خرید کاور مبل اینترنتی از اراک

[ad_1]

مرکز خرید پیراهن مبل در اراک

نحوه ی خرید کاور مبل اینترنتی از اراک

برای خرید کاور مبل اینترنتی از اراک چگونه اقدام کنیم ؟

پیشتر از این افراد برای این که مبلمان آن‌ها کثیف نشود از ملحفه‌هایی استفاده می‌کردند ، رفته رفته این ملحفه‌ها جای خود را به کاورهای مبل دادند.

امروزه تولید کاور مبل در سطح گسترده‌تری در حال انجام است ، از طرفی تنوع در طرح ، جنس و رنگ کاورهای مبل نیز افزایش یافته است.

جهت سفارش انواع کاور مبل می‌توانید از طریق سایت آتلاز کاور و یا شماره تماس‌های موجود تماس تماس گرفته و سفارشات خود را ثبت نمائید.

تعریف کاور مبل

اگر به دنبال تعریفی از کاور مبل هستید با ما همراه باشید.

کاور به معنای پوشش، رویه، پوشاندن، پیراهن و در کل به معنای پوشش مبلمان می‌باشد.

همچنین هر وسایل و اسباب موجود در خانه و یا محل کار نیز می‌تواند کاور مخصوص خود را داشته باشد.

چرا از کاور مبل استفاده می‌کنیم‌ ؟

دلیلی روشن دارد و دلیل آن این است همه وسایل به مرور زمان با قرار گرفتن در معرض نور خورشید و ذرات گرد و غبار فرسوده و کثیف می‌شوند.

ظاهر آنها تغییر می‌کند که مبل هم از این مورد جدا نیست حال راهی که برای جلوگیری از کهنه شدن و کثیف شدن آن وجود دارد استفاده از کاور مبل است.

استفاده از کاور مبل طول عمر مبل را افزایش می‌دهد وهمچنین زیبایی و تنوعی را در فضای داخلی خانه ایجاد می‌کند.

مقایسه کاور ژله‌ای با پیراهن مبل

پیراهن مبل عموما از جنس پارچه است ولی کاور ژله‌ای از پلیمر pvc یا از همان طلق‌های شفاف تولید می‌شوند.

پیراهن مبل چون شفاف نیست نمی‌توان پشت آن یا مبل را دید و ظاهر مبل کاملا پنهان می‌ماند اما کاور ژله‌ای که جنس آن از نایلون است ظاهر مبل را کاملا نمایان و آشکار می‌سازد و ظاهر مبل با چشم قابل

مشاهده است.

پیراهن مبل که از جنس پارچه است پس ضد آب نیست و آب از آن عبور می‌کند برعکس کاور ژله‌ای به خاطر داشتن جنس پلاستیکی ضد آب است و آب و مایعات را از خود عبور نمی‌دهد.

کاور مبل پارچه‌ای

همانطور که گفتیم جنس این نوع کاور از پارچه است.

هنگام خرید کاور مبل اینترنتی از اراک بهتر است راهنمایی بگیرید و جنس مرغوب انتخاب کنید چون این موضوع اهمیت بالایی دارد چرا که وقتی می‌خواهیم به خاطر تمیزی و رعایت بهداشت مدام آن را بشوییم

طرح و رنگ پارچه تغییری نکند.

مزیت استفاده از کاور پارچه‌ای
1 قابیلیت شستشو
2 متنوع بودن در طرح ورنگ
3 قابلیت ست شدن با دیزاین خانه
4 شکل ثابت در برابر حرارت ورطوبت
5 نرم و راحت و بدون صدا بودن آن

انواع کاور مبل پارچه‌ای

برای خرید کاور مبل اینترنتی از اراک می‌خواهیم شما را با انواع آن آشنا کنیم.
کاورهای پارچه‌ای در کل به دو دسته تکه‌ای و کامل تقسیم می‌شوند. کاورهای تکه ای به لحاظ زیبایی فقط قسمت‌هایی از مبل را که استفاده‌ی بیشتری از آن می‌شود می‌پوشانند. ولی نوع کامل آن که از اسم آن مشخص است از بالا تا پایین مبل را پوشش می‌دهد.

 

بهترین پارچه ها برای روکش پارچه‌ای پارچه‌های سنگین و طرح دار هستند چون از روی مبل جابه‌جا نمی‌شوند و دیرتر کثیف می‌شوند پس به هنگام خرید کاور مبل اینترنتی از اراک پارچه‌هایی که لیز و نازک هستند و به راحتی چروک می‌شوند را خریداری نکنید.

کاور مبل ژله‌ای

کاور مبل ژله‌ای مناسب مبل‌های سلطنتی و استیل است و از آنجا که به خاطر جنس شفاف و نایلونی آن ظاهر مبل قابل رویت است بهتر است برای مبل‌های پذیرایی استفاده شود.

کاورهای ژله‌ای برای مبل‌های راحتی مناسب نیستند و استفاده از آن برای مبل‌های راحتی دوام بالایی ندارد.

این نوع کاور‌ها اگر از جنس مرغوب تولید شوند ضد اشتعال و ضد خش هستند که به هنگام خرید کاور مبل اینترنتی از اراک با کارشناسان آن‌ها مشورت کنید و کاوری با جنس خوب و مقاوم خریداری کنید.

از ایرادات این کاور می‌توان به عرق گیر نبودن آن هنگام نشستن طولانی مدت روی آن و ایجاد صدا اشاره کرد.

کلام آخر

در آخر می‌توان گفت که ما به استفاده از مبل عادت کرده‌ایم ، به عبارتی استفاده از مبلمان به گونه‌ای در بین مردم جا افتاده است که نمی‌توان آن را از دکوراسیون داخلی خانه جدا کرد.

مبل جدا از آنکه برای نشستن میهمانان استفاده می‌شود ما خودمان روی آن :

1- لم داده کتاب می‌خوانیم

2- تلویزیون تماشا می‌کنیم

3- غذا میخوریم و میخوابیم

همچنین کسانی که حیوانات خانگی دارند استفاده‌ی دو چندانی از مبل را دارند ، پس ضرورت استفاده از کاور یا پیراهن مبل را برای ما دو چندان می‌کند و ما را از هزینه‌های سنگین خرید و تعمیرات مبل نجات می‌دهد.

استفاده از کاور و روکش مبل برای کسانی که مبلمانشان قدیمی و فرسوده شده است و هزینه خرید مبل‌های گران قیمت امروزی را ندارند و از پس هزینه سنگین تعمیرات آن برنمی‌آیند هم باعث ایجاد تنوع در

محیط خانه می‌شوند و زیبایی و صفای خانه را دو برابر می‌سازند و هم باعث می‌شوند عیب و ایرادات مبل‌هایشان پوشانده شود.

بهترین مرکز خرید پیراهن مبل در اراک

اراک جزو کلان شهرهای ایران و همچنین بزرگترین شهر مرکزی ایران می‌باشد. از لحاظ تعداد جمعیت نیز هجدهمین شهر پرجمعیت ایران محسوب می‌شود. بافت کلی شهر اراک می‌تواند به دو منطقه بالای شهر و پایین شهر تقسیم گردد. مناطق میانی این دو بافت دارای ساختمان‌های تجاری و مهم‌ترین مراکز خرید می‌باشند. اندیشه، کرهرود، شهدای صفوی، رودکی و سجادیه می‌توانند نمونه‌هایی از محلات شهر اراک باشند. بیشتر انواع پیراهن‌های مبل از جنس چرم و یا دکوراتیو می‌توانند برای مناطق میانی شهر اراک و بالای شهر مناسب باشند. زیرا حالت رسمی‌تر و مجلل‌تری را به فضا می‌بخشند.
آتلاز کاور
مجموعه آتلاز کاور همواره در تلاش است که با ارائه با‌کیفیت‌ترین پیراهن‌های مبل، اعتبار مشتریان خود را نسبت به مجموعه حفظ نماید. مجموعه آتلاز کاور همواره از پارچه‌هایی با جنس‌های مرغوب استفاده می‌کنند و به جهت تولید پیراهن‌های مبل ژله‌ای یا طلقی نیز از بهترین نوع آن بهره می‌برند تا در هنگام شستشو پیراهن مبل، دچار آسیب نشود.

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *