قرعه کشی میهن امروز + اسامی برندگان قرعه کشی میهن امشب

[ad_1]

قرعه کشی میهن با کلی جایزه بزرگ شروع شد برای شرکت در قرعه کشی لبنیات میهن کد 11 رقمی درج شده بر روی هر یک از انواع محصولات پنیر، ماست، شیر و دوغ به سامانه پیامکی 10005358 ارسال کرده و در قرعه کشی میهن شرکت کنید.

راهنمای مقاله

قرعه کشی میهن امروز

قرعه کشی میهن هر روز انجام میشود و هر روز یک برنده 50 میلیونی به همراه دارد قرعه کشی میهن امروز در پیج اینستاگرام میهن فود mihanfood برگزار میشود جهت شرکت در مسابقه اینستاگرامی پیج را فالو کنید.

اسامی برندگان قرعه کشی میهن امشب

لیست اسامی برنده قرعه کشی بزرگ لبنیات میهن امشب و هر روز می تونید از این سایت چک کنید چنانچه در این مراحل جزو برندگان قرعه کشی نبودید با ارسال کدهای جدید شانس خودتون رو برای برنده شدن افزایش دهید. اسامی برندگان قرعه کشی میهن ۱۴۰۲ در جدول زیر قابل مشاهده است

قرعه کشی اینستاگرام میهن توسط برنامه قرعه کشی مارکتینگ 98 انجام میشود

اسامی برندگان قرعه کشی میهن امشب

قرعه کشی لبنیات میهن

قرعه کشی بزرگ لبنیات میهن، جشنواره ­ای پر از محصولات خوشمزه و لذیذ که شما را به جایزه­ ی بزرگ 50 میلیون تومانی می رساند. هر روز قرعه کشی داریم و هر روز یک برنده 50 میلیونی داریم. جشنواره از یکم آذر ماه 1402 شروع شده و مرحله قرعه کشی دوم بهمن ماه 1402 برگزار خواهد شد.

شرکت میهن

شرکت میهن یک شرکت صنایع غذایی ایرانی است که در زمینه تولید بستنی، آب‌میوه و فراورده‌های لبنی فعالیت می‌کند. این شرکت در سال ۱۳۵۴ خورشیدی توسط ایوب پایداری در تهران پایه‌گذاری شد. این مجموعه، بزرگ‌ترین تولیدکننده بستنی و لبنیات در ایران به‌شمار می‌رود که حاصل تلاش پرسنل «شهر بستنی میهن» است. تولیدات این شرکت شامل پنیر، کره، شیر، خامه، ماست، دوغ، انواع بستنی و آبمیوه است.

پخش زنده قرعه کشی میهن

قرعه کشی میهن هر شب بصورت زنده در پیج اینستاگرام Mihanfood@ پخش خواهد شد. جهت شرکت در قرعه کشی زنده و لایو میهن وارد پیج اینستاگرام این شرکت شوید.

پخش زنده قرعه کشی میهن

آخرین قرعه کشی میهن

آخرین قرعه کشی بزرگ لبنیات میهن چهارشنبه برگزار شد قرعه کشی بعدی (مرحله سی و پنجم دوره قرعه کشی) فردا روز ساعت 18:00 از طریق اینستاگرام پخش خواهد شد فیلم قرعه کشی در می تونید از اپارات مشاهده کنید
میهن قراره هرروز یک چک 50میلیونی جا.یزه بده؟ هر کد، یه شانس برنده شدن براى يه چک 50 میلیون تومنی !! فقط كافيه شانستو امتحان كنى.

جشنواره بزرگ بستنی های پریما

قرعه کشی میهن

جشنواره بستنی های طلایی و ارزنده پریما میهن با جوایز ویژه برای شما هم میهنان عزیز. قرعه کشی بزرگ به همراه 5 دستگاه BMW120i و یک جایزه 70 میلیون تومانی به ازای هر روز.

قرعه کشی میهن

این جشنواره از ابتدای بهمن 1402 آغاز خواهد شد و شما هم میهنان عزیز می توانید با خرید هر یک از انواع بستنی های پریما میهن شامل پریما گلد، پریما دابل چاکلت، پریما وانیلی، پریما دارک می تونید در قرعه کشی شرکت کنید.

قرعه کشی و مسابقات میهن

جدیدترین قرعه کشی میهن و مسابقات این شرکت را در این صفحه به اطلاع شما خواهیم رساند. با شرکت در جشنواره ها، نظرسنجی و مسابقه های جایزه دار میهن از هدایای ارزنده و ویژه نقدی و غیرنقدی بهره مند خواهید شد.

چالش مسابقه میهن گرد

با پاسخ صحیح به پرسش مطرح شده در چالش های مسابقه اینستاگرامی میهن گرد در قرعه کشی 5 کارت هدیه 2 میلیون تومانی شرکت کنید. شما باید در صفحه اینستاگرام میهن و زیر پست مربوط به هر چالش جواب آن را کامنت نمایید.

به عنوان راهنمایی نیز چند سرنخ در ویدیو داده می شود تا بتوانید راحت تر پاسخ را پیدا کنید. جهت ورود به صفحه اینستاگرام این مجموعه و شرکت در قرعه کشی چالش های مستند مسابقه میهن روی دکمه «مشاهده» کلیک کنید.

قرعه کشی روزانه لبنیات میهن

با خرید محصولات لبنیات میهن که شامل انواع ماست،‌‌ پنیر‌، دوغ، شیر و… است، می‌توانید در قرعه کشی روزانه شرکت کنید و‌‌‌‌ برنده چک 50 میلیون تومانی شوید. برای داشتن شانس در این قرعه کشی کافیست کد 11 رقمی روی محصولات را به سامانه 10005358 ارسال کنید. توجه داشته باشید که باید بسته‌بندی محصولات را تا پايان زمان تحويل جایزه نزد خود نگه دارید. برندگان هر روز ساعت 18 از طریق لایو اینستاگرامی معرفی خواهند شد. برای مشاهده جزئیات بیشتر وارد پیج اینستاگرام میهن شوید.

مسابقه اینستاگرامی آبی یا قرمز میهن

با اعلام هواداری خود از تیم استقلال یا پرسپولیس در پست اینستاگرامی میهن درباره این مسابقه و تگ کردن یکی از دوستان خود می‌توانید در قرعه کشی یکی از 4 جایزه نقدی 10 میلیون تومانی شرکت کنید. برای مشاهده این پست در اینستاگرام شرکت صنایع غذایی میهن عضو شوید.

نحوه شرکت در قرعه کشی پنیر میهن

قرعه کشی میهن باعث به وجود‌آمدن رقابت سالم در میان برند های لبنیاتی شده‌است. برای شرکت در قرعه کشی پنیر میهن باید کد درج شده روی پنیرهای میهن را به شماره ۱۰۰۰۵۳۵۸ پیامک کنید.

قرعه کشی میهن

قرعه کشی میهن و افزایش فالوور اینستاگرام

قرعه کشی میهن تاثیر زیادی بر برندینگ این محصول گذاشته‌است. بنا بر شواهد برند میهن در دوره جدید با هدف‌گذاری متفاوت تصمیم گرفته بر روی چهار محصول خود بیشتر از بقیه محصولات سرمایه‌گذاری و بر روی آن‌ها تبلیغات انجام دهد. از سوی دیگر، تبلیغات گسترده تلویزیونی و برگزاری قرعه کشی میهن برای بستنی خود و همچنین برگزاری مسابقه اینستاگرامی برای افزایش فالوور سبب شده تا نرخ رشد فالوئر و تعامل کاربران صفحه میهن افزایش چشم‌گیری داشته‌باشد.

نام اولین برند لبنیات که به ذهن خریداران خطور می‌کند

در یک نظرسنجی تلگرامی از کاربران پرسیده شده که نام اولین برند صنایع لبنی که به ذهن آن‌ها خطور می‌کند، چیست. کاله با ۴۷%، میهن با ۲۱% و پگاه با ۱۸% جزو بهترین و با کیفت ترین برند لبنیاتی ایران هستند.

رامک مسابقه برگزار می‌کند

برند رامک تمرکز خود را بر روی مسابقه، قرعه‌کشی، پست‌های تعاملی و… گذاشته تلاش می‌کند که از این طریق کاربران را به سمت خود جلب کند. بخشی از نرخ تعامل بالای صفحه اینستاگرام این برند به دلیل برگزاری این قرعه‌کشی‌ها است.

قرعه کشی صباح ۱۴۰۲

صباح و پنیربازی! برند صباح در یک ماه گذشته بیش از ۹۰ درصد فعالیت‌های خود در اینستاگرام را بر روی پنیرهای خود گذاشته‌است و انواع و اقسام پنیرها را تبلیغ و پروموت می‌کند. پنیر لاکتیکی، پنیر بلغاری، پنیر پروسس، پنیر سفید، پنیر خامه‌ای و… از جمله این پنیرها هستند.

قرعه کشی صباح

همچنین صباح با شخصیت پردازی و خلق کاراکتر «گاو عروسکی» توانست برند خود را به نوعی در ذهن مخطبان تداعی کند.

تبلیغات در اینستاگرام این برند برای پنیر لاکتیکی است که صباح درباره آن توضیحات منحصر به فردی اعلام می‌کند. در تبلیغات پنیر لاکتیکی صباح این نکات ذکر می‌شود که در جذب مصرف‌کنندگان بسیار موثر است: «پنیر لاکتیکی یه پنیر سنتی کم چرب و کم نمکه که برای اولین بار توسط صباح تولید شد و در تولیدش از هیچ گونه ماده افزودنی و چربی گیاهی استفاده نمیشه ولی طعم و عطر اون مورد پسند و دلخواه اکثریت جامعه است و انتخاب خوبی برای ورزشکاران و کسانی است که به تازگی رژیم غذایی رو شروع کردن.

سوالات متداول قرعه کشی میهن

چطور در قرعه کشی میهن شرکت کنیم

فرایند شرکت در قرعه کشی میهن ساده است 1. خرید محصولات میهن 2. ارسال کد قرعه کشی 3. دریافت پیامک تایید 4. مشاهده لیست برندگان قرعه کشی

آیا قرعه کشی میهن واقعی است؟

تمام قرعه کشی هایی که در پیج اینستاگرام میهن توسط برنامه قرعه کشی مارکتینگ 98 انجام می شود واقعی است و انتخاب برنده ها تصادفی و آنلاین انجام میشود.

نحوه ارسال کد قرعه کشی میهن چگونه است؟

برای شرکت در قرعه کشی لبنیات میهن کد 11 رقمی درج شده بر روی هر یک از انواع محصولات پنیر، ماست، شیر و دوغ به سامانه پیامکی 10005358 ارسال کرده و در قرعه کشی میهن شرکت کنید.

پخش زنده قرعه کشی میهن در کدام شبکه است؟

قرعه کشی میهن هر شب بصورت زنده در پیج اینستاگرام Mihanfood@ پخش خواهد شد. جهت شرکت در قرعه کشی زنده و لایو میهن وارد پیج اینستاگرام این شرکت شوید.

آیا پنیر میهن قرعه کشی دارد و کد قرعه کشی کجاست؟

انواع پنیرهای میهن در قرعه‌کشی وجود دارند و کد ۱۲ رقمی قرعه‌کشی بر روی محصول درج شده‌است.

نحوه استعلام کدهای ارسال شده شرکت میهن چگونه است؟

استعلام و ثبت کدهای قرعه کشی به وب سایت www.mihan-food.com امکان پذیر است.

در صورت ناخوانا بودن کد قرعه کشی بر روی محصول باید چه کار کرد؟

در صورت ناخوانا بودن کد قرعه کشی، عکس کد قرعه کشی محصول را از طریق واتساپ به شماره 09018010853 خدمات مشتریان میهن ارسال کنید. تا بررسی شود.

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *