سوبا M4 سه میلیاردی شد – گار نیوز

به تازگی نسخه های پلاک ملی سوبا M4 توسط فردا موتورز به مشتریان تحویل داده شده اند. حال با آغاز تردد این خودروی مونتاژی در جاده های کشور، آگهی های فروش نسخه های صفر کیلومتر سوبا M4 در سایت های خرید و فروش خودرو منتشر شده است.

به گزارش گار نیوز، سوبا M4 یا فردا M4 را می توان یکی از خاص ترین خودروهای چینی دانست که اخیراً پایش به بازار ایران باز شده است. قیمت کارخانه ای این خودرو توسط فردا موتور ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون در نظر گرفته شده که قیمت بازارش پس از تحویل اولین سری های این ون لوکس چینی به حدود ۳ میلیارد رسیده است.
سوبا M4 جدیدترین محصول شرکت فردا موتورز است که در کارخانه سمنان این خودروساز خصوصی مونتاژ می شود. چندی پیش هم اولین سری از سوبا M4 به عنوان خودروی تشریفات سران در ایران اکسپو حضور داشت و خبرهای زیادی در این زمینه منتشر شد. سوبا M4 تنها خودروی تشریفانی و خانوادگی 7 نفره در ایران است که به تازگی با پلاک ملی به خیابان ها آمده و جایگاه جدیدی را برای نشان FMC و فردا موتورز فراهم کرده است.
این خودرو به پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژر TGDi مجهز است که با فناوری میتسوبیشی-شنیانگ 195 اسب بخار قدرت را با گشتاور 280 نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده M4 از نوع 7 سرعته اتوماتیک دو کلاچه تَر (W-DCT) است که توان را به چرخ های جلو می رساند. سوبا M4 فردا موتورز که بیشترین فضای کابین را در اختیار سرنشینان قرار می دهد به 8 کیسه هوای 12 نقطه ای، صندلی های ردیف اول و دوم برقی، گرمکن و سردکن اتوماتیک صندلی های جلو و عقب، فرمان کمکی برقی، سقف پانورامای برقی، نور پردازی کابین، درِ صندوق عقب برقی با سنسور حرکتی پا، آینه حساس به نور، نمایشگر لمسی، دوربین 360 درجه، ترمز پارک برقی، اتوهلد، رادار خط خوان تطبیقی، اخطار برخورد از جلو، رادار نقطه کور، رادار DOW، تنظیم حالت رانندگی، پشت سری های فرست کلاس، تهویه اتوماتیک با پنل مستقل ردیف عقب، تریم داخلی چرم، فناوری LED چراغ ها، خروجی های شارژر USB در سه ردیف، دوربین ثبت وقایع، شیشه های دودی عقب، نور بالای اتوماتیک، سنسور نور، سنسور باران، رینگ آلومینیومی 18 اینچی، سامانه استارت استاپ اتوماتیک، کروز کنترل، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی و… مجهز است.
]]>منبع: آخرین خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *