قرعه کشی تلگرامی | نحوه قرعه کشی در کانال تلگرام

[ad_1]

مدیران کانال‌ها از این پس می‌توانند در کانال تلگرام خود قرعه‌کشی آنلاین برگزار کرده و جایزه ای را بین اعضای کانال و گروه تلگرام خود پخش کنند. این کار علاوه بر تبلیغ کانال، موجب جذب ممبر های جدید و تشویق عضو های قبلی خواهد شد.

اخیرا قرعه‌ کشی اینستاگرام و قرعه کشی در تلگرام، روبیکا و ایتا بسیار محبوب شده، ولی تا پیش از این راهی برای برگزاری قرعه کشی و انتخاب رندوم برنده در تلگرام به شیوه‌ای قابل اطمینان و شفاف وجود نداشت. از امروز، تلگرام این مشکل را برطرف خواهد کرد. بدین صورت، میلیون‌ها کاربر می‌توانند هدیه‌هایی مانند اکانت پرمیوم تلگرام دریافت کرده و تلگرام منصفانه بودن این پروسه را تضمین می‌کند.

نحوه قرعه کشی در تلگرام

قرعه کشی در تلگرام با دو روش قابل انجام است قرعه کشی از طریق خود ابزار premium giveaway و روش دوم با ربات قرعه کشی تلگرام، هر کدام از این روش ها مزیت های خاص خودشان را دارند که به آنها اشاره خواهیم کرد

قرعه کشی تلگرامی Telegram Giveaways

کاربران نسخه پریمیوم تلگرام اکنون می‌توانند از طریق قابلیت جدید Giveaways به اعضای کانال خود هدیه دهند. این هدایا به‌صورت تصادفی به اعضای کانال اهدا می‌شود.

قابلیت جدید Giveaways راهکاری جدید برای تبلیغ کانال‌ و جذب اعضای جدید از طریق قرعه کشی تلگرامی است قرعه کشی و انتخاب برنده بین اعضای کانال یکی از رویکردهای محبوب در شبکه‌های اجتماعی است.

نحوه قرعه کشی در کانال های تلگرامی

ادمین های کانال‌ها می‌توانند تنها با چند کلیک، قرعه‌کشی تلگرامی را برگزار کنند. تلگرام با توجه به قوانین تنظیم شده، برنده‌ها را به طور تصادفی از کانال تلگرام انتخاب کرده و جایزه ها را بین آن‌ها پخش می‌کند. برندگان قرعه‌کشی‌، جایزه های خود را دریافت خواهند کرد.

قرعه کشی در تلگرام

البته این ویژگی برای صاحبانی که اشتراک پرمیوم دارند در دسترس است. افرادی که اکانت پرمیوم تلگرام را دارند می توانند از طریق قابلیت جدید Giveaways به اعضای کانال خود هدیه دهند. برای خرید تلگرام پرمیوم کلیک کنید.

برندگان قرعه‌کشی‌، لینکی شامل کدهای جایزه دریافت خواهند کرد. این کد، مدرک تاییدی برای برنده شدن در قرعه‌کشی حساب می‌شود. هر کد قرعه کشی ، شامل یک جایزه خواهد بود، برگزار کننده مسابقه تلگرامی ممکن است به منظور هیجان‌انگیزتر کردن قرعه‌کشی، جوایز دیگری (مانند یک دستگاه پراید سایپا) نیز اضافه کرده باشد.

قرعه کشی تلگرام

برگزار کننده‌ی قرعه‌کشی تلگرام، علاوه بر تعداد برندگان و مدت زمان برگزاری مسابقه تلگرامی، می‌تواند تعیین کند تمامی ممبر و فالوورها یا فقط اعضای جدید در قرعه‌کشی شرکت داده شوند. همچنین می‌توان تعیین کرد که تنها کاربران ایرانی یا برخی کشورها و یا فقط کاربرانی که در چند کانال مشخص شده عضو هستند، اجازه‌ی شرکت در قرعه‌کشی را داشته باشند.

اموزش قرعه کشی در تلگرام

تمامی کانال‌ها با هر سطحی از حمایت، می‌توانند قرعه‌کشی تلگرامی را برگزار کنند. برای این کار به صفحه‌ی اطلاعات کانال > آمار > حمایت‌ها مراجعه کنید.

ربات قرعه کشی تلگرام

قرعه کشی در تلگرام با استفاده از ربات ساده است. با ربات قرعه کشی تلگرام می توانید بین اعضای کانال و گروه خود به راحتی مسابقه و قرعه کشی برگزار کنید و انتخاب برنده را رندوم و تصادفی انجام دهید

این ربات مخصوص قرعه کشی در گروهها و کانال های تلگرام میباشد همچنین قرعه کشی اینستاگرام بر اساس فالور و لایک و کامنت میباشد.

ربات قرعه کشی تلگرام

ربات قرعه کشی تلگرام رایگان چه امکاناتی دارد؟

بعد از اتمام مسابقه، ربات قرعه کشی تلگرام بین برندگان یک عضو یا بیشتر را به عنوان برنده انتخاب می نمایید. تمام مراحل توسط ربات هوش مصنوی تلگرام انجام میشود و برنده به صورت کاملا عادلانه انتخاب میشود.

  • ✅اختصاص دادن ردیف شانس به ازای دعوت هر کاربر
  • ✅ امکان قرعه کشی بر اساس ردیف های شانس کاربران
  • ✅ حذف ردیف های شانس کاربر پس از برنده شدن در قرعه کشی
  • ✅ تشخیص عضو بودن کاربر در کانال و فعال بودن در ربات قبل از اعلام نتیجه قرعه کشی
  • ✅ حذف زیرمجموعه های کاربر برنده شده در صورتی که از کانال لفت داده باشد
  • ✅ حذف زیرمجموعه های کاربر برنده شده در صورتی که ربات را بلاک کرده باشد
  • ✅ دریافت لیست کاربران به همراه اطلاعات آنها به صورت فایل html

قرعه کشی تلگرام پرمیوم رایگان

برای دریافت تلگرام پرمیوم رایگان، می‌توانید تا قبل از تاریخ ۱۳ نوامبر (۲۲ آبان) در قرعه‌کشی تلگرام موسس و مدیرعامل تلگرام شرکت کنید. اگر در حال حاضر اشتراک پرمیوم دارید نیز می‌توانید در قرعه‌کشی شرکت کرده و در صورت برنده شدن، هدیه را به یکی از دوستان خود بدهید.

کانال‌ها در ازای هر اشتراکی که هدیه بدهند، علاوه بر به دست آوردن مشترکین جدید، ۴ امتیاز دریافت خواهند کرد. این امتیاز ها، قابل انتقال نبوده و تا پایان زمان اشتراک هدیه داده شده، در کانال اعمال خواهند شد. امتیاز های دریافت شده می‌توانند برای آزاد کردن استوری، رنگ‌های سفارشی و موارد دیگر استفاده شوند.

کانال قرعه کشی در تلگرام

با عضویت در کانال قرعه کشی تلگرام از جدیدترین مسابقات، قرعه کشی و کمپین ها با خبر شده و می توانید در قرعه کشی ps4 و آیفون پرو 13 شرکت کرده و برنده جایزه های بزرگ شوید

لینک کانال قرعه کشی

نظرات و پیشنهاد شما؟

شما با کدام روش قرعه کشی تلگرام خود را انجام می دهید ابزار گیواوی تلگرام یا ربات قرعه کشی، نظرات و تجربه خود را با ما و دیگر کابران به اشتراک بزارید.

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *