشنا می‌شویم.

چرا باید از پیراهن مبل استفاده کنیم؟

امروزه ممکن است خیلی‌ها با خرید مبل گران قیمت با کیفیت بالا بخواهند که سال‌های طولانی از آن استفاده کنند. از طرفی انسان تنوع طلب ‌می‌باشد و همیشه به فکر این است که در خانه و محیط اطراف خود تغییر ایجاد کند. همچنین افراد بیشتر به دنبال این‌ هستند که از صرف هزینه‌های زیاد جلوگیری کنند.

پس با این اوصاف استفاده از پیراهن مبل بهترین گزینه است.

 

رنگ مناسب برای پیراهن مبل

در انتخاب پیراهن مبل رنگ آن را طوری انتخاب کنید که در صورت ایجاد تغییرات محیطی بتوانید آزاد عمل کنید.

بهتر است در انتخاب رنگ پیراهن مبل رنگی را انتخاب نمائید که بهتر بتوانید آن را با دیگر اجزای خانه ست کنید.

با توجه به این موضوع شما با رنگ‌هایی که بیشتر قابلیت ست شدن را دارند آشنا می‌سازیم.

• رنگ کرم برای پیراهن مبل

رنگ کرم یکی از بهترین رنگ‌هایی است که به راحتی با رنگ‌های دیگر هماهنگ می‌شود. این رنگ کلاسیک بیشتر با رنگ‌های قهوه‌ای سوخته، مشکی، آبی، خاکستری، زرشکی و قرمز ست می‌گردد.

• رنگ خاکستری برای پیراهن مبل

رنگ خاکستری یکی از رنگ‌های محبوب می‌باشد. رنگ خاکستری می‌تواند با بیشتر رنگ‌ها ست شود. اگر رنگ انتخابی شما خاکستری تیره است می‌تواند با دیوار و هر پرده‌ی روشنی ست شود ( آبی آسمانی، سفید، زرد، قرمز، بنفش) اما بالعکس اگر رنگ انتخابی شما خاکستری روشن است (طوسی) می‌توانید آن را به صورت جداگانه با رنگ‌های دیگر (سفید، سرمه‌ای، نارنجی، قرمز و سبز چمنی) هماهنگ کنید.

• رنگ سفید برای پیراهن مبل

رنگ سفید رنگی است که حس و حال روشنایی و پاکیزگی به خانه می‌دهد. این رنگ به راحتی با همه‌ی رنگ‌ها می‌تواند ست شود. در صورت انتخاب رنگ سفید برای پیراهن مبل بهتر است از پارچه‌ای استفاده کنید که جنس آن ضد لک باشد. در این حالت اگر کثیف شد مجبور نخواهید شد به فکر تعویض آن باشید.

• رنگ قهوه‌ای برای پیراهن مبل

در بین رنگ‌هایی با طیف قهوه‌ای، رنگ قهوه‌ای سوخته پیشنهاد می‌شود. رنگ قهوه‌ای سوخته بیشتر با رنگ‌های شتری، خردلی، گرم و سفید قابلیت ست شدن را دارد.

• رنگ شتری برای پیراهن مبل

رنگ شتری رنگی گرم است که با رنگ‌های آبی، مشکی، بادمجانی تیره، قرمز، سفید، نارنجی و قهوه‌ای بهتر ست می‌شود.
جهت خرید هر یک از کاور مبل‌های ذکر شده می‌توانید از طریق بهترین مرکز خرید پیراهن مبل در سمنان اقدام نمائید.

انتخاب بهترین پیراهن مبل

همانطور که گفته شد وقتی یک دست مبل می‌خریم به فکر محافظت و تمیز نگه داشتن آن هستیم. برای محافظت از روکش اصلی مبل و افزایش طول عمر آن بهتر است از پیراهن مبل استفاده کنیم.

پیراهن مبل از ساییدگی مبل و نشت مواد به آن جلوگیری می‌کند.

بهترین مرکز خرید پیراهن مبل در سمنان ارائه دهنده انواع کاور مبل با بهترین کیفیت می‌باشد.

انواع پیراهن مبل

• پیراهن مبل پارچه‌ای

از آنجایی که رویه‌ی اصلی همه‌ی مبل‌ها قابل شستن نیستند پس برای محافظت از مبل‌ها باید چاره‌ای اندیشید.

جهت محافظت از مبل‌ها در برابر آلودگی و نشستن گرد و غبار روی آن هنگام استفاده و یا اسباب کشی و همچنین ریختن مایعات یا مواد غذایی روی آن بهتر است از کاور یا پیراهن مبل پارچه‌ای استفاده کنیم.

چرا که پیراهن‌های پارچه‌ای قابلیت شستشو دارند و به راحتی پاک و تمیز می‌شوند.

جنس کاورهای پارچه‌ای معمولا از نخ و یا پلی استر می‌باشد.

از انواع پیراهن مبل پارچه‌ای می‌توان به پیراهن مبل تکه‌ای، پیراهن مبل دامن دار، پیراهن مبل فول استرچ، پیراهن مبل ال شکل و… اشاره کرد.

• پیراهن مبل ژلاتینی

در بهترین مرکز خرید پیراهن مبل در سمنان کاور ژلاتینی با بهترین کیفیت برای مبلمان شما وجود دارد. این نوع پیراهن مبل از آنجایی که جلوه‌ی مبلمان شما را نمی‌پوشاند، استفاده از آن بیشتر در میان مردم رایج است. پیراهن مبل ژلاتینی از عبور گرد و غبار و کثیفی به داخل مبل جلوگیری می‌کند.

در صورت کثیفی پیراهن‌های ژلاتینی می‌توان به راحتی آن‌ها را با یک دستمال مرطوب تمیز کرد. از معایب این نوع از پیراهن‌های مبل می‌توان به تعریق و ایجاد صدای ناهنجار به هنگام نشستن و برخاستن اشاره کرد. پیراهن‌های ژلاتینی بیشتر مناسب مبلمان استیل و سلطنتی است.

عوامل موثر بر قیمت پیراهن مبل

• تعداد مبل

• جنس پارچه پیراهن مبل

• قابلیت شستشوی پیراهن مبل

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *