نحوه خرید کاور مبل در تبریز

[ad_1]

سفارش آنلاین پیراهن مبل در تبریز

نحوه خرید کاور مبل در تبریز چگونه است ؟

در این مقاله یرای مشتریان عزیزمان در تبریز نحوه خرید کاور مبل در تبریز را ارائه خواهیم داد

ابتدا با کاور مبل آشنا می شویم

کاور مبل چیست؟

روکش مبل یکی از پرکاربردترین ابزاری‌هایی است که برای حفاظت از مبل به کار برده می‌شوند و از فرسودگی مبل جلوگیری می‌کنند و شما را از هزینه‌های سنگین خرید و تعمیرات مبل نجات می‌دهند.

کاور مبل با توجه به سلیقه مصرف کننده و نوع مبلمان در انواع مختلفی طراحی و تولید می‌شود. برای پی بردن به نحوه خرید کاور مبل در تبریز باید انواع کاور مبل را بشناسیم.

نحوه خرید کاور مبل در تبریز چگونه است ؟

برای آشنایی با نحوه خرید کاور مبل در تبریز این سوال پیش می آید که کاور مبل پارچه ای بهتر است یا ژله ای؟
باید بگوییم که این موضوع کاملا به شما بستگی دارد و سلیقه‌ای است اما می‌توان با توجه به موارد زیر نیز انتخاب صحیحی داشت.
– طرح مبلمان
– جنس کار
– ضد تعرق بودن
– قابلیت شستشو
– ضد آب و ضد ضربه بودن

چرا باید از کاور مبل استفاده کرد؟

طبیعتا در این خصوص دلیل‌هایی وجود دارد که افراد ترغیب می‌شوند تا از کاورهای مبل استفاده کنند ، از جمله این دلایل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

– محافظت از مبل در برابر آلودگی
– تنوع دادن به دیزاین خانه
– جلوگیری از دیده شدن رویه مبل فرسوده شده
– تمیز کردن و شستشوی راحت

برای روکش مبل از پارچه‌های ساده استفاده کنیم یا طرح دار؟

استفاده از پارچه‌های ساده با رنگ‌های سفید و خاکستری فضای داخل خانه را دلباز و دلنشین می‌کند اما اگر برا دوخت کاور از‌پارچه‌هایی با طرح شلوغ استفاده کنیم فضای داخل خانه کسب کننده به نظر می‌رسد.

آشنایی با نحوه خرید کاور مبل در تبریز و قیمت محصول

قیمت محصول به جنس و طرح و نوع کاوری که انتخاب می‌کنید بستگی دارد. بهتر است هنگام خرید به دنبال جنس و کار مرغوب باشید تا کاور عمر طولانی‌تری داشته باشد شاید قصد داشته باشید که محصول مورد نظر را ارزان‌تر خریداری نمایید که در این صورت کاور مبل شما کیفیت و عمر کافی نخواهد داشت.

انواع کاور مبل

در بحث خرید پیراهن مبل باید درباره انواع کاور مبل اطلاعات لازم را به دست آورید تا در آخر بتوانید کاور مبلی مناسب و درخور خریداری نمایید ، پس با ما همراه باشید.

• کاور مبل پارچه‌ای

یکی از انواع کاورهای مبل ، روکش‌های پارچه‌ای هستند که طرفداران زیادی را برای خود به دست آورده است.
این نوع از کاور‌ها زیبایی و جلوه‌ای خاص را به مبلمان شما هدیه می‌دهند و برای خانه‌هایی که بچه کوچک و خردسال دارند ، گزینه مناسبی می‌باشد چرا که در دوخت آن از پارچه‌هایی که جنس آن نرم و لطیف است استفاده می‌شود و معمولا جنس آن‌ها از نخ و پلی استر می‌باشد.

کاور مبل پارچه‌ای
این نوع از کاورها را می‌توان هم به صورت دستی و هم با استفاده از ماشین لباسشویی شست پس نگران کثیف شدن آن‌ها نباشید چرا که به راحتی می‌توانید آن‌ها را بشویید.
درانتخاب خرید کاور مبل پارچه‌ای به جنس و طرح آن دقت کنید تا هنگام شستشو رنگ و طرح آن تغییر نکند‌.

• کاور مبل ژلاتینی

این نوع از کاور که به روکش ژله‌ای نیز معروف است از پلیمر pvc ساخته شده است و بهترین گزینه برای مبل‌های استیل و سلطنتی می‌باشد. کاورهای ژلاتینی از ورقه‌های شفاف ساخته شده‌اند و برای افرادی که می‌خواهند ظاهر مبل خودشان را حفظ شود گزینه مناسبی است.

کاور مبل ژلاتینی
از دیگر مزیت‌های این نوع از کاور‌ها می‌توان گفت که آن‌ها از ورود گرد و خاک و هر گونه کثیفی جلوگیری می‌کنند و همچنین اگر این کاورها کثیف شوند به راحتی می‌توانید آن‌ها را تمیز کنید.

• کاور مبل تکه‌ای

یکی دیگر از کاور هایی که به منظور جلوگیری از فرسودگی و کثیف شدن مبل به کار می‌رود ، کاور مبل مدل تکه‌ای است.

کاور مبل تکه ایی

برای افرادی که می‌خواهند فقط قسمت‌هایی از مبل که استفاده بیشتر از آن می‌شود را بپوشانند ، گزینه مناسبی است و لازم به ذکر است که نگران جابه‌جایی و سرخوردن کاور نباشید

چرا ؟

چون به این منظور در این نوع کاور از بند ، چسب و زیپ استفاده شده است.

• کاور مبل چرم

این نوع کاور در دو نوع چرم مصنوعی و چرم طبیعی در بازار وجود دارد و در رنگ‌های قهوه‌ای ، مشکی ، زرد ، زرشکی و… موجود می‌باشد. تمیز کردن کاور مبل چرم نیز به راحتی با یک دستمال نمدار امکان پذیر است.

اگر هنگام خرید کاور یا روکش مبل ایده و انتخاب خاصی ندارید و تصمیم گیری در مورد جنس کاور برای شما دشوار است چه باید بکنید ؟

می‌توانید از کاور‌های آماده یا حاضری استفاده کنید که در طرح و جنس‌های مختلف تولید می‌شوند.

کاور مبل چرم

یکی دیگر از مواردی که درباره نحوه خرید کاور مبل در تبریز می‌توان به آن اشاره کرد این است که می‌توانید از روکش‌هایی استفاده کنید که دو رو هستند و هنگامی که کثیف می‌شوند می‌توان از روی دیگر آن استفاده کرد چنین کاورهایی‌ دارای تنوع نیز می‌باشند ، همچنین از خراب شدن زود هنگام کاور نیز جلوگیری می‌شود.

کلام آخر

در آخر این که کاور مبل یا پیراهن مبل ایده بسیار مناسبی برا مبلمان است به خصوص برای منازلی که رفت و آمد زیادی در آنجا وجود دارد .

همچنین افرادی که وقت کافی برای تمیز کردن و شستشوی مبل را ندارند ، می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. امید است که در این مطلب توانسته باشیم شما را با نحوه خرید کاور مبل در تبریز آشنا کرده باشیم.

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *