نحوه دریافت nft از کوین مارکت کپ

دریافت NFT رایگان یکی از جذاب‌ترین موضوعات در دنیای ارزهای دیجیتال است. درواقع NFT به توکن‌های غیر قابل معاوضه گفته می‌شود که ارزش زیادی دارند. روش‌های مختلفی برای به دست آوردن NFT رایگان وجود دارد که یکی از بهترین آن‌ها Coinmarketcap است. این سایت ابزارها و امکانات رایگانی را در زمینه رمز ارز در اختیار کاربران قرار می‌دهد که یکی از آن‌ها ان اف تی رایگان است. در ادامه این نوشته تصمیم داریم شما را با نحوه دریافت NFT از کوین مارکت کپ آشنا کنیم. دقت داشته باشید برای دریافت ان اف تی رایگان از این سایت، نیاز به انجام کارهای سخت ندارید و تنها با چند کلیک این کار انجام می‌شود. توکن‌های NFT به‌تازگی محبوبیت زیادی به دست آورده‌اند و یکی از بهترین راه‌ها برای کسب درآمد در دنیای ارزهای دیجیتال به شمار می‌روند.
دریافت NFT رایگان در کوین مارکت کپ
قبل از پرداختن به نحوه دریافت NFT از کوین مارکت کپ، بهتر است کمی با NFT و ویژگی‌های آن آشنا شویم. NFT یا توکن‌های غیر قابل معاوضه، به دارایی‌هایی گفته می‌شود که امکان تعویض آن‌ها با سایر توکن‌ها وجود ندارد. به این صورت که نمی‌توان یک NFT را با NFT دیگر تعویض کرد؛ برخلاف ارزهای دیجیتال که امکان تعویض یک بیت کوین با یک بیت کوین دیگر وجود دارد.
همچنین نمی‌توان یک ان اف تی را به واحدهای کوچک‌تر تقسیم کرد. درواقع می‌توان گفت هر NFT مانند یک تابلو نقاشی منحصربه‌فرد است که هیچ مثل و مانندی ندارد. پلتفرم‌های مختلفی توکن‌های غیر قابل معاوضه را در اختیار افراد قرار می‌دهند و می‌توانید آن‌ها را خرید و فروش کنید.

با این حال اگر سرمایه کافی برای خرید آن‌ها را ندارید، یکی از بهترین روش‌ها، دریافت NFT از سایت کوین مارکت کپ است. برای این کار باید به‌صورت روزانه فعالیت‌هایی را در این سایت انجام دهید که در ادامه به‌طور کامل مراحل انجام آن را توضیح داده‌ایم. دقت داشته باشید که در سایت کوین مارکت کپ، علاوه بر دریافت ان اف تی رایگان می‌توانید از امکانات زیر نیز استفاده کنید.

مشاهده آخرین تغییرات ارزهای دیجیتال
ایجاد پرتفوی رایگان با امکان شخصی‌سازی
مشاهده لیستی از صرافی‌های دنیا به‌صورت رتبه‌بندی شده براساس امتیاز کاربران
امکان ایجاد Watch list برای رصد کردن ارزهای دیجیتال
وجود اپلیکیشن برای موبایل

قدم اول: ثبت نام در سایت CoinMarketCap
اولین کاری که برای دریافت NFT از کوین مارکت کپ باید انجام دهید، ثبت نام در این سایت است که مراحل بسیار ساده و راحتی دارد. برای این کار به آدرس CoinMarketCap.com مراجعه کرده و در بالای صفحه روی لینک Sign Up کلیک کنید.
در صفحه‌ای که ظاهر می‌شود، آدرس ایمیل و رمز عبور دلخواه را وارد کرده و Create an Account را بزنید. سپس باید به ایمیل خود مراجعه کرده و ایمیل دریافتی را تأیید کنید تا مراحل ثبت نام به پایان برسد؛ البته با انتخاب گزینه Continue with Google نیز می‌توانید در این سایت ثبت نام کنید. پس از انجام کارهای گفته‌شده می‌توانید از امکانات مختلف کوین مارکت کپ استفاده کنید.

قدم دوم: دریافت nft از سایت کوین مارکت کپ
برای به دست آوردن NFT در این سایت باید الماس جمع‌آوری کنید. الماس‌ها یا همان Diamonds یک سیستم پاداش‌دهی در CoinMarketCap بوده و با این روش به کاربران وفادار خود جایزه‌هایی ارائه می‌کند؛ بنابراین اگر به‌صورت مداوم در این سایت فعالیت کنید، امتیاز بیشتری به دست خواهید آورد.
برای به دست آوردن الماس، وارد پروفایل کاربری شوید و در قسمت Collect your Diamonds every day روی دکمه Collect Dimonds کلیک کنید. همچنین در بخش Want more Diamonds? Complete these tasks می‌توانید با ثبت امتیاز در زیر پست‌ها، الماس بیشتری به دست آورید.
دقت داشته باشید برای کسب الماس‌های زیاد باید هر روز وارد سایت شده و جایزه خود را به دست آورید. جایزه‌ها در روزهای اول، دوم و سوم 10 الماس، در روزهای چهارم، پنجم و ششم 20 الماس و در روز هفتم بالای 50 الماس است. توجه کنید حتی اگر یک روز وارد سایت نشوید، فرایند پاداش‌دهی از اول شروع خواهد شد. همچنین با شرکت در ایردراپ‌های مشخص‌شده نیز پاداش بیشتری به دست خواهید آورد.
قدم سوم: استفاده از الماس‌های به‌دست‌آمده برای دریافت NFT
بعد از اینکه الماس‌های زیادی را به دست آوردید، برای دریافت NFT در کوین مارکت کپ، در ستون سمت چپ حساب کاربری روی Diamond Rewards کلیک کنید. اگر مقدار کافی از الماس‌ها را به دست آورده باشید، می‌توانید در این فروشگاه آیتم‌های موجود را خریداری کنید.
در قسمت بالای صفحه یعنی بخش Your balance نیز می‌توانید موجودی الماس خود را مشاهده کنید. دقت داشته باشید در این صفحه علاوه بر NFT، آیتم‌های دیگری نیز برای خرید وجود دارد که از طریق قسمت Sort by امکان فیلتر کردن نتایج وجود دارد. همچنین اگر به قسمت My Rewards مراجعه کنید، آیتم‌هایی را که خریداری کرده‌اید مشاهده خواهید کرد.
آیتم‌هایی که امکان خرید آن‌ها وجود دارد، با عبارت On Sale مشخص شده‌اند، اما آیتم‌هایی که فروخته شده‌اند، روی تصویر آن‌ها عبارت Sold Out نوشته شده است؛ به این معنا که نمی‌توانید آن‌ها را خریداری کنید. اگر تعداد الماس کافی برای خرید هریک از آیتم‌ها را دارید، کافی است بعد از وارد کردن آدرس کیف پول، گزینه Redeem now را انتخاب کنید. از آنجا که شیوه استفاده هریک از آیتم‌ها متفاوت است، قبل از خرید توضیحات آن را مطالعه کنید.

لیست بازی‌های رایگان دریافت NFT در کوین مارکت کپ
در دنیای ارزهای دیجیتال و NFT، برخی از پلتفرم‌ها برای شروع بازی از شما هزینه‌ای دریافت نمی‌کنند؛ بنابراین به‌راحتی می‌توانید با این بازی‌ها شروع کرده و بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای به کسب درآمد بپردازید. تعداد بازی‌هایی که برای دریافت NFT از کوین مارکت کپ وجود دارد، زیاد است که در ادامه بهترین آن‌ها را معرفی خواهیم کرد.
1. بازی Gods Unchained
Gods Unchained یک بازی رایگان مبتنی بر بلاک ‌چین است. این بازی در سبک کارتی تجاری بوده و شما با پیروز شدن در مقابل رقیبانتان می‌توانید شانس خود را برای برنده شدن کارت‌های با ارزش افزایش دهید. این کارت‌ها، دارایی‌های دیجیتال شما در داخل بازی هستند که می‌توانید از آن‌ها برای خرید استفاده کنید.
در ابتدای ورود به بازی، تعدادی کارت برای شما صادر می‌شود تا با استفاده از آن‌ها با افراد هم‌رتبه خود به رقابت بپردازید. دقت داشته باشید اولین کارت‌هایی که در این بازی دریافت می‌کنید روی بلاک ‌چین فعال نیستند. شما ابتدا باید در مقابل رقبا بازی کرده و پیروز شوید. بعد از آن می‌توانید رمز ارز فلوکس را به دست آورید. در این بازی همه چیز به استراتژی شما بستگی دارد.

2. بازی Splinterlands
یکی دیگر از بازی‌ها برای دریافت NFT از کوین مارکت کپ، بازی Splinterlands است. این بازی نیز در سبک معاملات کارتی بوده و با پیروز شدن در مقابل رقبا، کارت بیشتری به دست می‌آورید. درنهایت می‌توانید با فروش این کارت‌ها در بازار NFT ها به کسب درآمد بپردازید. از آنجا که این بازی رایگان است، در ابتدا چند کارت را در اختیار شما قرار می‌دهد.
بازیکنان مبتدی هنگام شکست در مسابقات رتبه‌بندی، امتیاز منفی دریافت نمی‌کنند؛ زیرا فشار زیادی به این بازیکنان وارد نمی‌شود.

3. بازی Chainmonsters
بازی رایگان بعدی که در این نوشته معرفی خواهیم کرد، Chainmonsters نام دارد. این بازی هنوز در مرحله توسعه است و کامل انتشار نیافته است، اما با وجود این، افراد زیادی در حال استفاده از آن هستند. شرکت سازنده Chainmonsters قصد دارد آن را برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن و ایکس باکس نیز عرضه کند.

4. بازی Axie Infinity Scholarship (اجاره اکسی در بازی اکسی)
از دیگر بازی‌های محبوب و رایگان برای دریافت NFT از کوین مارکت کپ می‌توان به بازی Axie Infinity Scholarship اشاره کرد. این بازی به‌صورت P2E بوده و مبتنی بر بلاک ‌چین اتریوم است. کاربران در ازای زمانی که در این بازی سپری می‌کنند، کسب درآمد خواهند کرد. در این بازی باید تیمی از موجوداتی به نام اکسی تشکیل داده و با شرکت در نبردهای مختلف پیروز شوید. در قبال پیروزی‌ها و مأموریت‌هایی که در طول روز انجام می‌دهید، رمز ارز AXS و توکن SLP به دست خواهید آورد.

به این مقاله امتیاز دهید

(۱۷۱ رای)

۴.۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *