پیروزی پر گل سپاهان مقابل آلمالیق – گار نیوز

به گزارش گار نیوز، در دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 21:30 در ورزشگاه آزادی تیم سپاهان مقابل آلمالیق ازبکستان به میدان رفت که این مسابقه با نتیجه 9 بر صفر به سود تیم سپاهان به پایان رسید. این در حالی است که سپاهان دو گل دیگر هم زد که VAR آنها مردود شد.
با این برد سپاهان 7 امتیازی شد و به رده دوم جدول لیگ صعود کرد و پشت سر الاتحاد عربستانی 9 امتیازی ایستاد که سه امتیازش را با حکم کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا و بدون بازی مقابل سپاهان به دست آورده است. آلمالیق ازبکستان هم بدون امتیاز در قعر جدول قرار دارد.
سپاهان با این 9 گل برای مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا و حتی الاتحاد عربستان هم خط و نشان کشید و خود را در قامت یک مدعی به فوتبال آسیا معرفی کرد.
داور: کیم جونگ هیوک (کره‌جنوبی)
کمک‌ها: پارک کیونیونگ، ژانگ ژونگ پیل (کره‌جنوبی)
کارت زرد: کاسیموف (آلمالیق)
کارت قرمز: حسن اف از آلمالیق
گل: فرشاد احمدزاده (7)، رضا اسدی (59)، محمدجواد حسین‌نژاد (60 و 4+90)، محمد قربانی (63)، رامین رضاییان (70)، عیسی آل‌کثیر(88 و 78 – پنالتی)، شهریار مغانلو (82) برای سپاهان
ترکیب تیم سپاهان ایران: پیام نیازمند، هادی محمدی، محمد کریمی( از دقیقه 70 برایان دابو) ، رامین رضائیان، فرشاد احمدزاده( از دقیقه 80 شهریار مغانلو) ، میلاد زکی‌پور( از دقیقه 70 آریا یوسفی) ، محمد دانشگر، محمد قربانی، محمدجواد حسین‌نژاد، احسان پهلوان و رضا اسدی( از دقیقه 70 عیسی آل کثیر)

سرمربی: ژوزه مورایس
ترکیب تیم آلمالیق ازبکستان: ارگاشف، رحمانوف، کمیلوف، تورسانوف، کاسیموف، احمدعلی اف( از دقیقه 82 گرماتوف) ، کاسیموف، حسن اف، یوسینوف، گیوسوف( از دقیقه 73 دنیسوف) ، باکای( از دقیقه 73 امرزوکوف)
]]>سرمربی: کاسیموف
دقایق مهم مسابقه:
دقیقه 7:

پرتاب بلند اوت در محوطه جریمه به فرشاد احمدزاده رسید که او هم با یک ضربه دقیق گل اول تیمش را به ثمر رساند. احمدزاده ظاهرا در هنگام گرم کردن قبل از شروع مسابقه نیز دچار مصدومیت از ناحیه سر شده بود!
دقیقه 10:
فرشاد احمدزاده در محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک شوت گل دوم تیمش را زد اما با مرور صحنه گل توسط VAR مشخص شد که قبل از گل توپ به دست بازیکن سپاهان برخورد کرده و داور این گل را مردود اعلام کرد.
دقیقه 21:
میلاد زکی پور دچار مصدومیت شد و ظاهراً نمی‌توانست به بازی ادامه بدهد، اما پس از اندکی مداوا به ترکیب بازگشت.
دقیقه 27:
ضربه کرنر سپاهان را رضاییان روی دروازه فرستاد که دروازه بان تیم آلمالیق به بازیکن سپاهان برخورد کرد و باعث مصدومیت ارگاشف شد تا بازی چند لحظه‌ای متوقف شود.
دقیقه 30:
شوت حسین‌نژاد از کنار دروازه آلمالیق با اختلاف کمی به بیرون رفت.
دقیقه 45
احمدزاده و کمیلوف باهم درگیری لفظی شدیدی پیدا کردند که باعث تنش در مسابقه شد.
نیمه دوم:
دقیقه 55:
حسین نژاد با یک ضربه زیبا گل دوم تیم سپاهان را زد اما باز هم با مرور صحنه توسط VAR این گل به دلیل آفساید مردود اعلام شد تا سپاهان تا این دقیقه 3 گل بزند و یک گل حساب شود!
دقیقه 58:
ارسال بازیکنان سپاهان به رضا اسدی رسید و او هم با یک ضربه سر گل دوم تیم سپاهان را زد.
دقیقه 61:
شوت حسین نژاد از داخل محوطه جریمه گل سوم سپاهان را به ثمر رساند.
]]>دقیقه 63:
محمد قربانی با یک کار تاکتیکی و ارسال بازیکنان سپاهان در محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک بغل پای دقیق گل چهارم سپاهان را به ثمر رساند.
دقیقه 65:
حسن اف بازیکن المالیق پا روی گردن رامین رضائیان افتاده روی زمین گذاشت که این صحنه را داور ندید اما با مرور صحنه توسط VAR داور بازیکن المالیق را اخراج کرد.
دقیقه 70:
رامین رضائیان از اشتباه دروازه بان المالیق استفاده کرد و توپ را دزدید و با یک شوت دقیق گل پنجم تیمش را به ثمر رساند.
دقیقه 78:
مدافع المالیق روی آل کثیر مرتکب خطای پنالتی شد و آل کثیر خودش این پنالتی را تبدیل به گل ششم تیم سپاهان کرد.
دقیقه 82:
شهریار مغانلو با اولین لمس توپ بعد از حضور در میدان گل هفتم تیمش را به ثمر رساند و شوت او بعد از برخورد به مدافعان درون دروازه قرار گرفت.
دقیقه 89:
عیسی آل کثیر در محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک شوت دقیق گل هشتم تیمش و گل دوم خودش را به ثمر رساند.
دقیقه 4+90
محمدجواد حسین‌نژاد با یک نفوذ به محوطه جریمه آلمالیق و ضربه‌ای بی‌نقص توانست گل نهم سپاهان را به ثمر برساند.
منبع: فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *